[mk3]Zamarzl centralny zamek, POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » pn lut 13, 2006 12:28

Na spokojnie... gdzie Ci się ta wilgoć wdarła? Jesteś pewny, że to wina przewodów? Jak tak to chyba musisz skorzystać z cieplutkiego garażyka.


FORD
Fix Or Repair Daily

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pn lut 13, 2006 13:14

u mnie jak centralny zamarza to nie moge dostac sie do wlewu paliwa ,wtedy to tylko garaz, chyba ze jest ropka w baku.



greg

Post autor: greg » pn lut 13, 2006 17:44

jeśli jesteś pewien ze to wina wody w przewodach + pompce - wypinasz pompke + wyciagasz te wężyki - idziesz do domu - na grzejnik, następnie przedmuchnąć wężyki - najlepiej pompką i dalek potrzymać na grzejniku (nawet 2 dni). potem zakładasz spowrotem i musi działać



Awatar użytkownika
Wlodek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 14, 2006 02:32
Lokalizacja: SIEDLCE
Kontakt:

Post autor: Wlodek » wt lut 14, 2006 03:02

no własnie z centralnym to ja mam niezłe jaja a mianowicie mam fabryczny pneumatyczny centrany zamek i zamarzają i mi wszystkie dzrzwi...(wchodze przez bagaznik)nie mam garazu auto stoi pod chmurką .Po nagrzaniu auta centralny puszcza, najgorzej w przednich drzwiach nawet rygli nie da sie wyciagnąć..doddam ze otwierac moge tylko przekręceniam kluczyka -nie posiadam pilota.
Pytanie:czy mozna dokupic pilota do centralnego i czy to zda egzamin,czy odkręcac pompkę i wysuszyc wszystkie przewody



Awatar użytkownika
macil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:35
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: macil » wt lut 14, 2006 07:22

Wlodek pisze:czy odkręcac pompkę i wysuszyc wszystkie przewody
Nie wywalaj pompy, szkoda roboty. Jeżeli nie możesz nawet wyciągnąć rygli to zamarza mechanizm zamka.
Ja uporałem się z tym smarując zamki WD, wlałem nawet pomiędzy rygle a tapicerkę.
Tylko delikatnie co by nie zrobić zwarcia na mikrostykach od centrala.
Jak dobrze nagrzejesz samochód (w środku) to część wilgoci odparuje i powinno być lepiej. Teraz jak były mrozy -20 bez problemu otwierałem zamki.


Obrazek
Obrazek
Radio Defending Club 161 RDC 063
Wywołanie "Chińczyk Kwidzyn"

greg

Post autor: greg » wt lut 14, 2006 07:59

macil pisze:Nie wywalaj pompy, szkoda robo
jakiej roboty - odpinasz zapinkę, wyciągasz wężyk i odpinasz 2 wtyczki - w sumie 1 minuta roboty. to raz a dwa - to powiedzia że dostawała się woda - nie wieżę że wszsytkie zamiki na raz zamarzają, ale jeśli tak (faktycznie dostawala się do pomki woda) to nic nie pomoże tylko wyciągniecie pomki, wężyków i zamków



Awatar użytkownika
Wlodek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 14, 2006 02:32
Lokalizacja: SIEDLCE
Kontakt:

Post autor: Wlodek » wt lut 14, 2006 12:44

Dzięki za porady..narazie spóbuje sposobu macil-a:)))



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 15, 2006 15:46

piter13 pisze:u mnie jak centralny zamarza to nie moge dostac sie do wlewu paliwa ,wtedy to tylko garaz, chyba ze jest ropka w baku.
A nie mozesz otworzyc "awaryjnie" klapki od paliwa ? Tu jest opisane jak to sie robi w Mk3, w Mk2 tez powinno tak byc. http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?85,0


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 440 gości