GOLF II stukanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

erjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 06, 2005 15:14
Lokalizacja: miasta

GOLF II stukanie

Post autor: erjac » pn lut 13, 2006 12:07

ostatno zauwazyem ze podczas jazdy cos mi zaczyna pukac i trzesie kierownica. Nie jest to stukanie zawsze takie same. Raz zaczyna pukac po przejechaniu 10km innym raze po 80km. Nie ma reguły. Mysle ze nie są to przeguby, gdyz pukanie nie jest zawsze przy skrecie. Nigdy niewiem kiedy zacznie pukac a kiedy przestanie. Bo nie jest to stkukanie ciągłe (raz stuka , innym razem nie)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 13, 2006 12:10

Sprawdz czy nie obluzował sie ciężarek wyważający na półosi.Jak sie odkręci to daje takie objawy.



erjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 06, 2005 15:14
Lokalizacja: miasta

Post autor: erjac » pn lut 13, 2006 12:13

dzieki bardzo. Sprawdze i dam znac



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn lut 13, 2006 12:15

Właśnie przeguby pukaja jak maja pukać przy skręcie. A jak są fest wyjechane to dopiero na prostej ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 13, 2006 12:17

bongo pisze:Jak sie odkręci to daje takie objawy.
on nie jest przykręcany tylko zapinany dwoma tulejkami rozporowymi, są jeszcze przegoby wew. przy skrzyni i one mogą też stukać, zewn. też jak są juz mocno sfatygowane to i przy jeżdzie na w prost też będą walić, sprawdż łożyska na kołach i górne łozyska amortyzatorów(czy nie ma tam zadużego luzu), ja ostatnio byłem na stacji diagnostycznej i zrobiłem sobie cały przegląd zawieszenia(rolki + szarpak) i wyszło mi że umnie stukało łożysko amortyzatora


:-k ...

erjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 06, 2005 15:14
Lokalizacja: miasta

Post autor: erjac » pn lut 13, 2006 12:21

zauwazyłem ze mam wywalone poduszki pod amortyzatorem. Czy to tez moze byc przyczyna



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 13, 2006 12:34

erjac pisze:zauwazyłem ze mam wywalone poduszki pod amortyzatorem. Czy to tez moze byc przyczyna
jeśli chodzi Ci o te na góże (łozysko amortyzatora) to tez może być przyczyną stukania a na dole to są przeguby zawieszenia(zwane trż sfożniami) i to też może być przyczyną stukania


:-k ...

erjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 06, 2005 15:14
Lokalizacja: miasta

Post autor: erjac » pn lut 13, 2006 12:40

to są te na górze (jest luz), łożyska luzu nie maja, podobno tak mowił mechanik. Przeguby tez sa ok.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lut 13, 2006 12:52

erjac, Ja miałem tak samo!Raz pukało a raz na 2 tygodnie miałem sopkój potem pukało i znowu spokój i od czas do czasu wyrywało kiere z rąk...Moim zdaniem powinieneś pojechać do mechaniora i oblukac PRZEGUBY!!!U mnie był wywalony prawy zewnętrzny przegub..Też myślałem ze to cos innego ale jednak nie miaem racji..Proponuje jechac do mechaniora
Pozdro :kufel:Dodam jeszcze że pod koniec życia przegubu przy ruszaniu lub przy jeździe na wprost też potrafił pukiać tak głosno że aż sie ludzie ogladali :rotfl:
ewentualnie tuleje wachacza......


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pn lut 13, 2006 13:02

ja tez bym zobaczył bardziej te przeguby ,u mnie tez tak bylo na poczatku sporadycznie sie przegub odzywał ,przy skrecaniu nie pukał a po kilku miesiacach to juz na prostej trzęsło autem



erjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 06, 2005 15:14
Lokalizacja: miasta

Post autor: erjac » pn lut 13, 2006 13:09

czyli najlepiej jechac do innego mechanika lub na stację diagnostyczna i jeszcze raz wszystko sprawdzic



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lut 13, 2006 13:14

Żeby dobrze sprawdzic przegub to mechanior musi rozebrać manżete (gumową osłone przegubu) i zobaczyc czy pzrergub nie jest suchy....
Jeśli osłona pęknieta to NA BANK dostało sie do przegubu syfu z drogi (piasek,kamyki i inne bajery) który niszczy tą część..
U mnie jeden mechanior łomem sprawdzał i mówił ze szafa gra a drugi od razu zdemontował osłonę i wymienił co trzeba
Pozdro :pub:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

erjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 06, 2005 15:14
Lokalizacja: miasta

Post autor: erjac » pn lut 13, 2006 13:22

osłony gumowe na przegubach sam juz zdejmowałem, wygląda wszysko ładnie. Nie sa uszkodzone , smar ok. Chciałem sprawdzic czy mechanik mówił prawde.
Jeżeli to by wystarczyło to mysle ze jest nieźle, ale dopiero rozpoczołem grzebanie przy samochodach.



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pn lut 13, 2006 13:23

pojedz do jakiegos innego mechanika czy stacji diagnostycznej i zobacz co powiedzą ,jak nie przeguby to bedziemy szukac dalej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości