Kontrolka ładowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » pn paź 05, 2009 20:08

Powinieneś podać dane dotyczące silnika, zazwyczaj wystarczy kod silnika



hugo34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 18:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: hugo34 » pn paź 05, 2009 20:11

Wiem tylko że to diesel 1.6 bez turbo i wspomagania rocznik 85



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt paź 06, 2009 00:27

Wydaje mi się iż występować w 1,6 D ma pasek 9,5x965.
Te 15 mm różnicy w długości by może jeszcze przeszło, szerokość jednak też jest większa i nie wchodzi w głąb kół pasowych, tym samym wydaje się sporo krótszy.
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 00:30 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » wt paź 06, 2009 04:37

wątpię byśmy Ci pomogli z takimi danymi bez kodu silnika bo masz 2 możliwości 1 to 1.6D o kodzie silnika JP a drugi to 1.6D Kat. o kodzie silnika 1V

[ Dodano: 06 Paź 2009 04:40 ]
Lepiej jak spojrzysz do bagażnika, tam jest naklejka serwisowa biała i tam pisze tłustym drukiem kod silnika, albo (chyba pierwsze 2 oznaczenia na naklejce znajdującej się na obudowie rozrządu) ów naklejka ma kod kreskowy i ciąg litero-cyfer



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt paź 06, 2009 08:01

reanimat pisze:a drugi to 1.6D Kat. o kodzie silnika 1V
1V to silnik turbodoładowany, produkowano go dopiero od 8/'89. Poza tym fakt istnienia lub braku sprężarki nie ma wpływu na długość paska. Powinien być taki jak napisał Zico63b, 9,5X965MM nr kat. 068903137D



parol1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 03, 2009 23:58
Lokalizacja: Radom

kontrolka alternatora

Post autor: parol1984 » śr lis 04, 2009 00:08

CHętnie czytam wasze wypowiedzi,słyszałem o tych diodach,mam podobny problem ale na razie sobie odpuszcze ładuje to ładuje,a mostek z diodami wymienie razem ze szczotkami.Jak miałem golfa mk1 1,6 d miałem taki sam problem wszystko wymieniłem szczotki ,paski itd.a zgadnijcie co było przyczyną???Kabel masowy doprwadziłem dodatkową masę a właściwie 2 jedną do rozrusznika, 2 do alternatora i wszystko grało.Pozrawiam :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


Parol1984

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości