Kontrolka ładowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wydaje mi się iż występować w 1,6 D ma pasek 9,5x965.
Te 15 mm różnicy w długości by może jeszcze przeszło, szerokość jednak też jest większa i nie wchodzi w głąb kół pasowych, tym samym wydaje się sporo krótszy.
Te 15 mm różnicy w długości by może jeszcze przeszło, szerokość jednak też jest większa i nie wchodzi w głąb kół pasowych, tym samym wydaje się sporo krótszy.
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 00:30 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
wątpię byśmy Ci pomogli z takimi danymi bez kodu silnika bo masz 2 możliwości 1 to 1.6D o kodzie silnika JP a drugi to 1.6D Kat. o kodzie silnika 1V
[ Dodano: 06 Paź 2009 04:40 ]
Lepiej jak spojrzysz do bagażnika, tam jest naklejka serwisowa biała i tam pisze tłustym drukiem kod silnika, albo (chyba pierwsze 2 oznaczenia na naklejce znajdującej się na obudowie rozrządu) ów naklejka ma kod kreskowy i ciąg litero-cyfer
[ Dodano: 06 Paź 2009 04:40 ]
Lepiej jak spojrzysz do bagażnika, tam jest naklejka serwisowa biała i tam pisze tłustym drukiem kod silnika, albo (chyba pierwsze 2 oznaczenia na naklejce znajdującej się na obudowie rozrządu) ów naklejka ma kod kreskowy i ciąg litero-cyfer
kontrolka alternatora
CHętnie czytam wasze wypowiedzi,słyszałem o tych diodach,mam podobny problem ale na razie sobie odpuszcze ładuje to ładuje,a mostek z diodami wymienie razem ze szczotkami.Jak miałem golfa mk1 1,6 d miałem taki sam problem wszystko wymieniłem szczotki ,paski itd.a zgadnijcie co było przyczyną???Kabel masowy doprwadziłem dodatkową masę a właściwie 2 jedną do rozrusznika, 2 do alternatora i wszystko grało.Pozrawiam
Parol1984
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości