1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marcin83-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcin83- » pn paź 05, 2009 08:00

lolek pisze:Witam!

Zastanawia mnie następujący problem, który gnębi mnie już od dłuuuuuższego czasu :

...

Mam nadzieję, że ktoś rozwiązał ten problem i nie jest to odosobniony przypadek :bajer:
Mam dokładnie to samo. Wyczyściłem przepływomierz i przepustnice. Na VAGu brak błędów. Mam też wrażenie, że podczas upałów działo się to częściej.



Awatar użytkownika
lolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 20:30
Lokalizacja: KR

Post autor: lolek » pn paź 05, 2009 21:40

Marcin83- pisze:
lolek pisze:Witam!

Zastanawia mnie następujący problem, który gnębi mnie już od dłuuuuuższego czasu :

...

Mam nadzieję, że ktoś rozwiązał ten problem i nie jest to odosobniony przypadek :bajer:
Mam dokładnie to samo. Wyczyściłem przepływomierz i przepustnice. Na VAGu brak błędów. Mam też wrażenie, że podczas upałów działo się to częściej.
No, czyli tak jak przypuszczałem, że przepływka to raczej nie będzie. Powiem Ci, że mam też takie wrażenie, iż podczas upałów gorzej chodzi..
Pozostaje tylko czekać, aż wypowie się ktoś z identycznym przypadkiem, komu udało się to naprawić :crazy:



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » wt paź 06, 2009 03:50

Kolego lolek od czegoś trzeba zacząć, u jednego powodem "zamulania" mogą być świece nie wymieniane od 100 tyś km a u innego całkiem inna przyczyna.
To, że ktoś CI napisze, że jemu pomogła wymiana czujnika nie znaczy, że to właśnie "to" będzie u Ciebie.
Wypytujesz a nic nie działasz w tym kierunku... Od samego czytania nie naprawi CI się na pewno.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt paź 06, 2009 20:02

lolek pisze:
Marcin83- pisze:
lolek pisze:Witam!

Zastanawia mnie następujący problem, który gnębi mnie już od dłuuuuuższego czasu :

...

Mam nadzieję, że ktoś rozwiązał ten problem i nie jest to odosobniony przypadek :bajer:
Mam dokładnie to samo. Wyczyściłem przepływomierz i przepustnice. Na VAGu brak błędów. Mam też wrażenie, że podczas upałów działo się to częściej.
No, czyli tak jak przypuszczałem, że przepływka to raczej nie będzie. Powiem Ci, że mam też takie wrażenie, iż podczas upałów gorzej chodzi..
Pozostaje tylko czekać, aż wypowie się ktoś z identycznym przypadkiem, komu udało się to naprawić :crazy:
wysokie temperatury powiadacie a tak to małem :) i była to pompa paliwa jak były wysokie temperatury to szaleństwo przyspieszenia nie było a jak juzz chłodniej to jak ręką odioł przepływke czyscilem i nic a mało tego kupiłem inny przepływomierz i dalej tak samo. pompe paliwa wymieniłem i teraz wszystko gra:) pompa 120 zeta a palił mi pięknie:)


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » wt paź 06, 2009 23:41

Kolego lolek, znalazłem posta, w którym pisałeś, że miałeś czasem problem z odpaleniem ciepłego silnika:
lolek pisze:mam podobny problem do Ciebie , jak jest zimny to pali od kopa , a jak sie nagrzeje do 90 i zgasze, to go ciezko odpalic i musze czekac czasami az ostygnie zeby odpalil i tez wlasnie co dziwne objawy pojawiaja sie na jakis czas, potem spokoj i tak w kolko . Mam tez problem z obrotami czesto wlasnie po ponownym odpaleniu na cieplym silniku obroty skacza mu do 2 tys i po jakims czasie ustaja
Doszedłeś w końcu co było przyczyną? Też mi się tak dzieje czasami, tylko, że ja nie kręce go za długo wole za drugim razem odpalić, wtedy normalnie odpala i obroty normalnie stoją na "luzie".



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr paź 07, 2009 07:07

Jazz_Blue pisze:problem z odpaleniem ciepłego silnika
z tego co mi wiadomo to najczęstszą przyczyną cewka padająca


Obrazek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » śr paź 07, 2009 08:43

A da się ją jakoś sprawdzić oprócz podmiany?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr paź 07, 2009 08:52

http://img16.imageshack.us/i/sprawdzeni ... nzoy2.jpg/
można znalazłem dla Opla dla Vw cza poszukać jaka powinna być rezystancja

[ Dodano: 07 Paź 2009 08:55 ]
http://www.activit.pl/sklep,300,51,0,0,2241,1.html
powinno być, jak coś mam w domu PDF'a, jak będziesz chciał to podeslij maila na PW postaram się wieczorem podesłać


Obrazek

Marcin83-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcin83- » śr paź 07, 2009 09:01

dimmer pisze: wysokie temperatury powiadacie a tak to małem :) i była to pompa paliwa jak były wysokie temperatury to szaleństwo przyspieszenia nie było a jak juzz chłodniej to jak ręką odioł przepływke czyscilem i nic a mało tego kupiłem inny przepływomierz i dalej tak samo. pompe paliwa wymieniłem i teraz wszystko gra:) pompa 120 zeta a palił mi pięknie:)
No tak ale ja mam LPG i na gazie jest to samo. W moim przypadku pompa odpada...



Awatar użytkownika
lolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 20:30
Lokalizacja: KR

Post autor: lolek » śr paź 07, 2009 17:40

Jazz_Blue pisze:Kolego lolek, znalazłem posta, w którym pisałeś, że miałeś czasem problem z odpaleniem ciepłego silnika:
lolek pisze:mam podobny problem do Ciebie , jak jest zimny to pali od kopa , a jak sie nagrzeje do 90 i zgasze, to go ciezko odpalic i musze czekac czasami az ostygnie zeby odpalil i tez wlasnie co dziwne objawy pojawiaja sie na jakis czas, potem spokoj i tak w kolko . Mam tez problem z obrotami czesto wlasnie po ponownym odpaleniu na cieplym silniku obroty skacza mu do 2 tys i po jakims czasie ustaja
Doszedłeś w końcu co było przyczyną? Też mi się tak dzieje czasami, tylko, że ja nie kręce go za długo wole za drugim razem odpalić, wtedy normalnie odpala i obroty normalnie stoją na "luzie".
U mnie przyczyną był padnięty czujnik temperatury, od czasu jego wymiany nie miałem jeszcze ani razu problemów z odpaleniem na ciepłym silniku - pali od kopa.
Problem był Błachy a czasami nawet blokowałem dystrybutor na stacji, lub musialem przepychać samochód żeby go zwolnic bo jak mu temp. nie skoczyła do ~ 60-70 stopni to nie odpalił.

A wracając do tematu braku mocy, to chciałem się odnieść do postu kolegi dimmer.
Powiem, że naprowadziłeś mnie chyba na przyczynę która wydaje mi się najbardziej prawdopodobna - mianowicie pompa paliwa. Jakieś 3 lata temu mailem z nią problem, bylem nawet c holowany z myjni, po tym jak podczas ciągłego podjeżdżania o jedno miejsce w końcu nie odpalił. W najbliższym serwisie okazało się, że winnym za calego zamieszania była pompa paliwa. Jednak z serwisu samochód wyjechał na własnych kolach bez wymiany pompy, ponieważ po odczekaniu około 1 godz. samochód zapalił. Mechanik jedak powiedział ze moze sie tak zdarzyc ze kolejnym razem moze sie nie udac. I tak tez bylo . Nastepnego dnia kaput. Ale trzymalem sie jego rady, powiedzial ze jak samochod nie bedzie chchial zapalic zeby pdoczas odpalania jedna osoba krecila klcuzykiem a druga bila z tylu pod fotelem tam gdzie jets pompa - no i pomoglo samochod odpalil i do dzisiaj nei mialem zadnych problemow z pompa paliwa.
Gdzies za miesiac-dwa bede u swojego mechanika i rzecz od ktorej zaczne bedzie to wlasnie wymiana pompy, bo skoro byla ona walnieta i cudem po tym jak metoda "na chama" zaczela dzialac z powrotem nie wydaje mi sie aby byla w pelni sprawna.

Z góry przepraszam, za taki dlugi post ale chyba i tak napsialem dosc skrotowo sytuacje z jaka mialem do czynienia :grin:
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 17:58 przez lolek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw paź 08, 2009 10:17

a pompe jak można sprawdzić, słyszałem, że jest jakiś zegar co pokazuje ciśnienie?



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw paź 08, 2009 10:50

Jazz_Blue pisze:a pompe jak można sprawdzić, słyszałem, że jest jakiś zegar co pokazuje ciśnienie?
Manometrem mozna sprawdzic cisnienie na pompie. Chyba kazdy mechanik go ma.


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw paź 15, 2009 07:42

Panowie poszukuję Info czy ktoś z Was ma wycięty katalizator? najlepiej w AKL-u z jedną sondą lam.


Obrazek

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw paź 15, 2009 15:41

a co kolego chcesz dokładniej wiedzieć, błędu sondy nie będzie wiadomo :) ja wycinając zastanowiłbym się nad strumienicą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości