Jakie będzie obniżenie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Jakie będzie obniżenie?

Post autor: eldorado84 » pt lut 10, 2006 21:50

Golf 1.9TD, 93r. Jak w temacie jakie sprężyny zastosować aby obniżyć golfa (niebieski) na taką wysokość co golf granatowy? Golf niebieski ma z przodu 8,5-9cm wysokości a z tyłu 7-7,5cm (miejsce między nadkolem a oponą). Koła to 14''. Może 40/40 a może 60/40, jakie amory zastosować: zwykłe gazowe czy skrucone olejowe. I jeszcze mam mały problem bo prawie nigdzie nie moge znaleźć sportowych sprężyn do golfa TD (dedykowanych) więc czy można w ostateczności zastosować sprężyny od wersji 1.8 lub 2.0?

[ Dodano: Nie Lut 12, 2006 15:21 ]
spoko =D> !!!!!!!!! dzięki za odpowiedź :butthead: :butthead: sam sobie poradze (to jest jedyny post bez odpowiedzi), lepiej liczyć na siebie :twisted:
Ostatnio zmieniony sob cze 09, 2007 08:59 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz lut 12, 2006 22:19

juz gdzies czytałem ten temat i ktoś wypowiadal sie , ze do diesla amory musza byc wytrzymalsze niz do benzyniaka bo silnik od diesla jest cieższy niż benzyna i możliwe ze zabardzo siądzie na glebe twój gofer jeśli zalożysz od benzyny a z tym idzie szybsze zuzycie sie amorow . Ja mam w swoim przod niżej od tyłu i trzyma sie zaczypiscie na drodze . Niestety nie powiem Ci dokladnie o ile mam obiżone bo kupilem juz takiego z Niemiec . Pozdro


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz lut 12, 2006 22:31

Dzięki za post :okej: myślałem o sprężynach od może wersji 2.0 (115) podobna jest waga samochodów. a i jeszcze patrzyłem na strone WEITECA są spręzyny do mojego golfa - owe sprężyny są do golfa między 1.6-2.0 + Diesel czyli chyba może da rade założyć np. od wersji 2.0 albo może 1.8 + jeszcze z zastosowaniem rozpurki na przód. co wy na to?

[ Dodano: Nie Lut 12, 2006 21:40 ]
a i jeszcze z zastosowaniem skróconych amorów (olejowych np: al-ko, albo supersport) lub gazówek (zwykłych - nie skróconych)


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz lut 12, 2006 22:54

jest na forum zawiech na sprzedaz wkleje CI link prosto do tamtego tematu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=29056

co do weiteca nie znam sie ... ale masz racje zeby szukać sprezyn z aut o podobej masie calkowitej . Sprawdzilem na allegro i jest gosc co ma weiteci na sprzedaz ale tylko do benzyniaków z tego co ma w opisie ale poślij do niego maila czy ma tez do diesli , moze akurat ma za dobra cene . Podam Ci link do jego przedmiotow (nie znam go tylko tak o dla Ciebie sprawdzilem allegro)

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=84224808

Jak juz obniżysz autko to poślij ma maila z fotką lawrai@wp.pl i napisz co i jak bo ciekawy jestem jak Ci to wyjdzie . Pozdrawiam


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz lut 12, 2006 23:13

zobaczyłem tą aukcję, obniżenie to 30mm troszkę za mało, no i ta cena troszke za duża. będe szukał dalej. A co do tego zawiecha z twojego pierwszego linka to wszystko ok ale mój golf jest 93r a ten zawiech 95r, więc jest inny :(


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ajkc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:32
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: ajkc » ndz lut 12, 2006 23:29

mam golfa 1.9td i założyłem spreżyny od golf 2 td trochę się obniżył bo g 2 jest lżejszy i tak jeżdze .próbowałem założyć obniżone i zwykłe amortyzatory ale b.mocno dobijał na dziurach ,trzeszczała karoseria,mogła nawet szyba pójść....ale nieżle wyglądał . trzeba by może przełozyć od jakiegos GTI 2.0 lub coś takiego.zeby dobrze się trzymał drogi wystarczają twarde amortyzatory ale jedziesz jak na wozie drabiniastym-nie polecam.



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz lut 12, 2006 23:45

no to już kwestia wyboru , komfort czy wyglad :P ja mam w swoim twarde i trzęsie wszczegolności na felgach jak rabne mu swoje 16 i jade to jednak zadna przyjemnosc ale na tym polega wyglad nie komfort . Mam 19 lat kręgoslup jeszcze zdrowy to moze mnie troche wytrzepac ehehhe ale przynajmniej mam frajde w zakretach . Pozdrawiam


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » wt lut 14, 2006 09:57

kupiłem w końcu sprężyny nowe JAMEXA 40/40 (niebieskie) za 300 zł, pokaże zdjęcia jak wygląda na standardzie a potem jak na obniżeniu

[ Dodano: Pią Lut 17, 2006 22:48 ]
już założyłem i jest BOMBA jak dla mnie !! Fele mam 14'' 180/60 (wiem że niekażdemu sie one spodobają ale chyba nie będe zmieniać), nie jest to gleba ale też nie jest to Boing wznoszący się w powietrze. Jak na mój pierwszy raz (wymiana sprężyn) to było spoko, wymieniłem te springi w 3h i 28min :bigok: komfort troszkę się pogorszył (ale bardzo mało) nie żałuje. Dobrze że nie kupiłem 60/40 bo bym do dziewczyny w polną wyboistą drogą nie dojechał. Springi polecam i tego allegrowicza też polecam. Wszystko git. Zdjęcia niedługo


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » pt lut 24, 2006 17:24

dawaj foty :] zastanawiam nad wymiana sprezyn bo moj golf tez jest baaaardzo wysoki


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » pt cze 08, 2007 22:31

założyłem do siebie ma seryjne amory sprężyny 40/40 gt cupline nie wiem czemu koleś mi przysłał na przód czerwone a na tył niebieske a pisał w ofercie że kolor nie ma sie co do twardości sprężyn. jeżdzi mi się żle !!!!!!zprzodu mam 7,5jh16 są na nie naciągnięte opony 215/40/16 a ztyłu 9jh16 i takie same opony.w dwie osoby jeszcze jakoś można latać,natomiast jak ktoś dojdzie do tyłu to obcierają mi o ranty,więc trzeba je sklepać,za to z przodu na dziurach podskakuje i dobija strasznie.........na równej drodze jeżdzi się spoko ale nikomu nie polecam......terz chcem założyć gumy usztywniające i jak to nic nie pomoże to wracam do orginałów.



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pt cze 08, 2007 23:28

a propos tych felg, to najlepiej zakladac pod golfa orginalne,wazne et,a jak cudowac to przed robieniem blacharki, bo zawszo cos mozna wyciagnac albo podgiac, zalezy jakie zmiany planowane, co do tego ze ci ociera to przede wszytskim ze masz serie amory,nic dziwnego,przeciez skok inny w seri i tlumienie, mysle ze najlepiej w czasach ze do golfa mozna kupic wszytsko i tanio warto szukac zestawu, ja kupilem weiteca zestaw amory i sprezyny,ponoc od vr6.za 200zl z allegro, ale jechalem po nie,trce inne nakretki z tylu a poza tym ok,efekt taki ze fira sie ugina po 10mm moze,mam fele 15stki a kola 195 50,tyl kolo pol cm do nadkola a przod na rowno,trzyma sie gleby jak taczka,twardo jest ale martwe policjanty pokonuje przy 50km/h bo dobija wtedy jak fura jest niska, a nie twarda, wtedy progi zachowasz cale

[ Dodano: 08 Cze 2007 23:29 ]
zreszta widac na zdjeciu

[ Dodano: 08 Cze 2007 23:30 ]
a jak kupilem to mozna bylo glowe wsadzic miedzy kolo a nadkole z przodu i wogule plywal

[ Dodano: 08 Cze 2007 23:34 ]
a apropos wzmocnienia sprezyn zwane guma w sprezyny to do malucha sie zaklada albo do kombiakow co woza ziemniaki na rynek zeby nie jechac tlumikiem po ziemi, nie chce nikogo obrazac ale zawiaz wazna sprawa,sa potem takie efelty ze komus sie kielichy wyrywaja albo poduszki amorow nie wytrzymuja,niedajboze klamry na sprezyny,to juz wogile profanacja,ale to taka moja rada tylko



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości