dziwnie szarpie czasami traci moc 2.0 v8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sajdi750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 16:30
Lokalizacja: brzeszcze

dziwnie szarpie czasami traci moc 2.0 v8

Post autor: sajdi750 » pn wrz 21, 2009 16:40

witam mam prośbe co jeszcze sprawdzić w golfie lub wymienić ponieważ od jakiegoś czasu auto wariuje na zimnym silniku po dodaniu gazu mułowato idzie trzeba dodać i odjąc i zaś dodać gaz i tak dziwnie szarpie a po zagrzaniu sie silnika idzie lepiej ale zaś raz za czas zaczyna szarpać po dodaniu gazu i trzeba odiąc i zaś dodać gaz .....

wymieniałem już świece kable sonda lambde filtr paliwa na komputerze już nic nie pokazuje a problem jest

dzieki za podpowiedzi


sajdi

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn wrz 21, 2009 17:19

a kopułka i palec?? - to się wymienia z reguły razem z przewodami WN.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn wrz 21, 2009 17:49

jaki masz silnik?? czujnik temp cieczy sprawdzony??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sajdi750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 16:30
Lokalizacja: brzeszcze

Post autor: sajdi750 » pn wrz 21, 2009 18:48

silnik gti 2.0 v8 kopułka i palec też wymieniony czujnik temp cieczy nie sprawdzalem a można go samemu sprawdzić jakoś w domu czy trzeba na warsztat ........mam też dylemat bo poprzednik zalożyl filtr sportowy i cały ten dolot i czy to czasami nie wpływa no takie zachowanie chodzi mi o przeplywke bo to mam przerobione widze a za bardzo też bym nie miał jak tego sprawdzić


sajdi

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pn wrz 21, 2009 18:56

2.0 8v sa 3 silniki, podaj model, czasami moze byc to przeplywka, czujnik temp.. roznie bywa. Oznaczenie motoru podaj. Na wlepie w bagazniku bedziesz mial. 2E AGG AGY takie sa bodajze.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

sajdi750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 16:30
Lokalizacja: brzeszcze

Post autor: sajdi750 » pn wrz 21, 2009 19:07

2.0 ADY .....powiedzcie jak moge po sprawdzać w domu czy te żeczy działają czy nie mo mam dość tych pseudo mechaników


sajdi

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » pn wrz 21, 2009 19:22

Ja bym stawiał na przypływke jak juz ktos tam grzebał sportowy filtr zakładał mogł cos uszkodzic . Moze być zabrudzona i zle odczytuje masy powietrza i silnik jest słaby szarpie .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 21, 2009 19:24

Proponowałbym dla testu podmienić przepływimierz, ale nie kupowac od razu, podmienić na próbe z innego auta czy dogadać sie na szrocie że jak nie bedzie potrzebny to oddasz.
sajdi750 pisze:już nic nie pokazuje
to stwierdzenie znaczy że coś pokazywało, napisz co.
Czy usterka pojawiła się sama z siebie czy po jakijś naprawie - np wymianie paska rozrządu?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sajdi750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 16:30
Lokalizacja: brzeszcze

Post autor: sajdi750 » pn wrz 21, 2009 19:35

bo byłem u mechanika i na kompie mu pokazało że sonda nie dziala to wymienił mi bo auto wogóle nie jeżdziło ....a nie chciałem żeby dalej grzebał w nim bo kiedyś mnie tak naciągneli ....i auto po wymianie o niebo lepiej idzie ale no tak jakby jeszcze coś go jeszcze boli nie ma pełnej mocy szarpie i żeby przyspieszył musze spuścić i potem zaś dodać gazu


sajdi

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pn wrz 21, 2009 20:08

A jaka sonde wsadził, czasem nie uniwersalna jakas najtansza??
Proponuje podjechac do kogos innego na VAG'a,


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn wrz 21, 2009 20:48

najlepiej dogadaj się z kimś ze swojej grupy, kto ma Vaga i posprawdzaj dokładnie wartości wszystkich czujników i napięcie na lambdzie....i koniecznie daj znać jeśli usuniesz usterkę, a tak jeszcze na marginesie masz LPG?? kata też masz??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Post autor: dj_san » ndz paź 04, 2009 01:11

sprawdź ustawienie rorządu podstawa byc moze masz o ząbek przestawiony i dlatego szarpie miałem tak samo "fahowiec" mi wymieniał pasek i debil kupa wie i źle ustawil sprawdź ustawienie zapłonu wyczysc przepływke wykrec ją i zobacz czy na drucikach nie ma kurzu pzyjzyj si dokładnie na dobrym swietle bedzie widac kurz wyczysc dokładnie delikatnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości