Niska temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Niska temperatura

Post autor: drunkmaster » sob paź 03, 2009 20:41

Mam mały problem z układem chłodzenia, najpierw poszedł wąż który wymieniłem i zaczęły się skoki temperatury, silnik się grzał. Po konsultacji z mechanikiem wymieniłem termostat i czujnik, problem jak ręką odjął, tylko...
Tylko ze teraz silnik w ogóle nie łapie temperatury :shock: układ zalany płynem, nic nie ubywa, nagrzewnica działa w 100% Nie wiem co jest nie tak, może czujnik temperatury głupieje. Wrzucam zdjęcie które zrobiłem kiedy silnik był nagrzany w momencie otwarcia dużego obiegu, wentyl włączony a temperatura jak na zdjęciu Obrazek



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob paź 03, 2009 21:01

wąż od chłodnicy ten od dołu ciepły ?? powinien być skoro wymieniłeś termostat ;) stawiam ze cos w liczniku skopało się ;)

chyba ze wyjątkowo kupiłeś już skopany czujnik temperatury ;) w co wątpie.. ale ......


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob paź 03, 2009 21:04

temperature masz OK bo załącza się wentylator, po prostu oszukuje ci czujnik temperatury, może kupiłeś jakiś tani zamiennik i taki jest efekt



gailbraith

Post autor: gailbraith » sob paź 03, 2009 22:26

Pomierzyć rezystancje czujnika, jest opisane jak to zrobić na forum. pomierzyć na zimnym i ciepłym silniku. To najpierw.

A wskaźnik paliwa w baku wskazuje Ci dość dobrze?



Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: drunkmaster » sob paź 03, 2009 22:28

YHY :bajer: sprawdzę czujnik, licznik hmm cos w tym jest bo akurat w czasie kiedy wymieniałem termostat zagościły zegary z gti. Musze sprawdzić. Dzięki za skierowanie na odpowiednie tory :pub:



gailbraith

Post autor: gailbraith » sob paź 03, 2009 22:28

Taka rezystancja w zależności od temperatury.

temperatura [*C] ............ rezystancja [ kohm]

0 ............... 5 - 7,5
+20 ........... 2 - 3
+40 ........... 1 - 1,5
+60 ............... 0,5 - 0,7
+80 ............. 0,28 - 0,38
+100 .............. 0,18 - 0,22



Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: drunkmaster » sob paź 03, 2009 22:31

gailbraith jutro go przebadam. Co do paliwa to w 100% jest OK zresztą mam dwa komplety zegarów, temp i poziom paliwa przekładałem ze starych. Zadziałam z miernikiem i zobaczymy czy to czujnik :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości