kostka stacyjki czy rozrusznik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

kostka stacyjki czy rozrusznik?

Post autor: miskieusz » pt paź 02, 2009 21:11

przy pierwszym przekręceniu kluczyka słychać jakieś trzaski i zgrzyty wydobywające się z zegarów.Po przekręceniu w 2 pozycję wszystko gaśnie. Czasem raz zakręci. Kontrolki gasną i całe zegary się jakby 'restartują' zeruje godzine i przejechane km. Udało się zapalić na zaciąg. Aku raczej ok 12.5-13V jak stoi i 14.1 jak już zapalił.
Pytanie brzmi czy to będzie rozrusznik ( bo nie odpala ? ) czy kostka stacyjki?

Z dziwnych spraw dochodzi fakt, że alarm nie reaguje na pilota.
Ostatnio zmieniony pt paź 02, 2009 21:24 przez miskieusz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Post autor: Karcz3 » pt paź 02, 2009 21:59

u mnie mialem podobnie dziwny dzwiek w zegaeach i zerowanie godziny i podlicznika km, a dzialo sie wtedy gdy mialem slaby akumulator i przy rozruchu nie dal rady juz krecic rozrusznika. moze ci gdzies prad ucieka gdy zaczynasz krecic rozrusznik i dlatego tak ci w liczniku resetuje, moze masa przy rozruszniku luzna ale strzelam bo nie wiem na 100%.


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt paź 02, 2009 22:05

Zacznij od sprawdzenia akumulatora, to ze napięcie jest w normie o niczym nie świadczy.



miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Post autor: miskieusz » pt paź 02, 2009 23:09

sprawdzenia aku tzn?
Coś innego niż miernik?
Poza tym gdyby coś było nie tak z aku to nie powinien i tak odpalić przy podłączaniu z innego auta?
gdzie szukac rozrusznika?moze sie przewody poluzowaly(jestem laikiem)
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 00:42 przez miskieusz, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob paź 03, 2009 19:37

miskieusz, już pisałem w innym poście, że masz rozwalony akumulator



Awatar użytkownika
Karcz3
Very Important Driver
Very Important Driver
Posty: 393
Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
Lokalizacja: POMORSKIE
Auto: Vw caddy mk1
Silnik: 1.8
Kontakt:

Post autor: Karcz3 » sob paź 03, 2009 20:18

wstaw sobie jakis inny akumulator do kumpla i bedziesz wiedzial czy to wina aku czy cos innego


Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Post autor: miskieusz » ndz paź 04, 2009 11:09

Byłem u mechanika wczoraj w końcu i rozrusznik padł bo nie zareagował jak go podpieli na krótko:(



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz paź 04, 2009 14:29

Akumulator możesz spraqwdzić podłaczajac woltomierz do niego i próbować uruchomić auto. Jakie napięcie pokazuje miernik podczas proby kręcenia rozrusznikiem? Jezeli poniżej 10V, to slaby aku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości