Dymi mocno na niebiesko leci woda z wydechu obroty 500
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Traci moc, kopci na niebiesko? czyli 100% pali olej, mowisz ze zgasiles silnik i po odpaleniu pozniej zaczelo sie tak dziac?? Trase miales dluga? Mozliwe ze pierscionki nie wytrzymaly i popękały, jezeli masz całe to sprawdzilbym jednak dla pewnosci uszczelke pod glowicą...
Rozrząd nie ma nic do tego ze samochod wiecej kopci, jezeli mialbys przestawiony rozrzad o ząbek czy 2 to co najwyzej kiepsko by palił i nie trzymal obrotow, poza tym czasami zdarzyloby mu sie zgasnąć...
Rozrząd nie ma nic do tego ze samochod wiecej kopci, jezeli mialbys przestawiony rozrzad o ząbek czy 2 to co najwyzej kiepsko by palił i nie trzymal obrotow, poza tym czasami zdarzyloby mu sie zgasnąć...
kopić na niebiesko przestał może troszke kopci ale na pocztaku szła chmura dymu
A co z czarnymi jak wegiel świecami - jest to oznaka zbyt bogatej mieszanki czyli dostaje za mało powietrza. W takim razie co za to odpowiada? czy nie czasami ten potencjometr ( o ile tak sie to nazywa - chodzi o tą cześc co wchodzi w nia gruba wtyczka do wtrysku.
5000 KMzok pisze:Trase miales dluga
takie sa mniej wiecej teraz objawyzok pisze:Rozrząd nie ma nic do tego ze samochod wiecej kopci, jezeli mialbys przestawiony rozrzad o ząbek czy 2 to co najwyzej kiepsko by palił i nie trzymal obrotow, poza tym czasami zdarzyloby mu sie zgasnąć...
A co z czarnymi jak wegiel świecami - jest to oznaka zbyt bogatej mieszanki czyli dostaje za mało powietrza. W takim razie co za to odpowiada? czy nie czasami ten potencjometr ( o ile tak sie to nazywa - chodzi o tą cześc co wchodzi w nia gruba wtyczka do wtrysku.
Długosc trasy sprzyja oszkodzeniom mechanicznym, tym ktore wymienilem, szczegolnie w tak leciwym samochodzie...
Swiece w sumie pasują nam i do jednego i do drugiego, nalot na swiecach jest objawem zbyt bogatej mieszkanki, ale tez i spalania oleju.
Jezeli stawiasz na mieszanke, to: Sprobuj oczyscic przepustnice, zerknij na filtr powietrza, byc moze juz niewiele przepuszcza, sprobuj pobawic się z zaplonem, potencjometr zeby dobrze sprawdzic musialbys jechac do mechanika, najlepiej takiego ktory zna się na elektronice samochodowej... Chociaz watpie zeby czujnik polozenia przepustnicy sie zdupił, poszukaj pozaglądaj, moze jakis kabelek, jakas srubeczka...
Zbyt bogatą mieszanke moze tez ustalać sonda lambda... analizuje sklad spalin i na podstawie tego dobiera proporcje... sprawdz kolektor wydechowy ewentualnie kawałek dalej, czy nie ma pękniec, byc moze lewe powietrze Ci sie gdzies przedostaje...
Przyczyn jak widzisz moze byc naprawde sporo....
Tak jeszcze z ciekawosci, ktory to rok tej 2ki??
Swiece w sumie pasują nam i do jednego i do drugiego, nalot na swiecach jest objawem zbyt bogatej mieszkanki, ale tez i spalania oleju.
Jezeli stawiasz na mieszanke, to: Sprobuj oczyscic przepustnice, zerknij na filtr powietrza, byc moze juz niewiele przepuszcza, sprobuj pobawic się z zaplonem, potencjometr zeby dobrze sprawdzic musialbys jechac do mechanika, najlepiej takiego ktory zna się na elektronice samochodowej... Chociaz watpie zeby czujnik polozenia przepustnicy sie zdupił, poszukaj pozaglądaj, moze jakis kabelek, jakas srubeczka...
Zbyt bogatą mieszanke moze tez ustalać sonda lambda... analizuje sklad spalin i na podstawie tego dobiera proporcje... sprawdz kolektor wydechowy ewentualnie kawałek dalej, czy nie ma pękniec, byc moze lewe powietrze Ci sie gdzies przedostaje...
Przyczyn jak widzisz moze byc naprawde sporo....
Tak jeszcze z ciekawosci, ktory to rok tej 2ki??
Gaśnie na PB i LPG , zalewa , zbyt bogata mieszanka ,
Ciężka sprawa mechanicy nie chcą naprawiać bo mówia że za stare auto
Przyjrzałbym sie zapłonowi na co nalezy zwrócić uwage ...
Na pewno jest za bogata mieszanka co świece są czarne jak smoła
Auto zachowuje sie tak samo jak jest wpietra i odłączona sonda
Wtrysk cały przeczyszczony
Podstawa wtrysku nowa
Węzyki podciśneinia Nowe gumowe
Auto na 90% zalewa
Macie jakeiś sugestie...
[ Dodano: 05 Paź 2009 15:39 ]
Przyjrzałbym sie zapłonowi na co nalezy zwrócić uwage ...
Na pewno jest za bogata mieszanka co świece są czarne jak smoła
Auto zachowuje sie tak samo jak jest wpietra i odłączona sonda
Wtrysk cały przeczyszczony
Podstawa wtrysku nowa
Węzyki podciśneinia Nowe gumowe
Auto na 90% zalewa
Macie jakeiś sugestie...
[ Dodano: 05 Paź 2009 15:39 ]
Tylko jak go sprawdzićzok pisze:sprawdz kolektor wydechowy ewentualnie kawałek dalej, czy nie ma pękniec, byc moze lewe powietrze Ci sie gdzies przedostaje...
1990zok pisze:Tak jeszcze z ciekawosci, ktory to rok tej 2ki??
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 15:40 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Specjalnie dla Ciebie kolego przewertowalem pare ksiazek i popytalem niezawodnego, wszechwiedzacego mechanika (mojego ojca:)) i razem doszlismy do wniosku, iż jest to skomplikowana sprawa...
1) Potencjometr przepustnicy, jezeli odkrecales juz i cos tam przy nim przestawiales to juz D.upa, bo jest go cholernie trudno ustawic... i najlepiej szarpnac sie na nowa wtryskarke od razu... Jeszcze pytanko, zdradzisz mi przyjacielu przebieg tego samochodu??
2) Mozna sprawdzic silniczek krokowy, czy dziala prawidlowo
3) Dymi Ci dalej na niebiesko? Jezeli tak, ponawiam swoją prosbe zebys sprawdzil uszczelke pod glowica... odpal, wyciagnij listwe pomiarowa oleju przytknij palec i sprawdz czy dmucha... Bo dalej mi to spac po nocach nie daje...
Pali Ci normalnie czy tez odpalic ma problemy? Jezeli tak to czy pali tak samo na zimnym i cieplym silniku??
4) To do jakich konowalow Ty jezdzisz?? Za stare auto? Ja bym takiemu mechanikowi w pysk sie rozesmiał chyba... Jak Ci jeszcze raz ktorys tak powie to odpowiedz mu ze miedzy nowymi samochodami typu bmw, audi, mercedes, a starym maluchem jest gowniana roznica, zaledwie pare kabelkow, wyglad i cena. Cala reszta jest ta sama, silnik pracuje na tej samej zasadzie, tloki poruszaja sie tak samo, zawory klepią tak samo, olej krązy tak samo... Idea dzialania samochodow pozostala taka sama od czasow przedwojennych, kiedy samochody powstaly...
Kurde najlepiej by go bylo do komputera podlaczyc... tylko za cholere nie wiem czy te golfy mialy juz mozliwosc podlączenia do komputera.. ;/ Mi to w mojej 2ce nigdy potrzebne nie bylo, bo oprocz tego ze spalał paliwo i smakował mu plyn chlodniczy to był bezawaryjny... xO
1) Potencjometr przepustnicy, jezeli odkrecales juz i cos tam przy nim przestawiales to juz D.upa, bo jest go cholernie trudno ustawic... i najlepiej szarpnac sie na nowa wtryskarke od razu... Jeszcze pytanko, zdradzisz mi przyjacielu przebieg tego samochodu??
2) Mozna sprawdzic silniczek krokowy, czy dziala prawidlowo
3) Dymi Ci dalej na niebiesko? Jezeli tak, ponawiam swoją prosbe zebys sprawdzil uszczelke pod glowica... odpal, wyciagnij listwe pomiarowa oleju przytknij palec i sprawdz czy dmucha... Bo dalej mi to spac po nocach nie daje...
Pali Ci normalnie czy tez odpalic ma problemy? Jezeli tak to czy pali tak samo na zimnym i cieplym silniku??
4) To do jakich konowalow Ty jezdzisz?? Za stare auto? Ja bym takiemu mechanikowi w pysk sie rozesmiał chyba... Jak Ci jeszcze raz ktorys tak powie to odpowiedz mu ze miedzy nowymi samochodami typu bmw, audi, mercedes, a starym maluchem jest gowniana roznica, zaledwie pare kabelkow, wyglad i cena. Cala reszta jest ta sama, silnik pracuje na tej samej zasadzie, tloki poruszaja sie tak samo, zawory klepią tak samo, olej krązy tak samo... Idea dzialania samochodow pozostala taka sama od czasow przedwojennych, kiedy samochody powstaly...
Kurde najlepiej by go bylo do komputera podlaczyc... tylko za cholere nie wiem czy te golfy mialy juz mozliwosc podlączenia do komputera.. ;/ Mi to w mojej 2ce nigdy potrzebne nie bylo, bo oprocz tego ze spalał paliwo i smakował mu plyn chlodniczy to był bezawaryjny... xO
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 22:47 przez zok, łącznie zmieniany 2 razy.
Na szczescie nie ruszałemzok pisze:Potencjometr przepustnicy, jezeli odkrecales juz i cos tam przy nim przestawiales to juz D.upa, bo jest go cholernie trudno ustawic... i najlepiej szarpnac sie na nowa wtryskarke od razu... Jeszcze pytanko, zdradzisz mi przyjacielu przebieg tego samochodu??
Sprawdzałem z kolegą z forum powiedziadział ze działa słychac jaks ie wsuwa i wysuwazok pisze:Mozna sprawdzic silniczek krokowy, czy dziala prawidlowo
Dymi po mocnej przegazówce ale wydaje mis ie ze sa to spaliny cos jakby nie przepalona benzyna ( być może olej spalony nie wiem )zok pisze:Dymi Ci dalej na niebiesko? Jezeli tak, ponawiam swoją prosbe zebys sprawdzil uszczelke pod glowica... odpal, wyciagnij listwe pomiarowa oleju przytknij palec i sprawdz czy dmucha... Bo dalej mi to spac po nocach nie daje...
Jak sie rozgrzeje to zapali ale przy wcisniętym gazie do dechy ( przeskakuje na gaz i chodzi na 500 obrotów ) na benzynie od razu gasniezok pisze:Pali Ci normalnie czy tez odpalic ma problemy? Jezeli tak to czy pali tak samo na zimnym i cieplym silniku??
nie maja tylko kody błyskowe ( ktorych nie umie wykonac )zok pisze:nie wiem czy te golfy mialy juz mozliwosc podlączenia do komputera.. ;/
[ Dodano: 07 Paź 2009 15:11 ]
Prosze kolegów z grupy ślaskiej o pomoc w znalezieniu mechanika lub obejrzenia auta ale nie ma chetnych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 305 gości