1.8 RP z LPG Przerywanie na benzynie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

1.8 RP z LPG Przerywanie na benzynie.

Post autor: t1omek » czw paź 01, 2009 08:39

Witam mam od niedawna problem ze swoim RP-kiem. Posiada instalację LPR I generacji i na lpg jest wszystko ok, problem jest natomiast na benzynie. Samochód przerywa na benzynie a wraz z przerywaniem słychać "cykający" przekaźnik pompy paliwa. To przerywanie przekaźnika nasila się w momencie hamowania silnikiem zarówno na LPG jak i PB. do tej pory sprawdzałem wszystkie połączenia pomiedzy ECU a skrzynką przekaźników, sprawdziłem przekaźnik pompy też jest dobry Masa sterujaca ECU jest ok na przekaźniku pełne napięcie zasilania. Problem ujawnia się dopiero w czasie jazdy, po połączeniu pompy na krótko jest ok na PB więc problem musi być gdzieś po stronie ECU. Miał już ktoś już taką usterkę? Dodam że LPG wyposażone jest w przekaźnikk resetowania ECU Ma ktoś może rozpiskę pinów do tego ECU? Pozdro



pablo_vw
Master of wind
Master of wind
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 23:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pablo_vw » czw paź 01, 2009 13:34

kolego na 99% siada ci pompa paliwa a nie przekaźnik :), za dużo na podtlenku LPG jeździsz i tyle, zaciera ci się :goof:
podlacz pompe od kogos innego lub od razu leć i kup nową
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2009 13:36 przez pablo_vw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » czw paź 01, 2009 14:06

Fakt problem wystąpił nagle w czasie jazdy na PB. Samochód regularnie palony na PB paliwo w zbiorniku jest. Zobaczę jak będzie po dłuższej jeździe bez przekaźnika ze zworą. Jeżeli będzie ok to raczej nie wina pompy.



pablo_vw
Master of wind
Master of wind
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 23:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pablo_vw » czw paź 01, 2009 23:17

t1omek pisze:akt problem wystąpił nagle w czasie jazdy na PB. Samochód regularnie palony na PB paliwo w zbiorniku jest. Zobaczę jak będzie po dłuższej jeździe bez przekaźnika ze zworą. Jeżeli będzie ok to raczej nie wina pompy.
tak nie rób lepiej...
podmień pompę od kogoś, jak pomogłem kliknij pomógł przy poście
pozdro!



Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » pn paź 05, 2009 19:43

Jednak myliłem się bez przekaźnika pompy ze zworą objaw jest nadal. Myśle że to ECU ma przerwe w zasilaniu jest jeszcze jakiś przekaźnik który ma coś wspólnego z zasilaniem ECU? Czytałem gdzieś o przekaźniku w którym pada dioda który to przekaźnik?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn paź 05, 2009 22:11

pablo_vw pisze:jak pomogłem kliknij pomógł przy poście
a chcesz bana ???


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
t1omek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » śr sty 27, 2010 07:38

Problem rozwiązany. Słaba masa na przewodach ECU podłączonych do silnika. To powodowało że w czasie jazdy pompa traciła zasilanie. Przy okazji znalazłem zakamuflowany przewód od sondy lambda był urwany i schowany hehe. Pozdro!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości