Problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob sie 08, 2009 11:09
- Lokalizacja: Rumia
Problem
Mam golfa II 1988r, 1.8l na wtrysku.
WVWZZZ19ZJW432480
Mam z nim od jakiegoś czasu duży problem...
Po odpaleniu silnika,mogę przejechać kilkadziesiąt metrów,po czym silnik zaczyna dziwnie pracować,szarpie i przy każdym dodawaniu gazu samochód zaczyna się dusić a obroty spadają.
Samochód gaśnie a po chwili mogę go odpalić i znowu po przejechaniu kilkudziesięciu metrów sytuacja się powtarza...
Możecie jakoś pomóc ?
WVWZZZ19ZJW432480
Mam z nim od jakiegoś czasu duży problem...
Po odpaleniu silnika,mogę przejechać kilkadziesiąt metrów,po czym silnik zaczyna dziwnie pracować,szarpie i przy każdym dodawaniu gazu samochód zaczyna się dusić a obroty spadają.
Samochód gaśnie a po chwili mogę go odpalić i znowu po przejechaniu kilkudziesięciu metrów sytuacja się powtarza...
Możecie jakoś pomóc ?
Może to jest problem z pompą paliwową albo filtr paliwa?? Mi w Hyundaiu Pony pękł filtr paliwa w miejscu klejenia (paliwo nie wyciekało ale zasysał powietrze i się dusił, po czym silnik gasł po paru metrach) nie wiem czy u Ciebie jest filtr metalowy bo się na autach nie znam ale sprawdź to albo czekaj na odpowiedzi innych
- thesperado
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 13:54
- Lokalizacja: okolice Krosna
- Kontakt:
Jaki to jest dokładnie silnik ?? Myślę że to może być problem z sondą lambda. Gdy zacznie pracować podaje jakieś nienormalne sygnały w związku z czym silnik zaczyna się źle zachowywać. Jej odłączenie potwierdzi to co piszę, lub też ją wykluczy .
Pozdrawiam!!
Pozdrawiam!!
[img]http://pawel.sniezek.w.interia.pl/podpis2.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob sie 08, 2009 11:09
- Lokalizacja: Rumia
Nie ma to znaczenia,dzisiaj było to na zimnym silniku po przejechaniu kilku metrów zaczęło się to samo. Mechanik powiedział,że może być to wina pompy paliwowej,która smarowana jest paliwem. Gdy było go mało,trochę dało jej to w kość i mam zalać paliwa ponad połowę baku i zobaczyć czy problem nadal będzie...
Co do silnika, 1.8 na wtrysku,XGX342167
Co do silnika, 1.8 na wtrysku,XGX342167
skoro problem z pompą paliwową, bo tak mówi mechanik to nie wydaje mi się by zalanie baku ponad połowę pojemności przywróciło pompie żywotność, to by było porównywalne z przejściem Jezusa po wodzie
Prosta sprawa, pada pompa trzeba ją wymienić, nie ma siły by ją odrestaurowana poprzez wlanie do baku paliwa, ale dodam że paliwo ma duży wpływ przy instalacji LPG.
Jadąc na gazie, pompa non-stop pracuje gdyby nie było paliwa w baku MOGŁABY(ale nie musi) się zatrzeć.
Prosta sprawa, pada pompa trzeba ją wymienić, nie ma siły by ją odrestaurowana poprzez wlanie do baku paliwa, ale dodam że paliwo ma duży wpływ przy instalacji LPG.
Jadąc na gazie, pompa non-stop pracuje gdyby nie było paliwa w baku MOGŁABY(ale nie musi) się zatrzeć.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob sie 08, 2009 11:09
- Lokalizacja: Rumia
- thesperado
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 13:54
- Lokalizacja: okolice Krosna
- Kontakt:
Sonda jest albo w katalizatorze (w jego przedniej części), albo w kolektorze wydechowym. I wychodzi z niej od 1-4 przewodów. (czarny-sygnałowy, 2 białe do podgrzewania, ewentualnie jeszcze jakiś jeden kolorek do masy ale nie pamiętam już jaki). Powinna być jakaś złączka bynajmniej u mnie tak jest nie wiem jak w GX'ie.Maverickpol pisze:To jeszcze poproszę o opis jak ją znaleźć i jak odłączyć i sprawdzę to jak będę miał czas...
Sonda pracuje od momentu gdy osiągnie swoją temperaturę pracy 600*C. I pojawia się na niej napięcie w zakresie mniej więcej 0-1 V informując sterownik o zbyt ubogiej lub bogatej mieszance.Andrzej1 pisze:Sonda Lambda steruje tylko ciepłym silnikiem ,na zimny nie ma wpływu
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2009 22:39 przez thesperado, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://pawel.sniezek.w.interia.pl/podpis2.jpg[/img]
sonda jest (nie wiem jak to jest w gx) za kolektorem wydechowym przed katem (jeśli jest) przynajmniej ja sie tak spotkałem, łatwo ją dostrzec bo to jedyna rzecz jaka wystaje z rury i odchodzą od niej kable a jak ją odłączyc to sie domyślisz jak ją zobaczysz
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2009 22:43 przez bogus01, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob sie 08, 2009 11:09
- Lokalizacja: Rumia
Doszedłem do niej bo miałem dzisiaj czas,odłączyłem,był tylko jeden przewód,ale czy to coś dało to pewny nie jestem,wczoraj jechałem do elektryka żeby naprawić alternator i mimo odłączonej sondy,silnik szarpał.
Dzisiaj go odebrałem dojechałem do domu bez żadnych problemów,jednak gdy chciałem go po 20 minutach odpalić - nie mogłem tego zrobić.
Kręcił ale nie chciał zapalić.Brak paliwa nie wchodzi w grę bo jest pół baku.
Po kolejnej godzinie odpalił i chodził bez zarzutu przez 15 min.
[ Dodano: 19 Lis 2009 17:45 ]
Mam mały problem,samochód trafił do Mechanika i Lelktryka,którzy sprawdzili rzekomo "wszystko" i nie wiedzą czemu samochód nie działa.
Ja mam 2 pytanka:
Czy w moim Golfie można podłączyć się pod komputer żeby sprawdzić czy nie ma błędów
I 2 sprawa - ma ktoś działający - Rozdzielacz Paliwa
Dzisiaj go odebrałem dojechałem do domu bez żadnych problemów,jednak gdy chciałem go po 20 minutach odpalić - nie mogłem tego zrobić.
Kręcił ale nie chciał zapalić.Brak paliwa nie wchodzi w grę bo jest pół baku.
Po kolejnej godzinie odpalił i chodził bez zarzutu przez 15 min.
[ Dodano: 19 Lis 2009 17:45 ]
Mam mały problem,samochód trafił do Mechanika i Lelktryka,którzy sprawdzili rzekomo "wszystko" i nie wiedzą czemu samochód nie działa.
Ja mam 2 pytanka:
Czy w moim Golfie można podłączyć się pod komputer żeby sprawdzić czy nie ma błędów
I 2 sprawa - ma ktoś działający - Rozdzielacz Paliwa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości