![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/207/3d90bbd13a5b02a8m.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/119/c18b522721afdf25m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/207/2f370cecfdade62bm.jpg)
Ale pytanie brzmi :
Czy będą pasować otwory dolotowe do głowicy silnika 1,6 RF ??
Wiem już o podstawowej różnicy. Mam kanały wodne - podgrzewanie jeża w kolektorze pod gaźnikiem. Wystarczy je zaczopować ??
Wygląda na proste - 6 śrub i już
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W tej chwili gaźnik :
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/207/16a165a106444a64m.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/207/0b86dea8a470685em.jpg)
Jak potem rozwiązać dostarczenie paliwa ??
LPG to prościzna - wstawiam Blos przed przepustnicą i śmiga. Ale którędy podać PB jeśli nie mam całego bałaganu wtryskowego ??
Jest w ogóle sens czarować ??
Czy prościej przełożyć calutki silnik z elektryką, dolotem, mechanizmem wtrysków, filtrem powietrza... ??