Swap 1,6 na 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tajgerski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: wt sie 12, 2008 06:37
Lokalizacja: KrakóVW

Swap 1,6 na 1.6

Post autor: tajgerski » wt wrz 29, 2009 22:13

Powiedzcie mi - Jeśli mam takie coś ?? Mam kolektor z 1,8 - nie do końca pewne jakiego.

Obrazek Obrazek Obrazek

Ale pytanie brzmi :
Czy będą pasować otwory dolotowe do głowicy silnika 1,6 RF ??
Wiem już o podstawowej różnicy. Mam kanały wodne - podgrzewanie jeża w kolektorze pod gaźnikiem. Wystarczy je zaczopować ??
Wygląda na proste - 6 śrub i już :) Będą się zgadzać odległości ??

W tej chwili gaźnik :

Obrazek Obrazek

Jak potem rozwiązać dostarczenie paliwa ??
LPG to prościzna - wstawiam Blos przed przepustnicą i śmiga. Ale którędy podać PB jeśli nie mam całego bałaganu wtryskowego ??

Jest w ogóle sens czarować ??
Czy prościej przełożyć calutki silnik z elektryką, dolotem, mechanizmem wtrysków, filtrem powietrza... ??
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 22:15 przez tajgerski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » wt wrz 29, 2009 22:22

Ja napisze wprost... moim zdaniem szkoda zabawy bo jeszcze do tego potrzebujesz sterownik, cala reszte zwiazana z wtryskami... w sumie wszystko z 1,8 musisz przelozyc do 1,6 tylko po co? :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tajgerski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: wt sie 12, 2008 06:37
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: tajgerski » wt wrz 29, 2009 22:56

Mam wszystko do 1,8 :) Czyli nie ma sensu na 1,6 tego dawać - Ok - Swap w całosci. To zabierać sie za wyjęcie całego i pożądnie to zrobić :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości