[mk2]Niepali na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

[mk2]Niepali na benzynie

Post autor: marcin21c » sob lut 11, 2006 13:20

Odrazu zaznaczam że przewertowałem forum, i wypróbowałem porady, ale nic

wczoraj wieczorem zapaliłem sobie golfika normalnie na benzynce przejechałem kawałek przełączył się oczywiście automatycznie na gaz, potem jechałem w korku jakieś 40min (silnik przez ten czas sie napewno rozgrzał) a następnie wyjechałena na trasę, prędkoś miałem od 100 do 130 km/h, po 50 kilometrach zatrzymałem się i na paliwie (czyli z automatu) już niechciał zapali, dzisiaj też niechce odpali, czasem przekręci raz na benzynce ale zaraz gaśnie (jakąś sekundę i gaśnie) na gazie jest wszystko ok, jak przekręcam stacyjkę to słyszę takie wycie pompy paliwa (takmi się zdaje że to jest to), jak w trakcie jazdy przełączam na benzynę to nic go nie rusza, odrazu się dusi, wyraźnie czu że niedostaje benzyny.

przewodymuszą by ok no bo jak na gazie jest ok to na paliwie też powinno

błagam pomóżcie bo jak z gazu odpalam to mi się serce kraja
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:33 przez marcin21c, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » sob lut 11, 2006 13:30

Moze poszla pompa paliwa.W baku mieles malo benzyny i z czasem zatarla sie jak jezdziles na gazie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » sob lut 11, 2006 13:55

mało paliwa to chyba nie, bo wskazówka nie weszła na rezerwę, a przecież zawsze zapalałem z benzynki i w baku zawsze było paliwo, jeszcze raz zaznaczam że jak przekrecam kluczyk na raz to słychac wycie pompki (zdaj mi się że to jest właśnie dźwięk z pompki) zresaztą na słuch to wszystko jest ok, tylko na tej benzynie nie odpala

pozdrawiam


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » sob lut 11, 2006 14:03

okej moglo na czerwone nie wejsc,ale zeby popmka sie nie jarala potrzeba ponad 1/4 wtedy masz pewnosc.Moze poprostu pompa dogorywa i pompuje ale tak malo wydajnie ze koniec juz bliski a ona sie z dnia na dzien nie zatrze tylko potrzeba kilku tygodni.To ze ja wogole slychac to nie za dobrze raczej :niewiem:
Moze tez przytkal sie filtr benzyny i dziala jak membrana.



Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » sob lut 11, 2006 14:42

potrafisz zlokalizowa gdzie jest ta pompka w moim golfiku i filterek paliwka, niemam takiej książki żebym to zobaxczył,


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

fend18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pt lis 04, 2005 15:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: fend18 » sob lut 11, 2006 14:56

najpewniejszym sposobem sprwdzenia pompki bedzie zdjecie przewodu paliwowego dochodzacego do wtryskiwacza i zakrecenie rozrusznikiem, jesli paliwo pojdzie tzn ze pompka pompuje, problem lezec tez moze w wydajnosci pompki czyli cisnieniu, a pompka jest w zbiorniku paliwowym



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » sob lut 11, 2006 15:02

ostatnio miałem u siebie podobnie pompka się załaczała ale dawała paliwo przez zasilanie i powrót jednocześnie bo padł zawór zwrotny na pompie. niestety nieroizbieralny. załozyłem nowy wkład pompy i teraz jest ok a objawy miałem podobne



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » sob lut 11, 2006 16:35

marcin21c, jaki tam jest dokladnie silnik jakie oznaczenie?Jak zasilany dokaldniej o to chodzi?



Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » sob lut 11, 2006 16:53

niezauważyłem że przy nicku już teraz się nie wyświetlają dane naszych golfików

mam golfika mk2 silnik 1,3 NZ z 1991roku

pozdrawiam


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » sob lut 11, 2006 16:53

Hello ja stawiam na pompę paliwa.Mój brat miał tak w Lanosie, tzn. gdy auto jeździło na paliwie było ok.Po roku jazdy stwierdził że założy gaz i wtedy się zaczęło.Komp się stale przestawiał wtryski zardzewiały(za mało jeżdżone na paliwie)był tylko odpalany i po nagrzaniu na gaz i do przodu.W dłuższej trasie zawsze go przegonił tak z 10 km (150-160km/h) i było spoko.Ale od pewnego czasu zaczął dziwnie chodzić na paliwie(nierówno,nie miał mocy, dusił się), aż wkońcu wogóle padł i na samym gazie jeździł.Okazało się zę pompa paliwowa się zjarała i koniec.Pojechał do Daewoo zmienili pompę ale na rzemieślniczą bo tańsza.Jak się zapłon przekręcało strasznie wyła ale chodziła.Pojeździł tak kilka miesięcy, pewnego dnia przyjechał do mnie do Wawy w odwiedziny w te duże mrozy.Auto spoko jeździło, później wrócił do domu(140km).I po tej podróży pompa raz pracowała raz przestała.Okazało się że podczas dużych mrozów przewody się pokurczyły i popękały a pompa chodziła jak się w nią puknęło.I za jakiś czas znów przestała działac.Efekt wymienił wczoraj na oryginalną pompę do Lanosa(350zł)której wogóle nie słychać jak pracuje i tak byc powinno.tak więc stary nie żałuj benzynki swojemu golfikowi zawsze musi być więcej paliwa a nie tam jakaś ćwiartka.Ja jeżdżę na paliwie(nigdy nie założę gazu do mojego golfika)to inaczej bo paliwo cały czas w niej jest i sie nie zatrze>uff ale się napisałem pozdro :bajer:


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Snake
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
Kontakt:

Post autor: Snake » sob lut 11, 2006 16:55

jezeli to NZ czyli pelny wtrysk to pompy masz:

- podająca w baku
- cisnieniowa pod prawym tylnim kołem razem z filtrem

na gazniku to nie pamietam, ale chyba gdzies przy silniku jest pompka.

Stawial bym na;

pompa - sprawdzic cisnienie na wezu paliwa
filtr paliwa
wtryski - moze sie zawalily syfyem

powodzenia


--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v

Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » sob lut 11, 2006 17:06

ale gdyby się wtryski zawiesiły to gaz by też szwankował - mam rację?
sprawdzę przewody paliwowe, odłaączę i zobaczę czy paliwko podaje
dzięki pozdrawiam

:okej:


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » sob lut 11, 2006 17:16

Ja tez jak na poczatku dalej stawiam na pompe badz ( i ) filtr. :D

Snake, tez dobrze mowi,ale to czemu pompa drze się tak głośno?.Jesli Cie to meczyc bedzie i bedziesz chcial wykluczyc zatkanie wtryskiwaczy to na poczatek wez wyjmij wtryski i wymocz je przez dobe w benzynie ekstrakcyjnej.Jak bedzie chocby minimalna roznica nalezy je wymienic.

[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 16:18 ]
marcin21c pisze:ale gdyby się wtryski zawiesiły to gaz by też szwankował - mam rację?
nie wtryski sa odcinane jak przechodzisz na gaz,pompka pompuje benzyne ale wraca kanalem powrotnym do baku(obieg zamkniety).



Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » sob lut 11, 2006 17:47

odkręciłem ten przewód paliwowy (na zdjęciu czerwone kóko) i przekręciłem kluczyk na raz, wylało doś dużo benzyny, jakąś 1/4 sklanki, więc pompa powinna byc ok
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości