Wkrotce odbiore z salonu Golfa 6 (jeszcze z silnikiem 1.6) w wersji Comfortline z pakietem 990.
Niestety, musialem zdecydowac sie na model z MFA a nie MFA Plus.
Czym w konkretnej konfiguracji samochodu rozni sie MFA od MFA Plus?
Inaczej: czego na pewno nie bede mial w MFA a moglbym miec majac jednak MFA Plus?
Czy roznice sa istotne skoro w cenie jest roznica symboliczna?
Pytam bo... informacje sa rozne z roznych salonow ale moze tutaj ktos wie na 100%?
Dzieki za odpowiedzi.
MFA a MFA PLUS w Golfie 6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
cytat z forum passata
"No, ja mam mfa plus wiec co nieco napisze, z gory zaznaczam ze nie wiem co ma "zwykłe" mfa Nie iwem czy mozna go nazwać jako wielokolorowy- normalnie są wyswietlane 2 odcienie czerwieni, a jak jast mało paliwa to pojawia tie taki zoltawo-brazowy panel i tam jest logo dystrybutowa. Ponadto pokazuje spalanie średnie (2 mozliwosci), spalanie "na bierząco"- jak sie da kopa to potrafi pokazać 30l/h , casy jazdy, zasięg (na ile km starczy paliwa) . A co do ustawien ( Mam wersje highline, nie wiem jak jest w innych) mam regulacje czasu swiecenia sie świateł po otwarciu, zamknieciu samochodu, czy pilotem maja otwierac sie wsztstkie drzwi na raz czy najpierw kierowcy, a jak sie wcisnie jeszcze raz to całą reszta, czy lusterka mają być ustawiane samodzielnie czy mają być zsynchronizowane, jak jasno ma świecić oświetlenie nóg, a jaką prędkością możemy maksymalnie jechać (będzie tylko komunikat, bez przesady, spokojnie bedzie mozna przekroczyc tą prędkość
) Dodatkowo pokazuje, ktore drzwi są otwarte oraz czy bagaznik i maska są otarte."
"No, ja mam mfa plus wiec co nieco napisze, z gory zaznaczam ze nie wiem co ma "zwykłe" mfa Nie iwem czy mozna go nazwać jako wielokolorowy- normalnie są wyswietlane 2 odcienie czerwieni, a jak jast mało paliwa to pojawia tie taki zoltawo-brazowy panel i tam jest logo dystrybutowa. Ponadto pokazuje spalanie średnie (2 mozliwosci), spalanie "na bierząco"- jak sie da kopa to potrafi pokazać 30l/h , casy jazdy, zasięg (na ile km starczy paliwa) . A co do ustawien ( Mam wersje highline, nie wiem jak jest w innych) mam regulacje czasu swiecenia sie świateł po otwarciu, zamknieciu samochodu, czy pilotem maja otwierac sie wsztstkie drzwi na raz czy najpierw kierowcy, a jak sie wcisnie jeszcze raz to całą reszta, czy lusterka mają być ustawiane samodzielnie czy mają być zsynchronizowane, jak jasno ma świecić oświetlenie nóg, a jaką prędkością możemy maksymalnie jechać (będzie tylko komunikat, bez przesady, spokojnie bedzie mozna przekroczyc tą prędkość

dzieki, ale to wyszczegolnienie a nie roznice 
Poza tym tamta osoba ma highline a zapewne ilosc pokazywanych informacji zalezy takze od ilosci zainstalowanych bajerow/pakietow. Rzecz jasna, comfortline sila rzeczy ma ich mniej.
No coz, wzialem z salonu autko juz produkowane bo zalezalo mi na silniku 1,6 wiec musialem zaakceptowac to co sami wczesniej zamowili. Osobiscie wolalbym zamiast elementow skorzanych miec MFA Plus
No i troche nie rozumiem logiki: dlaczego nie zamowili MFA Plus - przeciez te okolo 200 PLN to drobiazg w calkowitej cenie autka a wiekszosc uzytkownikow woli chyba miec wieksza mozliwosc kontroli/ustawien...

Poza tym tamta osoba ma highline a zapewne ilosc pokazywanych informacji zalezy takze od ilosci zainstalowanych bajerow/pakietow. Rzecz jasna, comfortline sila rzeczy ma ich mniej.
No coz, wzialem z salonu autko juz produkowane bo zalezalo mi na silniku 1,6 wiec musialem zaakceptowac to co sami wczesniej zamowili. Osobiscie wolalbym zamiast elementow skorzanych miec MFA Plus

Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 21:03 przez niceboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości