tdi - brak mocy po kolizji zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diver

tdi - brak mocy po kolizji zaworów

Post autor: diver » pn sty 03, 2005 19:12

Pękła śruba od koła pasowego - kolizja zaworków (7 szt) - remont. Przejechałem 1000km i... brak mocy! Z trudem buja się na piątce do 4tyś obr/min. Miejscowy "spec" powiedział że po każdym zdjęciu paska rozrządu trzeba regulować na komputerze TE SILNIKI (VW III 1,9 tdi). To prawda czy wali głupa? Co może być powodem spadku mocy? Jak jest zimny gorzej pali - muszę go 2-3 razy podgrzewać.,



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn sty 03, 2005 19:29

no ciekawa teoria, napewno mozna sprawdzic po wymianie czy wsio gra ale zeby od razu regulowac.....
wymienialem u siebie pasek i zadnych ubocznych objawow nie zaobserowalem



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 03, 2005 20:01

Jesli na początku było dobrze to mogło się coś wysypać "po drodze". Byc może przyczyną jest awaria elektroniki - diagnoza na VAG-u dynamicznie, lub poprzestawiany rozrząd - czy przy remoncie było wymieniane koło zębate na wale?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

diver

Post autor: diver » pn sty 03, 2005 21:23

wymieniałem koło zębate i szlifowałem przylgnie wału korbowego - była lekko przyklepana...



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr sty 05, 2005 02:39

a co z diagnozą? robiłes?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

diver

Post autor: diver » pt sty 07, 2005 00:06

diagnozy jeszcze nie robiłem, ale właśnie mi uświadomili że od tego trzeba zacząć...
zbieram złotówki, bo diagnoza + ewentualna regulacja na wybrzeżu 250zł



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt sty 07, 2005 00:12

o qrwa!!!!!!!!!! 250???????????????????????

to to muszą być same profesory jak tak sobie liczą


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt sty 07, 2005 06:51

MAREK 74 pisze:o qrwa!!!!!!!!!! 250???????????????????????

to to muszą być same profesory jak tak sobie liczą
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
w dodatku niezwyczajni skoro biora 250zl za diagnoze i pewnie pracuja od 10 do 11 tylko
chyba kolego zle ci pasek ustawili nie zabardzo czaje TDI bo narazie nie ialem stycznosci z tym silnikiem ale zasada jest taka sama ustawia sie na znaki i choc jest przestawiony nawet o glupi 1 stopien Diesel nie zajara wszystko musi gadac jak nalezy wg znakow ustaw rozrzad jak nalezy i zobacz czy bedzie tak samo a pozniej diagnozy
a tak poza tym to przez ten inter cos tam VAG com na kompie wyskakuja wszystkie dolegliwosci auta i komp wykazuje co ytrzeba zrobic oraz wszystko jest opisane jaki blad do czego moze ktos mnie troche oswiecic??nie musicie ale chcialbym wiedziec :hmm:



maverik_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 29, 2004 17:55
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Re: tdi - brak mocy po kolizji zaworów

Post autor: maverik_1 » pt sty 07, 2005 10:12

diver pisze:Pękła śruba od koła pasowego - kolizja zaworków (7 szt).,
jak to sie stalo że pękla ci ta śruba czy wymienialeś rozrząd albo w innym celu ją odkrecaleś?

jeszcze jedno czy przez te pierwsze 1000 km było wszystko w porzo?
i dlaczego nie wymieniłes 8 zaworkow czy ten jeden by cię zbawil?



diver

Post autor: diver » pt sty 07, 2005 22:45

remont robiłem w trasie (awaria mnie tam dopadła....). Warsztat był polecony przez taryfiarzy - wydawać by się mogło - najlepiej zorientowanych. Fachowiec zrobił remont, nie używał VAG-u z powodu niemania. Samochód palił, (zimny kiepsko) jechał ał ał ał.... jak by miał 30PS a nie 90! Okazało się że zamienił węże od podciśnienia(!!!!), do tego sam doszedłem. Jednak dalej to nie to....
W okolicy jedynie PROFESORY mają VAG, no i oczywiście serwis - a to już Harvard!!!!
Sruba była oryginalna na klej wkręcana - znam poprzedniego właściciela - nic nie robili....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości