[mk3]Problem z przeciwmgla,obrotami i temp.węży.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

[mk3]Problem z przeciwmgla,obrotami i temp.węży.

Post autor: andrus » pt lut 10, 2006 21:37

Mam kilka problemow i musze prosic Was o pomoc w ich rozwiazaniu.

1.Siadaja mi swiatla przeciwmgielne przednie raz dzialaja a raz nie,zauwazylem ze odkad siadlo mi podswietlenie pokretel nawiewu zaczely p.mgielne dzialac teraz siadla jedna dioda w liczniku i przestaly dzialac.Jak przyladuje piescia w kokpit zaczyna ta diodka swiecic ale nic pozatym.Jest tu jakis wspolny watek,jest to moze na jednym przewodzie elektrycznym badz przekazniku??Tylne dziala zawsze bez zarzutu. :otepienie:

2.Pol roku temu wymienilem termostat.Temperaturka odrazu 90*,szybciutko sie nagrzewa i jest pozornie tak jak byc powinno.Ale przypadkiem ostatnio sprawdzalem przewody i gorny dochodzacy do chlodnicy i wszystkie inne sa bardzo gorace tylko dolny od chlodnicy i idacy do rozgaleznika w ktorym jest termostat jest zimny.Tylko przy tym plastiku jest nawet cieply i przy samej chlodnicy na dlugosc 4 cm jest lekko cieply po srodku zimny jak lod.
Dodam ze plyn jest na max.i nie ma zadnych klopotow z nagrzewaniem,cieplem z nagrzewnicy,itp.Co to moze byc?Watpie zeby teromstat siadl skoro jest temp 90* i szybko sie nagrzewa.Przekladalem nawet czujnik temp.zeby miec pewnosc i jest napewno wymagana temp.Co to moze byc?? :otepienie:

3.Silnik na wolnych obrotach trzepie sie.Niezaleznie czy na gazie czy benzynie.Opisalbym to tak:chodzi dobrze nagle spadek obrotow,szarpniecie metaliczny odglos tak az szarpie i wraca do normy i ten cykl sie powtarza za kazdym sówem caly czas.Wymienialem ju ze 3 krokowe,TPS`y,mixery do gazu i wyzsze i nizsze i nawet cala gardziel oprocz wtrysku ale to by na gazie nie szarpal jesli wtrysk by padl.Wydech pryka w zakresie 950 - 1300 rpm.Miedzy 3500 rpm a 4000 na benzynie ciezko wchodzi na obroty jak juz to przekroczy to idzie do konca bez problemu.Moze przewody,kopulka i palec moga miec jakis wplyw??Swieczki NGK 3-eltrodowe moze zrobilem na nich 6 tys. wiec sa jak nowe. :otepienie:

Pomocy panowie,pomocy. :goof:

Pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 22:45 przez andrus, łącznie zmieniany 1 raz.



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: [mk3]Problem z przeciwmgla,obrotami i temp.węży.

Post autor: pieko » pt lut 10, 2006 21:57

andrus pisze:Mam kilka problemow i musze prosic Was o pomoc w ich rozwiazaniu.

1.Siadaja mi swiatla przeciwmgielne przednie raz dzialaja a raz nie,zauwazylem ze odkad siadlo mi podswietlenie pokretel nawiewu zaczely p.mgielne dzialac teraz siadla jedna dioda w liczniku i przestaly dzialac.Jak przyladuje piescia w kokpit zaczyna ta diodka swiecic ale nic pozatym.Jest tu jakis wspolny watek,jest to moze na jednym przewodzie elektrycznym badz przekazniku??Tylne dziala zawsze bez zarzutu. :otepienie:

2.Pol roku temu wymienilem termostat.Temperaturka odrazu 90*,szybciutko sie nagrzewa i jest pozornie tak jak byc powinno.Ale przypadkiem ostatnio sprawdzalem przewody i gorny dochodzacy do chlodnicy i wszystkie inne sa bardzo gorace tylko dolny od chlodnicy i idacy do rozgaleznika w ktorym jest termostat jest zimny.Tylko przy tym plastiku jest nawet cieply i przy samej chlodnicy na dlugosc 4 cm jest lekko cieply po srodku zimny jak lod.
Dodam ze plyn jest na max.i nie ma zadnych klopotow z nagrzewaniem,cieplem z nagrzewnicy,itp.Co to moze byc?Watpie zeby teromstat siadl skoro jest temp 90* i szybko sie nagrzewa.Przekladalem nawet czujnik temp.zeby miec pewnosc i jest napewno wymagana temp.Co to moze byc?? :otepienie:

3.Silnik na wolnych obrotach trzepie sie.Niezaleznie czy na gazie czy benzynie.Opisalbym to tak:chodzi dobrze nagle spadek obrotow,szarpniecie metaliczny odglos tak az szarpie i wraca do normy i ten cykl sie powtarza za kazdym sówem caly czas.Wymienialem ju ze 3 krokowe,TPS`y,mixery do gazu i wyzsze i nizsze i nawet cala gardziel oprocz wtrysku ale to by na gazie nie szarpal jesli wtrysk by padl.Wydech pryka w zakresie 950 - 1300 rpm.Miedzy 3500 rpm a 4000 na benzynie ciezko wchodzi na obroty jak juz to przekroczy to idzie do konca bez problemu.Moze przewody,kopulka i palec moga miec jakis wplyw??Swieczki NGK 3-eltrodowe moze zrobilem na nich 6 tys. wiec sa jak nowe. :otepienie:

Pomocy panowie,pomocy. :goof:

Pozdrawiam :pub:
Jezeli chodzi o temat 1 to wydaje mi sie ze poluzowała ci sie gdzies kostka pod deską i dlatego tak ci sie dzieje.
Temat 3. pewnie ze do twojego problemu moga przyczyniac sie przewody wysokiego nap. jak i palec z kopułką. na początek mozesz zajrzec do kopułki czy nie jest w srodku nadjarana, jak jest to mozesz ją sprubowac wyczyscic jak i palec.jezeli jest bardzo zjarana to bedziesz musiał ją z palcem wymienic.Co do swiec NGK to musze ztwierdzic ze nie mam przekonania.To nic ze zobiłes na nich tylko 6 tys. ale dla nich to moze byc az 6 tys. Dlaczego tak mysle..?? bo przekonałem sie na własnej skórze .Załozyłem mojemu ojcu do cieniasa NGK to padły mu jak zrobił 2 tysia. Załozyłem Iskry to lataja juz 9 tysia i jeszcze polatają.Pozatym zakładałem NGK do motocykla i tez szybko padały,dlatego takie mam o nich zdanie.
A odpowiedz na 2 pytanko pozostawie innym forumowiczom bo szczerze powiem ze nie wiem co ci poradzic. :)
Pozdro.



W3reWolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr lis 16, 2005 21:13
Lokalizacja: Bytów
Kontakt:

Post autor: W3reWolf » pt lut 10, 2006 22:31

Ad.2 Zakładam, ze sprawdzałeś zaraz po jeździe te przewody. Prawdopodobnie nie wziąłeś pod uwagę, że jest zima, tak więc płyn chłodniczy w czasie jazdy musi sie schładzać.
Najlepiej jakbyś po jeździe, kiedy osiągnie temperaturę 90 C, zostawił auto na wolnych obrotach i obserwoał co się będzie dziać. Prawdopodobnie chłodnica, jak i dolny wąż powoli zaczna robię się ciepłe.



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » pn lut 13, 2006 01:14

Tak racja sprawdzalem po jezdzie ale troszke jest to dla mnie zaskoczeniem ze tak bardzo by przechlodzilo plyn.Waz byl lodowaty.

Sprawdze na postoju i przyznam pkty. :D

Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 21:43 ]
Okej a jak wyczyscic kopulke i palec dokladnie te styki?Czy jakimis srodkami odtluszczajacymi albo czyms typu benza ekstrakcyjna?

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 21:51 ]
Jak wyczyscic kopulke i palec dokladnie te styki?Czy jakimis srodkami odtluszczajacymi albo czyms typu benza ekstrakcyjna?jakies specjalne zakamarki jakie tam trzeba przeczyscic?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości