Falujące obroty w 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kilerj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 20:13
Lokalizacja: Trójmiasto

Falujące obroty w 2E

Post autor: kilerj » pt wrz 25, 2009 20:08

Witam!


Auto po ponad tygodniu wrocilo od dwóch mechaników a problem jest dalej nierozwiązany.

Pogoniłem troche silnik (jakies 160km/h) i pozniej zaczął się problem.
Zarówno na gazie jak i na benzynie obroty falują zarówno na biegu jak i na luzie.
Chwilke stoją w miejscu a pozniej rosną/ bądź maleją (nawet silnik gaśnie )


Jestem pewien ze nie jest to przeplywomierz bo podmienilem na inny sprawny a problem nie ustąpił.

Jak odłączam wtyczkę od silnik krokowego gdy silnik jest włączony to auto gaśnie. Gdy wtyczka jest odłączona to auto nie chce zapalić. Jak podłącze wtyczke do krokowego to zapala od razu (ale dalej faluje)

Nie jestem mechanikiem, a Ci polecani mechanicy-elektrycy u których byłem (2 zakłady) stawiali na przepływomierz (co sie okazało błędnym myśleniem) i powiedzieli ze jak to nie jest to to oni nie wiedzą co jest przyczyną.... zatem juz sam nie wiem co mam sprawdzić / gdzie się udać.

p.s jak sprawdzić dolot powietrza? patrzyłem i dotykałem węże i nie wydają się być wadliwe ale jak tu mieć pewność bez wymiany ? Jest jakiś środek zeby to zweryfikować?

Proszę o pomoc...



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pt wrz 25, 2009 21:49

Sprawdź właśnie tą grubą rurę dolotową (u brata w Passku B3 2E to była jedna z przyczyn falowania - do czasu kupna nowej całość owinęliśmy taśmą izolacyjną), a i sprawdź tą gumę uszczelniającą przy krokowcu (to był drugi powód falowania u brata).


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 25, 2009 22:09

kilerj, poza tym co zrobiłeś i szczelnością dolotu łącznie z odmą: kontrola ustawienia rozrządu oraz zapłonu, oraz kontrola ustawienia przepustnicy śróbką regulacyjną.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob wrz 26, 2009 15:34

Sprawdz wszystkie weze i odme przy pokrywie klawiatury A co do krokowca to bym podstawil na prube inny !!!!!!!



kilerj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 20:13
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kilerj » sob wrz 26, 2009 19:42

Dzisiaj kupilem tasme izolacyjna i stretch.

Elementy które są na zielono owinalem tasma by byc pewnym ze są szczelne. Nie pomogło...

Czy jeszcze jakis przewod powinienem zweryfikować by wyeliminować lewe powietrze?


Obrazek



Oprocz tego ide poczytać o przepustnicy ;)



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » sob wrz 26, 2009 19:51

Wtrącę że mam taki sam problem, ale co do krokowca to po odpięciu go normalną rzeczą jest że silnik gaśnie na wolnych obrotach, ja jednak mogę odpalić i jechać pod warunkiem że obroty nie zejdą poniżej 1000. Objawy mam identyczne, tylko tyle jeszcze że podczas jazdy w sznurku aut, na półgazie nieźle szarpie a po odpięciu krokowca jest IDEALNIE. Podpinałem sprawny silniczek i problem nie ustąpił... I bądź tu mądry.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 26, 2009 20:20

kilerj pisze:Czy jeszcze jakis przewod powinienem zweryfikować by wyeliminować lewe powietrze?
obejrzyj wąż serwa oraz idąc za tymi cienkimi węzykami od obudowy filtra dojdziesz do trójniczka i do regulatora ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej. Moesz przy kazji zdjąć węzyk z tego regulatora (przy trójniczku) i sprawdzić czy niema w nim benzyny, coby świadczyło o jego uszkodzeniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 220 gości