Witam!
Auto po ponad tygodniu wrocilo od dwóch mechaników a problem jest dalej nierozwiązany.
Pogoniłem troche silnik (jakies 160km/h) i pozniej zaczął się problem.
Zarówno na gazie jak i na benzynie obroty falują zarówno na biegu jak i na luzie.
Chwilke stoją w miejscu a pozniej rosną/ bądź maleją (nawet silnik gaśnie )
Jestem pewien ze nie jest to przeplywomierz bo podmienilem na inny sprawny a problem nie ustąpił.
Jak odłączam wtyczkę od silnik krokowego gdy silnik jest włączony to auto gaśnie. Gdy wtyczka jest odłączona to auto nie chce zapalić. Jak podłącze wtyczke do krokowego to zapala od razu (ale dalej faluje)
Nie jestem mechanikiem, a Ci polecani mechanicy-elektrycy u których byłem (2 zakłady) stawiali na przepływomierz (co sie okazało błędnym myśleniem) i powiedzieli ze jak to nie jest to to oni nie wiedzą co jest przyczyną.... zatem juz sam nie wiem co mam sprawdzić / gdzie się udać.
p.s jak sprawdzić dolot powietrza? patrzyłem i dotykałem węże i nie wydają się być wadliwe ale jak tu mieć pewność bez wymiany ? Jest jakiś środek zeby to zweryfikować?
Proszę o pomoc...
Falujące obroty w 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdź właśnie tą grubą rurę dolotową (u brata w Passku B3 2E to była jedna z przyczyn falowania - do czasu kupna nowej całość owinęliśmy taśmą izolacyjną), a i sprawdź tą gumę uszczelniającą przy krokowcu (to był drugi powód falowania u brata).
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kilerj, poza tym co zrobiłeś i szczelnością dolotu łącznie z odmą: kontrola ustawienia rozrządu oraz zapłonu, oraz kontrola ustawienia przepustnicy śróbką regulacyjną.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Dragon
- Forum Master
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Wtrącę że mam taki sam problem, ale co do krokowca to po odpięciu go normalną rzeczą jest że silnik gaśnie na wolnych obrotach, ja jednak mogę odpalić i jechać pod warunkiem że obroty nie zejdą poniżej 1000. Objawy mam identyczne, tylko tyle jeszcze że podczas jazdy w sznurku aut, na półgazie nieźle szarpie a po odpięciu krokowca jest IDEALNIE. Podpinałem sprawny silniczek i problem nie ustąpił... I bądź tu mądry.
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
obejrzyj wąż serwa oraz idąc za tymi cienkimi węzykami od obudowy filtra dojdziesz do trójniczka i do regulatora ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej. Moesz przy kazji zdjąć węzyk z tego regulatora (przy trójniczku) i sprawdzić czy niema w nim benzyny, coby świadczyło o jego uszkodzeniu.kilerj pisze:Czy jeszcze jakis przewod powinienem zweryfikować by wyeliminować lewe powietrze?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 220 gości