Mam kilka problemow i musze prosic Was o pomoc w ich rozwiazaniu.
1.Siadaja mi swiatla przeciwmgielne przednie raz dzialaja a raz nie,zauwazylem ze odkad siadlo mi podswietlenie pokretel nawiewu zaczely p.mgielne dzialac teraz siadla jedna dioda w liczniku i przestaly dzialac.Jak przyladuje piescia w kokpit zaczyna ta diodka swiecic ale nic pozatym.Jest tu jakis wspolny watek,jest to moze na jednym przewodzie elektrycznym badz przekazniku??Tylne dziala zawsze bez zarzutu.
2.Pol roku temu wymienilem termostat.Temperaturka odrazu 90*,szybciutko sie nagrzewa i jest pozornie tak jak byc powinno.Ale przypadkiem ostatnio sprawdzalem przewody i gorny dochodzacy do chlodnicy i wszystkie inne sa bardzo gorace tylko dolny od chlodnicy i idacy do rozgaleznika w ktorym jest termostat jest zimny.Tylko przy tym plastiku jest nawet cieply i przy samej chlodnicy na dlugosc 4 cm jest lekko cieply po srodku zimny jak lod.
Dodam ze plyn jest na max.i nie ma zadnych klopotow z nagrzewaniem,cieplem z nagrzewnicy,itp.Co to moze byc?Watpie zeby teromstat siadl skoro jest temp 90* i szybko sie nagrzewa.Przekladalem nawet czujnik temp.zeby miec pewnosc i jest napewno wymagana temp.Co to moze byc??
3.Silnik na wolnych obrotach trzepie sie.Niezaleznie czy na gazie czy benzynie.Opisalbym to tak:chodzi dobrze nagle spadek obrotow,szarpniecie metaliczny odglos tak az szarpie i wraca do normy i ten cykl sie powtarza za kazdym sówem caly czas.Wymienialem ju ze 3 krokowe,TPS`y,mixery do gazu i wyzsze i nizsze i nawet cala gardziel oprocz wtrysku ale to by na gazie nie szarpal jesli wtrysk by padl.Wydech pryka w zakresie 950 - 1300 rpm.Miedzy 3500 rpm a 4000 na benzynie ciezko wchodzi na obroty jak juz to przekroczy to idzie do konca bez problemu.Moze przewody,kopulka i palec moga miec jakis wplyw??Swieczki NGK 3-eltrodowe moze zrobilem na nich 6 tys. wiec sa jak nowe.
Pomocy panowie,pomocy.
Pozdrawiam
[mk3]Problem z przeciwmgla,obrotami i temp.węży.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]Problem z przeciwmgla,obrotami i temp.węży.
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 22:45 przez andrus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [mk3]Problem z przeciwmgla,obrotami i temp.węży.
Jezeli chodzi o temat 1 to wydaje mi sie ze poluzowała ci sie gdzies kostka pod deską i dlatego tak ci sie dzieje.andrus pisze:Mam kilka problemow i musze prosic Was o pomoc w ich rozwiazaniu.
1.Siadaja mi swiatla przeciwmgielne przednie raz dzialaja a raz nie,zauwazylem ze odkad siadlo mi podswietlenie pokretel nawiewu zaczely p.mgielne dzialac teraz siadla jedna dioda w liczniku i przestaly dzialac.Jak przyladuje piescia w kokpit zaczyna ta diodka swiecic ale nic pozatym.Jest tu jakis wspolny watek,jest to moze na jednym przewodzie elektrycznym badz przekazniku??Tylne dziala zawsze bez zarzutu.
2.Pol roku temu wymienilem termostat.Temperaturka odrazu 90*,szybciutko sie nagrzewa i jest pozornie tak jak byc powinno.Ale przypadkiem ostatnio sprawdzalem przewody i gorny dochodzacy do chlodnicy i wszystkie inne sa bardzo gorace tylko dolny od chlodnicy i idacy do rozgaleznika w ktorym jest termostat jest zimny.Tylko przy tym plastiku jest nawet cieply i przy samej chlodnicy na dlugosc 4 cm jest lekko cieply po srodku zimny jak lod.
Dodam ze plyn jest na max.i nie ma zadnych klopotow z nagrzewaniem,cieplem z nagrzewnicy,itp.Co to moze byc?Watpie zeby teromstat siadl skoro jest temp 90* i szybko sie nagrzewa.Przekladalem nawet czujnik temp.zeby miec pewnosc i jest napewno wymagana temp.Co to moze byc??
3.Silnik na wolnych obrotach trzepie sie.Niezaleznie czy na gazie czy benzynie.Opisalbym to tak:chodzi dobrze nagle spadek obrotow,szarpniecie metaliczny odglos tak az szarpie i wraca do normy i ten cykl sie powtarza za kazdym sówem caly czas.Wymienialem ju ze 3 krokowe,TPS`y,mixery do gazu i wyzsze i nizsze i nawet cala gardziel oprocz wtrysku ale to by na gazie nie szarpal jesli wtrysk by padl.Wydech pryka w zakresie 950 - 1300 rpm.Miedzy 3500 rpm a 4000 na benzynie ciezko wchodzi na obroty jak juz to przekroczy to idzie do konca bez problemu.Moze przewody,kopulka i palec moga miec jakis wplyw??Swieczki NGK 3-eltrodowe moze zrobilem na nich 6 tys. wiec sa jak nowe.
Pomocy panowie,pomocy.
Pozdrawiam
Temat 3. pewnie ze do twojego problemu moga przyczyniac sie przewody wysokiego nap. jak i palec z kopułką. na początek mozesz zajrzec do kopułki czy nie jest w srodku nadjarana, jak jest to mozesz ją sprubowac wyczyscic jak i palec.jezeli jest bardzo zjarana to bedziesz musiał ją z palcem wymienic.Co do swiec NGK to musze ztwierdzic ze nie mam przekonania.To nic ze zobiłes na nich tylko 6 tys. ale dla nich to moze byc az 6 tys. Dlaczego tak mysle..?? bo przekonałem sie na własnej skórze .Załozyłem mojemu ojcu do cieniasa NGK to padły mu jak zrobił 2 tysia. Załozyłem Iskry to lataja juz 9 tysia i jeszcze polatają.Pozatym zakładałem NGK do motocykla i tez szybko padały,dlatego takie mam o nich zdanie.
A odpowiedz na 2 pytanko pozostawie innym forumowiczom bo szczerze powiem ze nie wiem co ci poradzic.
Pozdro.
Ad.2 Zakładam, ze sprawdzałeś zaraz po jeździe te przewody. Prawdopodobnie nie wziąłeś pod uwagę, że jest zima, tak więc płyn chłodniczy w czasie jazdy musi sie schładzać.
Najlepiej jakbyś po jeździe, kiedy osiągnie temperaturę 90 C, zostawił auto na wolnych obrotach i obserwoał co się będzie dziać. Prawdopodobnie chłodnica, jak i dolny wąż powoli zaczna robię się ciepłe.
Najlepiej jakbyś po jeździe, kiedy osiągnie temperaturę 90 C, zostawił auto na wolnych obrotach i obserwoał co się będzie dziać. Prawdopodobnie chłodnica, jak i dolny wąż powoli zaczna robię się ciepłe.
Tak racja sprawdzalem po jezdzie ale troszke jest to dla mnie zaskoczeniem ze tak bardzo by przechlodzilo plyn.Waz byl lodowaty.
Sprawdze na postoju i przyznam pkty.
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 21:43 ]
Okej a jak wyczyscic kopulke i palec dokladnie te styki?Czy jakimis srodkami odtluszczajacymi albo czyms typu benza ekstrakcyjna?
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 21:51 ]
Jak wyczyscic kopulke i palec dokladnie te styki?Czy jakimis srodkami odtluszczajacymi albo czyms typu benza ekstrakcyjna?jakies specjalne zakamarki jakie tam trzeba przeczyscic?
Sprawdze na postoju i przyznam pkty.
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 21:43 ]
Okej a jak wyczyscic kopulke i palec dokladnie te styki?Czy jakimis srodkami odtluszczajacymi albo czyms typu benza ekstrakcyjna?
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 21:51 ]
Jak wyczyscic kopulke i palec dokladnie te styki?Czy jakimis srodkami odtluszczajacymi albo czyms typu benza ekstrakcyjna?jakies specjalne zakamarki jakie tam trzeba przeczyscic?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 338 gości