Wymiana zegarow w VW Golf2 88r 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana zegarow w VW Golf2 88r 1.3
Witam, moj stary licznik nie nabija km, a ze jezdze na gaz to jest to upierdliwe, bo nie wiem ile orientacyjnie gazu mi zostalo i ile auto pali.
Chcialem wymienic licznik, w tym celu wykrecilem ten plastik z przodu, powyciagalem przelaczniki do swiatel i odkrecilem sruby z licznika, jednak kable sa chyba dosc krotkie, bo ni jak nie moge tego licznika wyciagnac, a na sile ciagnac nie chce zeby czegos nie uszkodzic.
Jest on 2 wtykowy, predkosciomierz ma do 220km/h. Kostki jako tako bym pewnie sobie poradzil odpiac, ale ni jak nie mam pomyslu jak sie sciaga linke i jak sie wogole do tego dostac.
Ktos zna jakis sposob na to?
Chcialem wymienic licznik, w tym celu wykrecilem ten plastik z przodu, powyciagalem przelaczniki do swiatel i odkrecilem sruby z licznika, jednak kable sa chyba dosc krotkie, bo ni jak nie moge tego licznika wyciagnac, a na sile ciagnac nie chce zeby czegos nie uszkodzic.
Jest on 2 wtykowy, predkosciomierz ma do 220km/h. Kostki jako tako bym pewnie sobie poradzil odpiac, ale ni jak nie mam pomyslu jak sie sciaga linke i jak sie wogole do tego dostac.
Ktos zna jakis sposob na to?
od dolu?
tzn ze i tak i tak trzeba sie bedzie przebic przez te wszystkie kable?
Moglibyscie mi zrobic zdjecie w ktorych miejscach szukac srub (chodzi o ta dolna polke i jak sie tam dostac), wczesniej nigdy nie rozdzieralem takich sprzetow i jest to dla mnie straszna katorga.
Tak jak pisalem kostki jakos bym byl w stanie wyjac z przodu od licznika, ale do linki w zyciu nie dotre, a nawet jesli to nie wiem gdzie ja chwycic bo nic nie widac, a urwac nie chce ; )
tzn ze i tak i tak trzeba sie bedzie przebic przez te wszystkie kable?
Moglibyscie mi zrobic zdjecie w ktorych miejscach szukac srub (chodzi o ta dolna polke i jak sie tam dostac), wczesniej nigdy nie rozdzieralem takich sprzetow i jest to dla mnie straszna katorga.
Tak jak pisalem kostki jakos bym byl w stanie wyjac z przodu od licznika, ale do linki w zyciu nie dotre, a nawet jesli to nie wiem gdzie ja chwycic bo nic nie widac, a urwac nie chce ; )
właź do auta i szukaj wkrętów od półeczki jak ją odkręcisz to bedziesz widział tył zegara od dołu
powodzenia
a sam zegar odkręciłeś(dwa wkrety)?
powodzenia
a sam zegar odkręciłeś(dwa wkrety)?
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 15:08 przez artur1902, łącznie zmieniany 2 razy.
tak mysalem ze wystarczy jak sie dostane z przodu sciagnalem ta plastikowa oslone w ktorej siedza przelaczniki zegar wykrecilem ale ni jak przodem wydrzec sie go nie da, ide teraz sprawdzic to o czym mowisz, zrobie na wszelki wypadek zdjecia bo prawde powiedziawszy nie wiem o jaka poleczke Ci chodzi ^^
wykrecilem dwa sruby ktore nawet widac na zdjeciu, innych sie nie moge doszukac, ale jakby nie patzec wiele to nie dalo, konstrukcja nadal jest tak samo stabilna jak przed wykreceniem ich..
dodatkowo na tej polce opieraja sie jakies plastikowe boxy z kablami podejrzewam ze od gazu a nie chce nic uszkodzic..
dodatkowo na tej polce opieraja sie jakies plastikowe boxy z kablami podejrzewam ze od gazu a nie chce nic uszkodzic..
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
naver, jak odkreciles 2 sruby od strony drzwi to wedlug mnie jeszcze powinna byc jedna wkrecona w tunel srodkowy co masz popielniczke. aby zdjac ta polke nad nogami
Pierwsza PNka na BLOSie? 
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości