Pytanie (Stożek)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Pytanie (Stożek)

Post autor: wav » czw wrz 24, 2009 16:55

Witam mam pytanko a mianowicie chciałbym zamontować stożek do mojego mk4 1.6sr tylo nie wiem co bedzie dobre znalazłem na necie coś takiego:

http://allegro.pl/item743434689_tuning_ ... rtowy.html

czy może wiekszy taki jak ten:

http://allegro.pl/item728722976_stozek_ ... uning.html

a może dolot Niby dedykowany:

http://allegro.pl/item741427811_stozek_ ... _golf.html

znalazłem jeszcze coś takiego:

http://allegro.pl/item741426351_stozek_ ... 97_03.html


Czekam na opinie i myśle ze ktoś z was mi doradzi. Pozdr



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw wrz 24, 2009 17:02

Powiem Ci ze przy siniku 1.6 AKL SR przy stozku trzeba sie pozbyc Cata...
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git :D

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac :D

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » czw wrz 24, 2009 17:15

bicker83 pisze:Powiem Ci ze przy siniku 1.6 AKL SR przy stozku trzeba sie pozbyc Cata...
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git :D

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac :D

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286

To może jeszcze mi powiesz jak go sie pozbyć?? i czy sa jakieś skutki uboczne a jakie sa tego plusy?

[ Dodano: 24 Wrz 2009 17:23 ]
Może ktos jeszcze wypowie sie na ten temat i na temat tych żeczy które tu podałem



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw wrz 24, 2009 21:29

wav pisze:
bicker83 pisze:Powiem Ci ze przy siniku 1.6 AKL SR przy stozku trzeba sie pozbyc Cata...
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git :D

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac :D

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286

To może jeszcze mi powiesz jak go sie pozbyć?? i czy sa jakieś skutki uboczne a jakie sa tego plusy?


[ Dodano: 24 Wrz 2009 17:23 ]
Może ktos jeszcze wypowie sie na ten temat i na temat tych żeczy które tu podałem

Plusy sa takie ze moc wzrosnie. Bo jak dajesz mu wiecej na dolocie to musisz tez dac wiecej na wydechu bo inaczej sie bedzie dusil. Podjedz gdzies do mechanika i niech Ci rozpruja katalizator wybebesza wszystko ze srodka i zaspawaja to przy okazji jeszcze na wydechu sie odglos zmieni. Drugie wyjscie jest takie zeby go poprostu rura zastapic ale to juz jest wiecej roboty. Ja mam wybebeszony i jest git, mysle tez nad koncowy tlumikiem :D


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 25, 2009 07:08

wav pisze:Może ktos jeszcze wypowie sie na ten temat i na temat tych żeczy które tu podałem
wpierw sprawdź czy masz tylko sondę przed kat. - jeśli będą dwie jedna przed i druga za to możesz mieć problemy po wycięciu kata.
mi mechanik dzisiaj kata wycina i wstawia strumienicę ale wyciszającą musi do niej gniazdo lambdy dospawać koszt całkowity 100PLN
co do przelotek to mówił że będzie znacznie głośniej chodził (miałem tak w MK3 1.8 i w komplecie z tanim tłumikiem końcowym wszyscy widzieli-słyszeli, że to ja jadę :helm: )
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 07:08 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pt wrz 25, 2009 09:50

U mnie w AKLu druga jest katalizatorze takze chyba u niego tez bedzie :D


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 25, 2009 10:41

bicker83 pisze:U mnie w AKLu druga jest katalizatorze takze chyba u niego tez bedzie
nie koniecznie ja mam jedną przed katem w AKL w 1.4 16V najczęściej są 2


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler] i 258 gości