Czujnik halla, Gaśnie szarpie , brak iskry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 19:33
- Lokalizacja: kielce
dokładniePaweł Marek pisze:Precyzja potrzebna, sporo główkowania poszło się paść.
Zrób tak jak mówiłem z tym czujnikiem wystarczy ze sciagniesz kopulke i bedziesz widział czy jest na kabelek czytnik czy czytnik jest razem z kostka do wtyczki
a podłaczałes pod kompa go w ogole?? moze tam cos wyjdzie
bo nie wiem czy to bedzie czujnik halla... A spróbuj podmienic od kogos cewke moze ona fiksuje, bardzo czesto one siadaja....
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 10:53 przez kawowy19, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 19:33
- Lokalizacja: kielce
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 19:33
- Lokalizacja: kielce
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 19:33
- Lokalizacja: kielce
wymieniłem czujnik halla i pojeździłem już pare kilometrów i na razie nie gasnie ani nie szarpie, ale podobnie było jak wymieniłem świece wiec obawy mam dalej. No i nadal jest problem przy odpalaniu. Czasami wyłacza całą elektrykę i trzeba zdejmować klamre od akumulatora. Mozliwe że to przez cewkę. czy raczej kostka??
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 19:33
- Lokalizacja: kielce
JA W SWOIM TE ,IAŁEM ZE MI GASŁO WZIO PRZY ODPALANIU OKAZAŁA SIE LUŹNA KLEMA OD MASY POSPRAWDZAJ POŁACZENIA PRZECZYSCmaster4789 pisze:Dziś jeździłem i nic chodzi jak rakieta, ale wczoraj 2 razy musiałem klamre ściągać bo wyłączało elektryke. Może spróbuje wymienić kostke.
JA MAM TERAZ POWAZNY PROBLEM Z MOIM GOLFEM SILNIK ADY
OTUZ TAK JAK SWIECE WYKRECE ISKRA JEST PO WKRECENIU SWIEC NAWET NIE NIE ODEZWIE PALIWO DOCHODZI BO SWIECE SA ZALANE JAK OPUŹNIE ZAPŁN TO NIBY COS ŁAPIE ALE TYLKO JAK KRECE ROZRUSZNIKIEM I PUSZCZE KLUCZYK COS BURKNIE TYLKO ZAUWAŻYŁEM ZE ON MI CHCE ZAPALIC DO TŁU STRZELI W PRZEPUSTNICE I TYLE SPRAWDZIŁEM USTAWIENIE ROZRZADU WSZYSTKO TAK JAK BYŁO KOMPULER SPRAWDZIŁEM PZEDWODY OD CZUJNIKÓW NIBY OK NA CZUJNIKACH HALA I WAŁU KORBOWEGO MAM NAIECIE O VOLTA MNIEJSZE NIZ NA AKUMULATORZE STYCZNIK NOWY TAK SAMO JAK Z STARYM TAK ZA NOWYM MNIEJSZE JEST NIE WIEM CZEMU ON MI NIE CHCE ZAPALIC MOZE KTOS WIE HELP!!!!!!
ja mialem tak samo w moim agg ggdy było wilgotno silnik kreci iskra niby byla paliwo tez winna była cewka kupilem nowa beru i odpala jak talala a teraz mam problem tez alternatorem raz daje 16,8v raz 13,5 i zdarzyło mi sie ze mi wszystko przygasło
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 00:10 przez f_michal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 289 gości