Przelaczanie benzyna gaz w Golfie 3.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
Przelaczanie benzyna gaz w Golfie 3.
Zastanawiam sie jak powinno wygladac przelaczanie benzyna gaz w golfie.U mnie jest druga generacja lovato i przelaczyc na gaz mozna dopiero wtedy jak silnik sie troche podgzreje bo na zimnim silniku po dodaniu gazu samochod gasnie,pozniej jak silnik jest juz cieply to wystarczy dodac gazu i sie przelacza,to normalne czy cos nawalilo.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
ja mam to samo, także nawet jak jest upał to silnik po całej nocy zawsze odpalam na PB (p przełączeniu samemu przycisku na PB) i po przejechaniu ok. 1 km sam przełączam w pozycję zapalania tylko na LPG, wtedy przez cały dzień jak silnik jest choćby "letni" to zawsze zapali na LPG. choć jest jedna wada zapalania silnika tylko na LPG - o wiele dłużej kręci się rozrusznikiem i szybciej wycierają się szczotki. nawet na ciepłym silniku powinno się ustawić przełącznik w pozycji zapalania na PB i po przegazówce przełączał się na LPG.jacekplacekk pisze:nawet w upaly nie chcial sie odrazu przelaczyc tylko trzeba bylo przejechac pare kilometrow.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 19:33 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
A przy jakiej mniej więcej temperaturze już nie zgaśnie jak przełączysz??jacekplacekk pisze:Chodzi mi tylko o to czy wszystko jest dobrze czy moze membrana w parowniku padla albo jak
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Lepiej oczywiście przełączać na LPG po wstępnym rozgrzaniu, ale to nie znaczy że silnik ma gasnąć jeśli przełączy się na zimnym. Kwestia regulacji.jacekplacekk, masz diody migające na komputerku Lovato? To wzbogać mieszankę na wolnych obrotach trochę, powinno pomóc (dłużej będzie palić się w cyklu zmian dioda czerwona jak zielona).
Możesz mieć też stary parownik z twardymi membranami - wówczas tylko regeneracja pomoże.
Możesz mieć też stary parownik z twardymi membranami - wówczas tylko regeneracja pomoże.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
Wg mnie to nie jest normalne. Po prostu membrany w parowniku są już za sztywne i dopiero jak się parownik ogrzeje silnik chodzi na gazie. Albo tak jak pisze PawełMarek to kwestia regulacji.jacekplacekk pisze:Chodzi mi tylko o to czy wszystko jest dobrze czy moze membrana w parowniku padla albo jak.
Jak jest wszystko ok to nawet na mrozie odpali i będzie pracował poprawnie na gazie. A jak się odpali tak jak się powinno na benzynie i od razu przełączy na gaz to też musi chodzić jak jest wszystko ok.
Wiadomo, że powinno się na benzynie odpalać, ale tutaj nie chodzi o to co się powinno - jak jest wszystko ok to i zimny musi chodzić na gazie. Znałem jedno Vento z silnikiem AAM albo ABS, którego silnik przez pare lat nie widział kropli benzyny (spalona pompa paliwa). Palił normalnie lato czy zima, nawet w duże mrozy. Mój też chodzi zimny na gazie.
Powinno się dać nawet jak jest automat. Włączasz zapłon, potem ustawiasz na chwilę przełącznik w pozycję "benzyna" i wracasz na gaz, po czym odpalasz - powinien od razu chodzić na gazie. U mnie tak jest w LandiRenzo LCS V05 czy jakoś tak.jacekplacekk pisze:U mnie nie da sie inaczej odpalic bo zawsze startuje na benzynie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości