Przelaczanie benzyna gaz w Golfie 3.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Przelaczanie benzyna gaz w Golfie 3.

Post autor: jacekplacekk » czw wrz 24, 2009 19:12

Zastanawiam sie jak powinno wygladac przelaczanie benzyna gaz w golfie.U mnie jest druga generacja lovato i przelaczyc na gaz mozna dopiero wtedy jak silnik sie troche podgzreje bo na zimnim silniku po dodaniu gazu samochod gasnie,pozniej jak silnik jest juz cieply to wystarczy dodac gazu i sie przelacza,to normalne czy cos nawalilo.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw wrz 24, 2009 19:17

jacekplacekk pisze:na zimnim silniku po dodaniu gazu samochod gasnie
na LPG zimny silnik zawsze zgaśnie dopóki nie osiągnie temp. ok. +20 stopni C


Obrazek
Obrazek

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » czw wrz 24, 2009 19:19

Zgadza sie prezesso tylkoon nawet w upaly nie chcial sie odrazu przelaczyc tylko trzeba bylo przejechac pare kilometrow.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw wrz 24, 2009 19:31

jacekplacekk pisze:nawet w upaly nie chcial sie odrazu przelaczyc tylko trzeba bylo przejechac pare kilometrow.
ja mam to samo, także nawet jak jest upał to silnik po całej nocy zawsze odpalam na PB (p przełączeniu samemu przycisku na PB) i po przejechaniu ok. 1 km sam przełączam w pozycję zapalania tylko na LPG, wtedy przez cały dzień jak silnik jest choćby "letni" to zawsze zapali na LPG. choć jest jedna wada zapalania silnika tylko na LPG - o wiele dłużej kręci się rozrusznikiem i szybciej wycierają się szczotki. nawet na ciepłym silniku powinno się ustawić przełącznik w pozycji zapalania na PB i po przegazówce przełączał się na LPG.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 19:33 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » czw wrz 24, 2009 19:37

Czyli wychodzilo by na to ze to normalne?U mnie jest dwie pozycje przelaczanie benzyna i automat,tyle ze z ta roznica ze nawet jak silnik bedzie letni to tez za bardzo nie chce sie przelaczac.



Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarnykurczak » czw wrz 24, 2009 19:59

Z tego co czytałem to powinno się odpalać auto na benzynie i dopiero jak się rozgrzeje przełączać na gaz. Ma to jakiś związek z ogrzaniem parownika.


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » czw wrz 24, 2009 20:03

U mnie nie da sie inaczej odpalic bo zawsze startuje na benzynie. Chodzi mi tylko o to czy wszystko jest dobrze czy moze membrana w parowniku padla albo jak.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw wrz 24, 2009 20:23

jacekplacekk pisze:Chodzi mi tylko o to czy wszystko jest dobrze czy moze membrana w parowniku padla albo jak
A przy jakiej mniej więcej temperaturze już nie zgaśnie jak przełączysz??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » czw wrz 24, 2009 20:32

nie wiem dokladnie przy jakiej bo wskaznik temp cieczy cos zle wskazuje,ale chyba kolo 30 40 stopni sie przelacza



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 24, 2009 20:38

Lepiej oczywiście przełączać na LPG po wstępnym rozgrzaniu, ale to nie znaczy że silnik ma gasnąć jeśli przełączy się na zimnym. Kwestia regulacji.jacekplacekk, masz diody migające na komputerku Lovato? To wzbogać mieszankę na wolnych obrotach trochę, powinno pomóc (dłużej będzie palić się w cyklu zmian dioda czerwona jak zielona).
Możesz mieć też stary parownik z twardymi membranami - wówczas tylko regeneracja pomoże.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jacekplacekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jacekplacekk » czw wrz 24, 2009 20:43

Jest jedna dioda ale zmienia ona kolory.Czerwony kolor to benzynka,pomaranczowy automat odpalanie na benzynie po dodaniu gazu sie przelacza,jak przelaczy na gaz to dioda swieci na zielono.Jak mam mu wzbogacic mieszanke?A te membrany to dam rade sam wyminic



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » czw wrz 24, 2009 20:57

jacekplacekk pisze:Chodzi mi tylko o to czy wszystko jest dobrze czy moze membrana w parowniku padla albo jak.
Wg mnie to nie jest normalne. Po prostu membrany w parowniku są już za sztywne i dopiero jak się parownik ogrzeje silnik chodzi na gazie. Albo tak jak pisze PawełMarek to kwestia regulacji.
Jak jest wszystko ok to nawet na mrozie odpali i będzie pracował poprawnie na gazie. A jak się odpali tak jak się powinno na benzynie i od razu przełączy na gaz to też musi chodzić jak jest wszystko ok.
Wiadomo, że powinno się na benzynie odpalać, ale tutaj nie chodzi o to co się powinno - jak jest wszystko ok to i zimny musi chodzić na gazie. Znałem jedno Vento z silnikiem AAM albo ABS, którego silnik przez pare lat nie widział kropli benzyny (spalona pompa paliwa). Palił normalnie lato czy zima, nawet w duże mrozy. Mój też chodzi zimny na gazie.
jacekplacekk pisze:U mnie nie da sie inaczej odpalic bo zawsze startuje na benzynie.
Powinno się dać nawet jak jest automat. Włączasz zapłon, potem ustawiasz na chwilę przełącznik w pozycję "benzyna" i wracasz na gaz, po czym odpalasz - powinien od razu chodzić na gazie. U mnie tak jest w LandiRenzo LCS V05 czy jakoś tak.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości