Pytanie (Stożek)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Pytanie (Stożek)
Witam mam pytanko a mianowicie chciałbym zamontować stożek do mojego mk4 1.6sr tylo nie wiem co bedzie dobre znalazłem na necie coś takiego:
http://allegro.pl/item743434689_tuning_ ... rtowy.html
czy może wiekszy taki jak ten:
http://allegro.pl/item728722976_stozek_ ... uning.html
a może dolot Niby dedykowany:
http://allegro.pl/item741427811_stozek_ ... _golf.html
znalazłem jeszcze coś takiego:
http://allegro.pl/item741426351_stozek_ ... 97_03.html
Czekam na opinie i myśle ze ktoś z was mi doradzi. Pozdr
http://allegro.pl/item743434689_tuning_ ... rtowy.html
czy może wiekszy taki jak ten:
http://allegro.pl/item728722976_stozek_ ... uning.html
a może dolot Niby dedykowany:
http://allegro.pl/item741427811_stozek_ ... _golf.html
znalazłem jeszcze coś takiego:
http://allegro.pl/item741426351_stozek_ ... 97_03.html
Czekam na opinie i myśle ze ktoś z was mi doradzi. Pozdr
Powiem Ci ze przy siniku 1.6 AKL SR przy stozku trzeba sie pozbyc Cata...
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
bicker83 pisze:Powiem Ci ze przy siniku 1.6 AKL SR przy stozku trzeba sie pozbyc Cata...
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286
To może jeszcze mi powiesz jak go sie pozbyć?? i czy sa jakieś skutki uboczne a jakie sa tego plusy?
[ Dodano: 24 Wrz 2009 17:23 ]
Może ktos jeszcze wypowie sie na ten temat i na temat tych żeczy które tu podałem
wav pisze:bicker83 pisze:Powiem Ci ze przy siniku 1.6 AKL SR przy stozku trzeba sie pozbyc Cata...
Ja zalozylem stozek do swojego i robil tylko iwecej halasu a moc spadla szczegolnie na niskich obrotach. Takze montuj K&Na i wywal cata a bedzie git
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:05 ]
Ja polecam taki KIT. masz od razu dolot oryginalny a i na stronie K&Na jest instrukcja jak go zamontowac
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:07 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0286
To może jeszcze mi powiesz jak go sie pozbyć?? i czy sa jakieś skutki uboczne a jakie sa tego plusy?
[ Dodano: 24 Wrz 2009 17:23 ]
Może ktos jeszcze wypowie sie na ten temat i na temat tych żeczy które tu podałem
Plusy sa takie ze moc wzrosnie. Bo jak dajesz mu wiecej na dolocie to musisz tez dac wiecej na wydechu bo inaczej sie bedzie dusil. Podjedz gdzies do mechanika i niech Ci rozpruja katalizator wybebesza wszystko ze srodka i zaspawaja to przy okazji jeszcze na wydechu sie odglos zmieni. Drugie wyjscie jest takie zeby go poprostu rura zastapic ale to juz jest wiecej roboty. Ja mam wybebeszony i jest git, mysle tez nad koncowy tlumikiem
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
wpierw sprawdź czy masz tylko sondę przed kat. - jeśli będą dwie jedna przed i druga za to możesz mieć problemy po wycięciu kata.wav pisze:Może ktos jeszcze wypowie sie na ten temat i na temat tych żeczy które tu podałem
mi mechanik dzisiaj kata wycina i wstawia strumienicę ale wyciszającą musi do niej gniazdo lambdy dospawać koszt całkowity 100PLN
co do przelotek to mówił że będzie znacznie głośniej chodził (miałem tak w MK3 1.8 i w komplecie z tanim tłumikiem końcowym wszyscy widzieli-słyszeli, że to ja jadę )
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 07:08 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 329 gości