problem z układem kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzywy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: pn cze 18, 2007 22:48
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

problem z układem kierowniczym

Post autor: krzywy » wt wrz 22, 2009 14:13

Mam pytanie, już od tygodnia zaczyna mi coś "żużnić" w układzie kierowniczym podczas skrętu w lewo, ale nic się nie dzieje gdy skręcam w prawo i gdy mam skręcone koła w prawo i próbuję odbić do punktu zerowego, tylko dochodzą dziwne dźwięki od punktu zerowego do maksymalnego skrętu w lewo, dodam że stan płynu jest w normie i nie ma żadnych wycieków z układu, czym może to być spowodowane? Za wszelkie sugestie z góry dzięki i pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117171&start=0][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt wrz 22, 2009 15:53

zużycie lewej strony listwy maglownicy...



Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » wt wrz 22, 2009 15:54

mysle ze to moze tulejki w wachaczu poprostu juz sie wybily i trzeszcy ja popsikalem troche smarem w plynie i jest cicho ale na jak dlugo to nie wiem trzeba wymienic
pozdro


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt wrz 22, 2009 16:09

wahacz nie jest elementem układu keirnownczego a kolega dośc jasno okreśił że problem tkwi właśnie w nim, zreszta objawy które przytacza nie mają nic wspólnego z tulejkami wahacza.



Awatar użytkownika
krzywy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: pn cze 18, 2007 22:48
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: krzywy » wt wrz 22, 2009 17:33

sas_gti pisze:życie lewej strony listwy maglownicy...
dzięki sas_gti, od tego zaczne
mysle ze to moze tulejki w wachaczu poprostu juz sie wybily
to odpada, całe zawieszenie było wymieniane na nowe

PS. Jeszcze jedno gdy mam skręcone koła na maksa w lewo i wracam do punktu zerowego to jest wszystko w porządku, czy wtedy też nie powinno tak żużnić przy zużytej listwie maglownicy, nie znam się zbytnio więc zadaje takie pytanie?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117171&start=0][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

bart1887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt gru 23, 2008 14:59
Lokalizacja: okolice krosna

Post autor: bart1887 » wt wrz 22, 2009 18:23

Przepraszam ze sie podpinam pod temat ale mam pytanie z nim związane a nie chce zakładać nowego Mam zamiar jutro zmieniać olej w wspomaganiu kierownicy i tak sie teraz zastanawiam czy układ kierowniczy po zalaniu nowym płynem odpowietrza sie w jakiś sposób czy nie jest to potrzebne



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw wrz 24, 2009 00:46

na postoju wystarczy ze przekrecisz kierą na maska w lewo i na maks w prawo na odpalonym silniku oczywiscie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 360 gości