przerobka kluczyka na otwieranie pilotem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z wszystkich opisów jakie znalazłem w sieci, najważniejsze co wyłowiłem o alarmie DOGa to:
Alarmy Dog-a od lat stosują takie rozwiązanie - podmienia się płytkę oryginalną scyzoryka na płytkę Dog. Montuje się alarm Doga i chociaż auto nie ma fabrycznego zamka i tylko dokupionego pilota to po wymianie płytek w scyzoryku na nową udaje oryginał i chodzi jak oryginał tylko przez system Dog-a.
Najlepiej skontaktować się z którymkolwiek przedstawicielem Dog-a dostępnym w spisie i naświetlić sytuację, oraz zapytać o model i warunki nabycia urządzenia. Nie udało mi się jednak znaleźć który dokładnie model będzie odpowiedni w tym wypadku, a producent od dłuższego czasu postawił na urządzenia pod CAN i promuje te rozwiązania kosztem innych w ofercie. Tu jednak nie jest potrzebne rozwiązanie (z obecnej oferty) pod fabrycznego pilota, tylko starsze z płytką do pilota, jednak tego już nie zawiera nowa oferta na stronie.
Trzeba będzie do nich napisać lub zadzwonić, proponuję jednak wybór jednego z przedstawicieli, bo będzie szybciej i niekoniecznie drożej (producenci nie zawsze chcą sprzedawać osobom prywatnym).
W alarmie DOG 30 w opisie funkcji znalazłem taką adnotację:
Sterowanie z fabrycznego pilota pojazdu.
(DOG 30 rf i rf SPiiD są sterowane z pilotów radiowych, zmiennokodowych, 3 przyciskowych DOG).
Dog miał swoje wkłady pilotów przystosowane specjalnie do oryginalnych pilotów różnych marek aut - również VW. Robili to całe lata i chodziło jak należy.
Co prawda niektórzy na własna rękę dorabiają piloty innych marek i próbują je zmieścić w obudowach oryginalnych - można próbować, ale to nie jest prosty kierunek i na pewno nie obędzie się bez większych lub mniejszych problemów.
Możesz też poszukać na shrotach oryginalnego modułu komfortu 1J0 959 799 AH i podłączyć go do swojego samochodu, minusem jest jednak konieczność zrezygnowania z DOGa.
Alarmy Dog-a od lat stosują takie rozwiązanie - podmienia się płytkę oryginalną scyzoryka na płytkę Dog. Montuje się alarm Doga i chociaż auto nie ma fabrycznego zamka i tylko dokupionego pilota to po wymianie płytek w scyzoryku na nową udaje oryginał i chodzi jak oryginał tylko przez system Dog-a.
Najlepiej skontaktować się z którymkolwiek przedstawicielem Dog-a dostępnym w spisie i naświetlić sytuację, oraz zapytać o model i warunki nabycia urządzenia. Nie udało mi się jednak znaleźć który dokładnie model będzie odpowiedni w tym wypadku, a producent od dłuższego czasu postawił na urządzenia pod CAN i promuje te rozwiązania kosztem innych w ofercie. Tu jednak nie jest potrzebne rozwiązanie (z obecnej oferty) pod fabrycznego pilota, tylko starsze z płytką do pilota, jednak tego już nie zawiera nowa oferta na stronie.
Trzeba będzie do nich napisać lub zadzwonić, proponuję jednak wybór jednego z przedstawicieli, bo będzie szybciej i niekoniecznie drożej (producenci nie zawsze chcą sprzedawać osobom prywatnym).
W alarmie DOG 30 w opisie funkcji znalazłem taką adnotację:
Sterowanie z fabrycznego pilota pojazdu.
(DOG 30 rf i rf SPiiD są sterowane z pilotów radiowych, zmiennokodowych, 3 przyciskowych DOG).
Dog miał swoje wkłady pilotów przystosowane specjalnie do oryginalnych pilotów różnych marek aut - również VW. Robili to całe lata i chodziło jak należy.
Co prawda niektórzy na własna rękę dorabiają piloty innych marek i próbują je zmieścić w obudowach oryginalnych - można próbować, ale to nie jest prosty kierunek i na pewno nie obędzie się bez większych lub mniejszych problemów.
Możesz też poszukać na shrotach oryginalnego modułu komfortu 1J0 959 799 AH i podłączyć go do swojego samochodu, minusem jest jednak konieczność zrezygnowania z DOGa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości