Witam
Od jakiegoś czasu nękają mnie problemy z nierównymi obrotami na biegu jałowym, gaśnięciem, nierównomiernym przyśpieszeniem i "zamuleniem" samochodu. Po kilku wizytach u mechanika doszliśmy do wniosku, że w samochodzie padł czujnik temperatury powietrza w dolocie a sam monowtrysk nie jest już pierwszej świeżości. Czas na wymianę.
Mam na oku kilka sprawdzonych monowtrysków, jednak większość z nich została wymontowana z silnika 1,6 lub 1,8. Mój silnik to 1,4 ADB. Czy mogę zainstalować w nim monowtrysk z większego silnika?
Na pierwszy rzut oka monowtryski nie różnią się od siebie praktycznie niczym. Jedynie w niektórych jest więcej rurek podciśnienia na obudowie dolotu powietrza i tyle. Mimo wszystko - wolę być pewny
Czy monowtrysk od 1.6/1.8 będzie pasował do 1.4?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Też mam 1.4 BDU, Golf MkIII...
...i objawy takie same jaku Ciebie, silnik zamula przy przyspieszaniu, jak jest zimny pracuje bardzo nierówno i gaśnie przy schodzeniu z obrotów, wszystkie w/w objawy znikają na parę dni po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora. Może masz podobnie? Bo mnie już szlag z nim trafia. (A każdy mechanik u którego byłem z tym problemem proponuje wymianę innej części hahaha)
Racja, ale przy mojej wiedzy mechanicznej takie sprawdzanie kosztowałoby mnie kilkadziesiąt złotych (musiałby to zrobić mechanik). Może lepiej wymienić całość i mieć z tym spokój na dłużej?dziejo pisze:to nic nie znaczy834 pisze:a sam monowtrysk nie jest już pierwszej świeżości
przyjrzał bym się TPSowi czujnik połozenia przepustnicy
Jak już mówiłem - ceny sprawdzonych monowtrysków nie są szokujące. Tylko czy te od większych silników pasują do mniejszych?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 297 gości