Pali się kontrolka ESP po wyminanie maglownicy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Pali się kontrolka ESP po wyminanie maglownicy.

Post autor: alvarito1 » ndz wrz 20, 2009 19:45

Witam
Otóż w czerwcu wymieniałem maglownice i odrazu po wyjeździe z warsztatu lekkim skrecie w lewo/prawo zaczęła się palić cały czas kontrolka ESP...

Wcześniej pisali mi tutaj forumowicze ze trzeba ustawić, zaadaptować to po wymianie...

wykonałem to zgodnie z:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s ... angle.html

ale nie działa VAG pokazuje taki błąd:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
- Implausible Signal
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
- No or Incorrect Adjustment
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
- Faulty - Intermittent

i co tu teraz zrobic :blush:

macie panowie jakiś pomysł moze


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 726
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » ndz wrz 20, 2009 22:24

a taśma pod kierownicą założona w identyczne położenie jak było ? :crazy:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 20, 2009 22:37

a może uszkodzony czujnik sprawdź co w parametrach ,jaki kąt widzi.



alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Post autor: alvarito1 » pn wrz 21, 2009 06:52

Czyli sprawdzic tasme pod kierą i czujnik a gdzie ten czujnik znajde?? A i jak sprawdzic w parametrach gdzie tego szukac :crazy:
Dziękuje...


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn wrz 21, 2009 09:44

kalibracja czujnika skrętu kierownicy do zrobienia

[ Dodano: 21 Wrz 2009 09:46 ]
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_ ... Adaptation

procedura zależy od wersji.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Post autor: alvarito1 » pn wrz 21, 2009 15:43

Jacek75 pisze:kalibracja czujnika skrętu kierownicy do zrobienia

[ Dodano: 21 Wrz 2009 09:46 ]
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_ ... Adaptation

procedura zależy od wersji.
Robiłem wg tych instrukcji to na [44 - Steering Assist] wyskakuje komunikat NO RESPONSE FROM CONTROLLER o czym to może świadczyć ?? no nie dostaje sygnalu od sterownika ale co dalej gdziie szukac tego...
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 16:24 przez alvarito1, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn wrz 21, 2009 16:43

a masz wersje elektroniki mk70? czy moze mk60? http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_ ... %28MK60%29
a może starszą? sprawdziłeś wersje jak pisałem? czy ladujesz na pałe co Ci ktoś napisze?

[ Dodano: 21 Wrz 2009 16:45 ]
przy wymianie sprawdzony żółty punkt pod kierownicą czy widoczny przez okno?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 726
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn wrz 21, 2009 19:35

alvarito1 pisze:[44 - Steering Assist] wyskakuje komunikat NO RESPONSE FROM CONTROLLER o czym to może świadczyć ??
że takiego kontrolera nie ma , rób jeszczer raz wg tej pierwszej instrukcji


[b]148KM/326Nm[/b]

alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Post autor: alvarito1 » pn wrz 21, 2009 19:40

Z kolega jackiem75 doszliśmy ze problem jest w tym :ze chodz kierownica byla na wprost jej czujnik skretu byl przekrecony o 355 stopni, teraz musze to przestwic tzn majster ktory mi to robił i wtedy za adaptować czujnik..

Moj problem podobny jest do tego:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=g85
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 19:40 przez alvarito1, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 726
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn wrz 21, 2009 19:44

alvarito1 pisze:jej czujnik skretu byl przekrecony o 355 stopni
a co ja na początku powiedziałem? mechanik nie patrzył jak jest taśma tylko włożył na pałę :grrr:


[b]148KM/326Nm[/b]

alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Post autor: alvarito1 » pn wrz 21, 2009 20:22

Oli pisze:
alvarito1 pisze:jej czujnik skretu byl przekrecony o 355 stopni
a co ja na początku powiedziałem? mechanik nie patrzył jak jest taśma tylko włożył na pałę :grrr:
No widocznie tak wyszlo;/
na dniach jade do niego i zobaczymy czy to pomoze ta zamiana..
jak narazie wielkie dzieki za pomoc chlopaki :)

ESP już działa jeszcze raz dzięki za pomoc!
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 12:20 przez alvarito1, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości