[mk3]-25 pali bez problemu... +2 zapali i sie dusi....czemu?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ronnie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 18, 2005 16:17
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

[mk3]-25 pali bez problemu... +2 zapali i sie dusi....czemu?

Post autor: Ronnie » śr lut 08, 2006 14:27

Jak w temacie. Gdy byly te najwieksze mrozy palił za raz bez najmniejszego problemu. A dzis gdy byla odwilz zapalił a na pierwszym skrzyzowaniu zgasł. Przełaczylem po chwili na gaz i juz byla poprawa. Co mu jest? Jakaś woda w paliwie czy przewody mokre?

Ronnie
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 14:07 przez Ronnie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 08, 2006 15:13

Wilgoć podejrzewam.Może gdzieś namieszała przy świecach,kablach wn.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 08, 2006 18:12

sprawdz cewke zaplonową...miaelem identycznie..wymieniłem i juz poł roku pali idealnie niezaleznie od warunków pogodowych.....u mnie cewka była popekana


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lut 08, 2006 19:31

Wilgoć podejrzewam.Może gdzieś namieszała przy świecach,kablach wn.
Zdecydowanie myśle tak samo - wilgoci więcej w powietrzu (bo przy -25 powietrze suche) i wychodzą sprawy kablowo - świecowo - kopułkowo - przebiciowe.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: pieko » śr lut 08, 2006 20:28

Adamtd pisze:
Wilgoć podejrzewam.Może gdzieś namieszała przy świecach,kablach wn.
Zdecydowanie myśle tak samo - wilgoci więcej w powietrzu (bo przy -25 powietrze suche) i wychodzą sprawy kablowo - świecowo - kopułkowo - przebiciowe.
Swieta racja tez popieram ,sam ostatnio wymieniałem przewody bo jak tylko dostały wilgoci to od razu choinka pod maską.



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw lut 09, 2006 00:01

chcialem zakladac nowy post, ale nie bede - chyba ze nie uzyskam odpowiedzi:P - mam problem powszechny jak inni w PeeNkach (1.6benz PN) (bez gazu) i innych silnikach czyli gasnacy silnik na biegu jalowym (luzie) - na mrozie pali bdb, przychodzi odwilz - juz kapa, wiem ze postow bylo o tym bardzo duzo, sam mialem jeden tez....

ale dzis doszedl drugi problem i nie wiem czy oba sa powiazane...

jechalem kawalek - 10km, i oczywiscie co skrzyzowanie to gasneicie, co zmiana biegow - to gasniecie...ale po 20 km... czuje jakies drgania... po chwili zanik mocy - mimo dociskania gazu - brak reakcji silnika....po chwili sie dusi i koniec - stoje, a silnik nie odpala... po 5 minutach postoju - odpala i jade.... kiedy wracam do domu - dokladnie ta sama sprawa - gasneicie... po jakims czasie brak mocy + zgasniecie....pod wieczor juz nie pojawilo sie to z zanikiem mocy a tylko gasniecie ( dodam ze sprawdzalem przed wyruszeniem - nie widac zeby iskry skakaly sobie, brak widocznego przebicia )

HELP !


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
OLEK Płock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 00:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: OLEK Płock » czw lut 09, 2006 01:26

U mnie było podobnie w 1,8 ABS po wyczyszczeniu stykow kopułki wszystko ok jednak ta wilgoć robi swoje.
Zdejmij kopulke wysusz wyczyść styki i zobacz pewnie pomoze.


Mój Golfik :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967322#967322

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw lut 09, 2006 20:32

ok - wyczyszcze i zobacze czy pomoze - ale czy to moze byc powodem gasniecia?

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 19:33 ]
a gasnie po jakims czasie jazdy - chociaz z dnia na dzien coraz szybciej.... a do tego kiedys trzymal wysokie obroty na mrozie, ostatnio jakos nie chcial i gasl tez


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
OLEK Płock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 00:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: OLEK Płock » czw lut 09, 2006 22:11

Mi pomogło przy takich objawach jak u ciebie z gasnieciem to nie wiem wyczyść i zobaczysz .



greg

Post autor: greg » czw lut 09, 2006 22:33

DmX_81, miałem podobnie w silniku 1,8ABS - przyczyną było mikropęknięcie cewki - po nagrzaniu się (dłuższej jeździe) robiła się szczelina i iskry sobie skakały jak chciały - zobacz jak jest nagrzany i zaczynają się problemy - najlepiej po ciemku pod maską...



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw lut 09, 2006 23:04

czyli pojezdzic dosyc zeby sie nagrzala... zgasic, i odpalac i wtedy bedzie widac czy iskry skacza? czy normalnie na odpalonym, na zapalonym silniku skakac beda - o ile to wlasnie to?

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 22:06 ]
no wlasnie - silnik 1.8 ABS.... a ja mam 1.6 PN i pewnie zauwazyles, ze 90% postow z gasnieciem silnika po rozgrzaniu - to wlasnie ludzie jezdzacy na PN-kach... a mnoze to wina tego gaznika dziwnego... ale ok - sprawdze te sprawy co napisaliscie - aha pytanko - po czym poznac czy swiece do wymiany i kable ? (nie wiem ile km temu byly wymieniane)ale czasowo to rok czasu


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

greg

Post autor: greg » czw lut 09, 2006 23:27

kable?też będą świecić w nocy.. tak - zagrzej silnik i jak zacznie się "to" dziać - maska do góry i obserwuj instalację (cewka+kable+kopółka)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 420 gości