mam seata toledo wersje gt 2.0 na pełnym wtrysku 115km silnik taki sam jak vw 2.0 i chcę go zagazowć, jaką polecacie instalacje przy dzisiejszych cenach gazu i jak sie sprawuje ten silniczek na gazie, czy są jakieś problemy, doradżcie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
niewiele.micab pisze:16 tys km
czekaj czekaj. Czemu profanacja. Mojej żonki GTI też był początkowo zmulony bo skurczybyki gazowniki zmodyfikowali dolot tak, że silnik brał ciepłe powietrze z komory silnika. Zajrzyj sobie pod filtr powietrza czy ci tam klapki nie zablokowali w pozycji na ciepłe a rury od ciepłego powietrza przy kolektorze wydechowym nie ściągnęli. Poza tym co do profanacji: nie łudźmy się, GTI 115 KM to jeszcze nie jest rasowe sportowe auto tylko takie zwykłe do wożenia tyłka.darco2 pisze:No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo
tak mi się zdaje że to to do gazu nie najlepszy pomysł. Jednak masz go w komorze silnika i pewnie ciepławe powietrze bierzedarco2 pisze:Mam filtr stozkowy
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości