[mk2]mała moc na niskich obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]mała moc na niskich obrotach
posiadam mk2 1,3 na wtrysku 91' odnosze wrażenie że na niskich obrotach samochód ma zdecydowanie za małą moc dopiero jak go się wkręci na obroty zaczyna przyspieszać. Jest to 1,3 więc może po prostu one tak mają???
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 18:56 przez gu_stuff, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf II 1,3 '91
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Czesc nie spodziewaj sie rewelacji. W koncu to tylko 50 koni. ale jesli faktycznie ma malo mocy na niskich obrotach to jesli wszystko wydaje sie sprawne to sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza, kolejna przyczyna moze byc przeskoczenie o jeden zab paska rozrzadu lub jego zle zalozenie jesli byl ostatnio zakladany albo zle ustawiony zaplon. oczywiscie jesli nie ma zadnych usterek mechanicznych. Pozdraiwam Jesli mozesz to opisz to szczegolowiej. Moze cos cie jeszcze zaniepokoilo. Postaram sie pomoc
Jak na pietnastoletni samochód 112 tys to malutko. Jestes pewien ze nie byl krecony? Wydaje sie podejrzane. Gdyby było 212 to bym uwierzyl. Proponuje sie temu przyjrzec.
A moze faktycznie tyle ma...
[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 8:45 am ]
I jeszcze jedno
Sam wymieniałeś pasek czy robil to poprzedni właściciel?
Jeżeli poprzedni właściciel to wymień pasek. Gdyby licznik był kręcony to możesz się naciąć
A moze faktycznie tyle ma...
[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 8:45 am ]
I jeszcze jedno
Sam wymieniałeś pasek czy robil to poprzedni właściciel?
Jeżeli poprzedni właściciel to wymień pasek. Gdyby licznik był kręcony to możesz się naciąć
pozdro!
mialem dokladnie to samo tez w RP. Przestawilem zaplon i wrocilo do normy, ale teraz (po roku od tamtego) znowu jest ten sam objaw, a zaplon po sprawdzeniu okazalo sie ze jest ustawiony tak jak powinien bycjusci pisze:Ja miałem podobny problem w RP. Okazało się że zapłon był ustawiony na "zero". Po przestawieniu na 6 stopni czyli tak jak ma być czuć różnicę na niskich obrotach.
[img]http://img718.imageshack.us/img718/5750/998fdd8c52c47cab.jpg[/img]
Może podstawa wtryskuReloo pisze:mialem dokladnie to samo tez w RP. Przestawilem zaplon i wrocilo do normy, ale teraz (po roku od tamtego) znowu jest ten sam objaw, a zaplon po sprawdzeniu okazalo sie ze jest ustawiony tak jak powinien bycjusci pisze:Ja miałem podobny problem w RP. Okazało się że zapłon był ustawiony na "zero". Po przestawieniu na 6 stopni czyli tak jak ma być czuć różnicę na niskich obrotach.
pozdro!
Jestem pewien przebiegu bo samochód odziedziczylem po wujku ktory jezdzil nim ostatnie 13 lat ma 4 km do pracy a nigdzie indziej nie smigal wiec autko nie jest zajezdzone. pasek zmieniany przy okolo 100 000 w jakims tam malym warsztaciku dlatego chyba sprawdze ten pasek. Co do obrotow to trudno mi sprecyzowac poniewaz nie posiadam obrotomierza.
Golf II 1,3 '91
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 246 gości