Czy to uszczelka pod głowicą??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Sharkoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 23, 2009 01:03
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin

Czy to uszczelka pod głowicą??

Post autor: Sharkoo » pt wrz 18, 2009 18:06

Witam. Prosiłbym o radę, jestem nowym użytkownikiem Golfika. Otóż dzisiaj podczas jazdy w silniku zaczęło charakterystycznie stukać podczas dodawania gazu. Chciałem zjechać i sprawdzic co mu dolega i na wolnych obrotach zgasł, co działo się tez poźniej. Przy odpalaniu trochę inaczej "kręcił" niż do tej pory. Można to porównac do słabego akumulatora lub uszkodzonych szczotek. Na wolnych obrotach się dławi i gaśnie, dodatkowo mocno kopci. Czy to walnięta uszczelka pod głowicą czy cos innego? Z góry dzięki



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » pt wrz 18, 2009 18:39

na dzien dobry napisz co to za silnik
charakterystyczne objawy uszczelki to :
pecherze powietrza w zbiorniczku plynu - przedmuch spalin do plynu
jasna oleista masa na korku , bagnecie- zasysa plyn do oleju
kopcenie - spala olej


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt wrz 18, 2009 18:53

Sharkoo pisze:podczas jazdy w silniku zaczęło charakterystycznie stukać podczas dodawania gazu
tak jakby któraś panewka na wale korbowym nie dostawała oleju...
Sharkoo pisze:na wolnych obrotach zgasł, co działo się tez poźniej. Przy odpalaniu trochę inaczej "kręcił" niż do tej pory. Można to porównac do słabego akumulatora lub uszkodzonych szczotek. Na wolnych obrotach się dławi i gaśnie
poprostu moim zdaniem jakby zatarty silnik - rozrusznikowi jest ciężej kręcić, na wolnych nie chce chodzić... - kiedyś zajeździłem silnik od łady 2107 - jechałem "do samego końca" - wtedy nawet nie wiedziałem co się dzieje - ale to było daawno temu..

A nie zapaliła ci się kontrolka oleju i nie piszczał sygnał dźwiękowy?


Obrazek
Obrazek

Sharkoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 23, 2009 01:03
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin

Post autor: Sharkoo » pt wrz 18, 2009 19:00

Silnik 1.6 + LPG. Podrzuce go jutro do mechanika i zobaczymy co go boli. Z tym zatartym silnikiem mam nadzieję że sie mylisz:)
Nie zapaliła się kontrolka oleju, poza tym poziom w normie. Mam nadzieję że to tylko uszczelka. Masła na korku nie ma



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt wrz 18, 2009 19:03

Sharkoo pisze:Silnik 1.6 + LPG
tu masz fotki silników w MK3:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182296&start=0


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pt wrz 18, 2009 19:05

zauwazyłes ubytek plynu chlodniczego? Moze pierscionek pekl i blokuje...



Sharkoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 23, 2009 01:03
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin

Post autor: Sharkoo » pt wrz 18, 2009 19:09

prezesso mam 1.6 ABU, sorki za niewiedzę ale to mój pierwszy VW
dani3lo znacznego ubytku nie mam w plynie



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » pt wrz 18, 2009 22:37

prezesso pisze:ak jakby któraś panewka na wale korbowym nie dostawała oleju...
Zgadzam się, stukanie znam z autopsji w moim poprzednim klekocie a wszystko skończyło się zablokowaniem wału. Oby u Ciebie okazało się coś mniej poważnego. pozdro


www.elektrotom.eu

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pt wrz 18, 2009 22:44

Ostatnio bylem u kumpla co robi auta i tez przywiozl do kumpla jakis koles sierre co strasznie cos w silniku walilo, co sie okazało to korbowod byl ktorys urwany :D



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Post autor: Marcin997 » pt wrz 18, 2009 23:22

Kolego zakladam ze to uszczelka pod glowicą... :grin: ostatnio zajechalem swojego Abu i musialem go pchnąć... :bigok:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3100967#3100967
Może to w czymś pomoże...



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt wrz 18, 2009 23:25

Marcin997 pisze:Kolego zakladam ze to uszczelka pod glowicą...
Od walniętej uszczelki silniki nie stukają :bajer:



Sharkoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 23, 2009 01:03
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin

Post autor: Sharkoo » sob wrz 19, 2009 12:18

Dzisiaj rano go odpaliłem i niby nie stuka ani nie dymi. Dodam ze to stukanie nie bylo jakieś przerażająco mocne. Po południu jestem umówiony z mechanikiem. Dam znać co i jak

[ Dodano: 19 Wrz 2009 22:08 ]
Znajomy mechanik rzucił okiem na auto i.....remont głowicy przede mna :grrr: :grrr: :grrr:



frytek43
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pn gru 12, 2005 10:04
Lokalizacja: Jastrzebie zdrój
Kontakt:

Post autor: frytek43 » pn wrz 21, 2009 12:49

No to masz to samo co ja przerwana uszczelka pod glowica miedzy cylindrami ja mialem miedzy 1.a 2 i te cicnienie powodowało to ze tak to stukałao :) pozdrawiam:)


Jezeli pomoglem daj punkt:)

Sharkoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 23, 2009 01:03
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin

Post autor: Sharkoo » pn wrz 21, 2009 18:27

I co dokładnie dolegało? jakie koszty naprawy itp



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości