[Mk II] PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[Mk II] PN

Post autor: mortas » czw lut 09, 2006 00:16

Oczywiście SUPER HIPER gaźnik 2EE, i pytanie co jest tu podłączone, bo czasami obroty wchodzą na 1500-2000 i przy poruszaniu tą wtyczką wszystko wraca do normy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » czw lut 09, 2006 01:37

Nie wiem co to jest, ale skoro po poruszaniu wszystko wraca do normy to odłącz tą wtyczkę, wyczyść styki (ściśnij bardziej, żeby było lepsze połączenie) i nasmaruj wazeliną techniczną, wtedy będzie dobrze :D



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw lut 09, 2006 07:51

trochę mało widać ale to jest (99%- było by na 100% gdybyś zrobił lepsze zdjęcie np: z lampą) podłączone do zaworu sterującego biegu jałowego ciągu


:-k ...

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » czw lut 09, 2006 09:39

Można ten zawór wymienić na nowy?
A jak tak to ile mniej więcej to kosztuje?
Czy wystarczy przeczyścić gaźnik?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 09, 2006 09:53

to jest taki silniczek krokowy sterujący przymknięcie przysłony i chyba odpowiedzialny za ssanie poniekad bo przy rozruchu powinien sie przymknąć i wzbogacić mieszanke.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw lut 09, 2006 11:40

Zdjecie nie pokazuje dobrze tego elementu ale wg mojej instrukcji to jest zawor odcinajacy paliwo w fazie hamowania silnikiem. Ale jesli chcesz miec calkowita pewnosc to zerknij w schematy tego gaźnika. Sa tu fajne instrukcje serwisowe na stronie. Tylko zapomnialem gdzie. A co do tego co z tym fantem zrobic to pomysl z wyczyszczeniem i przesmarowaniem stykow jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw lut 09, 2006 14:30

zobacz czy masz taki gażnik jak pokazuje igor002 na pierwszej fotofrafi czy taki jak na zdjęciu ponizej(na moim zdjęciu jest gaż. 2E2)

[ Dodano: 06-02-09, 13:33 ]
w kółku zaznaczyłem o co mi chodzi


:-k ...

Awatar użytkownika
martin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: pn mar 07, 2005 23:21
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: martin » czw lut 09, 2006 14:54

Witaj jam mam ten czujnik odpiety ma on cos wspulnego z saniem ale mi robiło sie tak na gazie 1500-2000 obr gdy go odłaczyłem mam spokój kiedys byłem regenerowac cały gaznik i wyszło mnie to 400 zet a co do tego czujnika idzie jezdzic z odpietym o ile ci go nie muli na bezynie bo znam taki przypadek :)



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lut 10, 2006 14:40

misiek10111 pisze:zobacz czy masz taki gażnik jak pokazuje igor002 na pierwszej fotofrafi czy taki jak na zdjęciu ponizej(na moim zdjęciu jest gaż. 2E2)

[ Dodano: 06-02-09, 13:33 ]
w kółku zaznaczyłem o co mi chodzi
to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.

ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie(dodało mi sie jakoś od tyłu, wiec czytajcie najpierw zdjecie 1 potem 2 potem 3).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 14:51 przez igor002, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt lut 10, 2006 14:51

igor002 pisze:to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.

ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie.
zadałem mu to pytanie ze względu że na tym zdjęciu nie wiele widać a nie poto by porównywał gażnik 2EE z gaznikiem 2E2, chodziło mi o to, że być może ma gaznik 2E2 i tyle


:-k ...

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lut 10, 2006 14:55

misiek10111 pisze:
igor002 pisze:to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.

ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie.
zadałem mu to pytanie ze względu że na tym zdjęciu nie wiele widać a nie poto by porównywał gażnik 2EE z gaznikiem 2E2, chodziło mi o to, że być może ma gaznik 2E2 i tyle

no wiem, nie chciałem nikogo urazić, mnie nie biega, tylko ja widze na zdjeciu ewidentnie połaczenia elektroniczne, i z tąd widze od razu ze to 2ee, bo chyba ze np 2BE albo jakis inny elektroniczny wynalazek pierburga ale w vw nie montowali takich.
W sumi ena pierwszy rzut oka są podobne, ale 2e2 niema tyle kabelków :pub:


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt lut 10, 2006 15:07

igor002 pisze:W sumi ena pierwszy rzut oka są podobne, ale 2e2 niema tyle kabelków
zgadza się, ale w okolicy gdzie motras pokazuje też właśnie w 2E2 są podpięte kabelki :pub:


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 313 gości