tylna oś z GTI, jak zrobic na 4x100

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

tylna oś z GTI, jak zrobic na 4x100

Post autor: matthewsie » czw wrz 17, 2009 17:57

Witam.Chciał bym zrobić konwersje tylnych hamulcy z bębnowych na Tarczowe. Posiadam cala belkę z GTI, Problem polega na tym ze chciał bym zatrzymać moje alufelgi ( 4x100)

Da się to może jakoś obejść??


Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw wrz 17, 2009 18:03

no pewnie :grin: tylko u ciebie było by odwrotnie

Obrazek

a tak na poważnie to będziesz musiał zakupić tylne tarcze na 4 śruby chyba od GT
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 18:04 przez prezesik25, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » czw wrz 17, 2009 18:38

I piasty zmienić też na 4 dziury:grin:



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » czw wrz 17, 2009 18:56

Piasty nie mają dziur,
musisz kupić tarcze z 4 ma dziurami (seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
no i linki ręcznego.
Oczywiście zmieniając tarcze z tyłu wskazane jest wymienić łożyska.
Pozdrowienia.
Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 18:57 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 17, 2009 19:25

luzur pisze:seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
albo Vento takie jak moje 2.0, reszta wymiarów tarczy jest taka sama

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 7:27 pm ]
prezesso, też coś takiego widziałem, piękne szprychowe BBSy tak własnie zrobione, masakra.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt wrz 18, 2009 08:41

tarcze i czopy tylnej osi do wymiany i powinno byc siiii :bigok:



matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » pt wrz 18, 2009 13:30

Witam i dzieki za odpowiedzi:)

Panowie jakis numer czesci bo wlasnie jest problem z piastami na tyl na 4x100???

jak to jest z tym??



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt wrz 18, 2009 14:00

kurcze tez sam zgłupiałem.... patrze wszedzie i pokazuje tylko jeden rodzaj czopów do tylnej osi dla tarczówek hmmm.... :-k

[ Dodano: Pią Wrz 18, 2009 14:04 ]
333 501 118 str. prawa
333 501 117 str. lewa
ale nie znalazłem różnicy zeby dla 4 czy 5 szpilek były inne piasty-czopy osi...



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: stolniczkow » pt wrz 18, 2009 14:12

tarcze na 4 śruby ma też golfik GT - przynajmniej mój z '96 - może cały zestaw z takiego przełożyć


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt wrz 18, 2009 14:15

Masz kupić TYLKO: tarcze i linki ręcznego !!!

Czopy nic nie mają do ilości śrub w feldze, BO koło przykręca się do tarczy !!!

Jedynie jak masz ABS a nową belke bez ABS to będzie problem bo te bez ABS nie mają dziur na czujniki.

Ci co piszą że masz zmienić czopy/piasty NIE mają racji

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 14:16 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt wrz 18, 2009 14:45

luzur pisze:Ci co piszą że masz zmienić czopy/piasty NIE mają racji
tak luzur, ma racje niestety:p hehehe
wystarczą nowe tarcze na 4 szpilki i linki :)
pozdroS



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pt wrz 18, 2009 23:08

dołączę się do tematu bo właśnie jestem w trakcie "swapu" bębnów na tarcze.

kupiłem dzisiaj linki, nowe tuleje tylnej belki i komplety uszczelek do zacisków

za tarcze powiedzieli mi ok. 70/szt ATE + nowe łożyska oryginalne to ko 50PLN/stronę

linki firmy linex to ok 25PLN/szt


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt wrz 18, 2009 23:16

Ja płaciłem podobnie za tarcze też ATE,
za łożyska 60 zł za komplet na oba koła FEB (oryginalne),
a za linki chyba zapłaciłem 80zł za TRW.
komplety naprawcze zacisków to ok 20 zł za jeden.

Pozdr.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob wrz 19, 2009 08:12

polecam tarcze ATE i łożyska SKF. Łożyska te troche kosztuja ale sa bardzo dobre. Febi tez nie jest zły :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości