Usatwienie zapłonu w ADY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SHBD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 24, 2007 09:34
Lokalizacja: LEGIONOWO

Usatwienie zapłonu w ADY

Post autor: SHBD » czw wrz 17, 2009 17:53

Witam mam pytanie odnośnie ustawienia zapłonu w silniku ADY po wymianie paska rozrządu. Cały rozrząd został ustawiony według znaków, silnik odpala bez problemu jedyny problem to wyskakujący błąd halla 515 i odcięcie zapłonu przy 5100 br/min. Słyszałem że oprócz ustawienia całego rozrządu na znaki, trzeba jeszcze przeprowadzić komputerowe ustawienie zapłonu.



DariuszK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: DariuszK » czw wrz 17, 2009 18:16

a dobrze bylo ustawione koło wałka pośredniego -> aparat zapłonowy?



SHBD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 24, 2007 09:34
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: SHBD » czw wrz 17, 2009 20:47

Tak wszystko było ustawione idealnie. Silnik chodzi równiutko, zauważyłem jedynie że jak zgaszę silnik na chwile w obrotach i zaraz ponownie włączę zapłon to wkręca się normalnie w obroty. Jak i również po skasowaniu błędu który pojawia się przy w trakcje uruchomiania silnika.



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » czw wrz 17, 2009 20:50

widzę jednak że szukasz tu info czy to prawda:-)

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 20:53 ]
ale dobrze może ktoś miał już taki temat i to ogarnął


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Post autor: dj_san » czw wrz 17, 2009 21:28

z tego co wiem jak masz rozrzad ustawiony na znakach palec w aparacie zapłonowym musi być ustawiony na znaku naciecie musi sie znajdować miedzy kropeczkami na palcu na obudowie jest takie cieniutkie naciecie wyglada jak rysa



SHBD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 24, 2007 09:34
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: SHBD » pt wrz 18, 2009 17:27

Trzeba wszędzie poszukać. Może znajdzie się osoba, która podzieli się wiedzą :)



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » czw wrz 24, 2009 22:47

ma ktoś jeszcze pomysła? :grin:


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw wrz 24, 2009 23:28

krótka piłka albo hall powiedział dobranoc albo jednak nie ustawiłeś tego dobrze, mniemam że instalacja jest nie uszkodzona


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pt wrz 25, 2009 06:57

Obstawiam na halla, raz wyskakujący błąd, dwa odcięcie zapłonu co sugeruje na prace awaryjną silnika, a tak się dzieje przy uwalonym halla. Gdyby przestawiony był zapłon nie powinień wchodzić w tryb awaryjny (bynajmniej mój 2E) nie wchodził.

Sprawdzasz błędy podczas odpalonego silnika? Ponieważ podczas przękręconego jedynie zapłonu zawsze powinien wyskoczyć błąd halla.. (teoretycznie)


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » sob wrz 26, 2009 17:42

błąd wyskakuje przy chodzącym silniku jak i tylko na zapłonie.ale kolega który założył temat zmienił halla na nowego i dalej jest to samo:-)


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz wrz 27, 2009 19:53

właśnie.... teoretycznie
a praktycznie nie


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości