PROBLEM Z OBROTAMI GOLF MK2 1.8 16v (nr. kr) pomocy!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matisz1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 09, 2006 00:39
Lokalizacja: Łódź

PROBLEM Z OBROTAMI GOLF MK2 1.8 16v (nr. kr) pomocy!!!!!

Post autor: matisz1985 » czw lut 09, 2006 01:39

Witam wszystkich. mam taki problem . Jeżdze golfem mk2 1.8 gti 16v o oznaczeniach silnika kr. Moj problem zwiazany jest z obrotami silnika. w czasie pierwszego odpalania zaczyna dziwnie chodzic przez jakies 2 sek. chodzi jak by na 3 garach a później juz normalnie na 4 ale to moze byc wina swiec . byly one wymieniane ale nie wiem dlaczego w czasie tej zimy mi padly 2 z nich. a wracajac do obrotów to w czasie gdzy samochod odpale musze trzymac go am lekkim gazie zeby trzymaly sie obroty i nie zgasl bo jesli tylko puszcze pedal gazy odrazu gasnie , lecz czasami bywa tak ze ide rano go odpalic i cyka jak trzeba obroty luksio, ale jest to jednak zadko musze go rozgrzac i wtedy jest szansa ze bedzie trzymal obroty ale tez nie zawsze. najbardziej denerwujace jest to jak sie dojezdza do skrzyzowanai i trzeba nacisnac sprzeglo zeby sie zatrzymac i samochod gasnie:( byly wymieniane przewody, swiese , palec rozdzielacza. kopulka aparatu zaplonowego. dziwna rzecz to jest bo czasem te obroty sa a czasem nie . np pojezdze troche samochod sie rozgrzeje i obroty zaczynaja sie utrzymywac alre zgasze samochod i zostawie go na troche to juz po zapaleniu obtroty znowu nie trzymaja lecz bywaly przypadki ze po ponownym zapaleniu obroty odzwo tzrymaly. Jesli ktoś mogłby udzielic mi jakichs pomocnych informacji na temat mojego problemu z moja 16v to bardzo bym prosil moze uda mi sie moja bestje wyleczyc z tych nie milych objawów. za pomoc z gory dzieki. Pozdrawiam.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 09, 2006 07:52

Do sprawdzenia zawór stabilizacji biegu jałowego.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw lut 09, 2006 08:25

Witam gratuluję wyboru też taki miałem co do tematu to masz na wykończeniu stabilizator biegu jałowego a znajduje się on za aparatem zapłonowym lub lekko nad nim .Jest to taki walec do którego są podłączone dwie rurki gumowe i jedna kostka zasilająca a on sam jest złotego koloru i jest w takiej obejmie gumowej.Możesz rozejrzeć się po szrotach i zastosować od innego auta taki stabilizator np opel, seat itp ale pamiętaj że musi być taka sama kostka no chyba ze zrobisz przejściówkę,Ja kiedyś 3 takie wykończyłem ale i tak silnik masz super.pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 274 gości