Poważny problem z Golfem III 115 koni silnik ADY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Poważny problem z Golfem III 115 koni silnik ADY

Post autor: dj_san » śr wrz 16, 2009 23:03

Witam

Mam problem z moim golfem mam w nim silnik 2,0 115 koni kod silnika ADY

Otuz tak miałem z tym silnikiem problemy szarpał chodził nie równo brak było w nim mocy i takie tam niedawno udało mi sie to zlikwidowac jeździł jak rakieta Ustawiłem rozrząd i wyczysciłem przepływomież efekt był odrazu nabrał mocy silnik pracował ieknie wkręcał sie jak należy ale po kilku dniach jak nagrzał sie do 90 stopni zaczynał na wolnych obrotach przygasać i tak było coraz gorzej puźniej coraz niższa teperatura i przygasał na wolnychg obrotach coraz szybciej puźniej jak chechałem też tak poszarpywał i tak coraz gorzej az teraz juz wcale nie chodzi.

Sprawdziłem ustawienie rozrządu nic sie nie przestawiło iskra na swiecach jest jak je wykrece to widac ze jest paliwo też daje bo swiece zalewa ale nawet sie nie odezwie krece i krece i nic czasami jak puszcze kluczyj juz to strzeli w przepustnice i tyle.

Myślełem ze to czunik połozenia wału ale kupiłem nowy na starym jeszce mi troche palił a na nowym już nic.

nie wiem co z nim jest iskra jest swiece zalewa a nie zapali nic a nic

założyłem stary czujnik położenia wału ale na starym juz też wcale nie pali
teraz stoi biedaczek rozkrecony nawet sie nie odezwie

koledzy powiedzcie co mam zrobic bo sam juz nie wiem co z nim jest
przewody sprawdzałem przejścia są od czujników hala i wału korbowego

powiedzcie co może siedzieć możee ktoś miał podobny przypadek

bo już mnie slak trafia



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » śr wrz 16, 2009 23:12

VAG coś pokazuje?? Iskre teraz ma czy juz nie? Pompka podaje paliwo??


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Post autor: dj_san » śr wrz 16, 2009 23:45

w wagu nie ma bledów tylko dziwne bo nie szczytuje bledów jak odłacze przepływomiez ani hala ani czujnika wału, czujnik temp połozenia przepustncy i inne szcytuje

iskre ma cału czas jak wykrece swiece i przyłoze do otworu to walnie ogień

Paliwo podaj e swiece sa zalane pompka pompuje jak ściągnołem weżyk to leci
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 23:46 przez dj_san, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » czw wrz 17, 2009 00:06

może przepływka padła choć mało prawdopodobne ale do sprawdzenia napewno zapłon



dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Post autor: dj_san » czw wrz 17, 2009 00:15

bogus01 pisze:może przepływka padła choć mało prawdopodobne ale do sprawdzenia napewno zapłon
bez przepływki powinien chociaż zapalic zapłon rozrzad na znakach powinno byc ok powinien zagadac



Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » czw wrz 17, 2009 01:04

przepływka może być uszkodzona choć nie ma wpływu na zapalanie(wiadomo tryb awaryjny) ale nie zrozumiałem czy wogóle ci nie gada(żadnej reakcji)wtedy może walnięty komp czy kręci ale nie chce zapalić to wtedy raczej zapłon może czujnik hala



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » czw wrz 17, 2009 07:56

A sprawdz wkład stacyjki.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw wrz 17, 2009 10:35

czyli rozumiem ze kreci a nie chce zaskoczyc???



dj_san
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 22:52
Lokalizacja: Kożuchów

Post autor: dj_san » czw wrz 17, 2009 21:19

tak silnik kreci zapłon jest ustawiony na znak rozrżad tez na znaki tyllko na kole zamachowym i kole pasowym znaki mi sie nie zgrywaja moze być to oznaka ściętego klina ?

stacyjka nowa tzn kostka

kompa podłaczałem innego komp reaguje wag działa paliwo niby podaje bo swiece sa zalane jak wykrece az za mocno iskra jest jak wyciągne swiece i przyłoze do otworu na swiece to buchnie ogień

[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:21 ]
bogus01 pisze:przepływka może być uszkodzona choć nie ma wpływu na zapalanie(wiadomo tryb awaryjny) ale nie zrozumiałem czy wogóle ci nie gada(żadnej reakcji)wtedy może walnięty komp czy kręci ale nie chce zapalić to wtedy raczej zapłon może czujnik hala
jak silnik działał po odpieciu hala on i tak zapalał
tylko jak sie odepnie czujnik na wale to nie palił bo iskry nie ma

[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:24 ]
a co steróje wtryskami kiedy komp wie na który cylinder wtrysnąc paliwo przeciez sa tam 4 wtryskiwacze z kąd on wie jak ma dawac paliwo gdy ja odpinałem halla to palił
a teoretycznie on za to powinien odpowiadać bo to jest niby czujnik wałka razrzadu tylko w golfie montowany on jest na aparacie zapłonowym

[ Dodano: 18 Wrz 2009 20:15 ]
jak pokrece zapłonem to wyskkuje czujnik chala poza wartościami

i czujnik połozenia wału poza wartościami G28



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości