Poważny problem z Golfem III 115 koni silnik ADY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Poważny problem z Golfem III 115 koni silnik ADY
Witam
Mam problem z moim golfem mam w nim silnik 2,0 115 koni kod silnika ADY
Otuz tak miałem z tym silnikiem problemy szarpał chodził nie równo brak było w nim mocy i takie tam niedawno udało mi sie to zlikwidowac jeździł jak rakieta Ustawiłem rozrząd i wyczysciłem przepływomież efekt był odrazu nabrał mocy silnik pracował ieknie wkręcał sie jak należy ale po kilku dniach jak nagrzał sie do 90 stopni zaczynał na wolnych obrotach przygasać i tak było coraz gorzej puźniej coraz niższa teperatura i przygasał na wolnychg obrotach coraz szybciej puźniej jak chechałem też tak poszarpywał i tak coraz gorzej az teraz juz wcale nie chodzi.
Sprawdziłem ustawienie rozrządu nic sie nie przestawiło iskra na swiecach jest jak je wykrece to widac ze jest paliwo też daje bo swiece zalewa ale nawet sie nie odezwie krece i krece i nic czasami jak puszcze kluczyj juz to strzeli w przepustnice i tyle.
Myślełem ze to czunik połozenia wału ale kupiłem nowy na starym jeszce mi troche palił a na nowym już nic.
nie wiem co z nim jest iskra jest swiece zalewa a nie zapali nic a nic
założyłem stary czujnik położenia wału ale na starym juz też wcale nie pali
teraz stoi biedaczek rozkrecony nawet sie nie odezwie
koledzy powiedzcie co mam zrobic bo sam juz nie wiem co z nim jest
przewody sprawdzałem przejścia są od czujników hala i wału korbowego
powiedzcie co może siedzieć możee ktoś miał podobny przypadek
bo już mnie slak trafia
Mam problem z moim golfem mam w nim silnik 2,0 115 koni kod silnika ADY
Otuz tak miałem z tym silnikiem problemy szarpał chodził nie równo brak było w nim mocy i takie tam niedawno udało mi sie to zlikwidowac jeździł jak rakieta Ustawiłem rozrząd i wyczysciłem przepływomież efekt był odrazu nabrał mocy silnik pracował ieknie wkręcał sie jak należy ale po kilku dniach jak nagrzał sie do 90 stopni zaczynał na wolnych obrotach przygasać i tak było coraz gorzej puźniej coraz niższa teperatura i przygasał na wolnychg obrotach coraz szybciej puźniej jak chechałem też tak poszarpywał i tak coraz gorzej az teraz juz wcale nie chodzi.
Sprawdziłem ustawienie rozrządu nic sie nie przestawiło iskra na swiecach jest jak je wykrece to widac ze jest paliwo też daje bo swiece zalewa ale nawet sie nie odezwie krece i krece i nic czasami jak puszcze kluczyj juz to strzeli w przepustnice i tyle.
Myślełem ze to czunik połozenia wału ale kupiłem nowy na starym jeszce mi troche palił a na nowym już nic.
nie wiem co z nim jest iskra jest swiece zalewa a nie zapali nic a nic
założyłem stary czujnik położenia wału ale na starym juz też wcale nie pali
teraz stoi biedaczek rozkrecony nawet sie nie odezwie
koledzy powiedzcie co mam zrobic bo sam juz nie wiem co z nim jest
przewody sprawdzałem przejścia są od czujników hala i wału korbowego
powiedzcie co może siedzieć możee ktoś miał podobny przypadek
bo już mnie slak trafia
w wagu nie ma bledów tylko dziwne bo nie szczytuje bledów jak odłacze przepływomiez ani hala ani czujnika wału, czujnik temp połozenia przepustncy i inne szcytuje
iskre ma cału czas jak wykrece swiece i przyłoze do otworu to walnie ogień
Paliwo podaj e swiece sa zalane pompka pompuje jak ściągnołem weżyk to leci
iskre ma cału czas jak wykrece swiece i przyłoze do otworu to walnie ogień
Paliwo podaj e swiece sa zalane pompka pompuje jak ściągnołem weżyk to leci
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 23:46 przez dj_san, łącznie zmieniany 1 raz.
tak silnik kreci zapłon jest ustawiony na znak rozrżad tez na znaki tyllko na kole zamachowym i kole pasowym znaki mi sie nie zgrywaja moze być to oznaka ściętego klina ?
stacyjka nowa tzn kostka
kompa podłaczałem innego komp reaguje wag działa paliwo niby podaje bo swiece sa zalane jak wykrece az za mocno iskra jest jak wyciągne swiece i przyłoze do otworu na swiece to buchnie ogień
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:21 ]
tylko jak sie odepnie czujnik na wale to nie palił bo iskry nie ma
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:24 ]
a co steróje wtryskami kiedy komp wie na który cylinder wtrysnąc paliwo przeciez sa tam 4 wtryskiwacze z kąd on wie jak ma dawac paliwo gdy ja odpinałem halla to palił
a teoretycznie on za to powinien odpowiadać bo to jest niby czujnik wałka razrzadu tylko w golfie montowany on jest na aparacie zapłonowym
[ Dodano: 18 Wrz 2009 20:15 ]
jak pokrece zapłonem to wyskkuje czujnik chala poza wartościami
i czujnik połozenia wału poza wartościami G28
stacyjka nowa tzn kostka
kompa podłaczałem innego komp reaguje wag działa paliwo niby podaje bo swiece sa zalane jak wykrece az za mocno iskra jest jak wyciągne swiece i przyłoze do otworu na swiece to buchnie ogień
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:21 ]
jak silnik działał po odpieciu hala on i tak zapalałbogus01 pisze:przepływka może być uszkodzona choć nie ma wpływu na zapalanie(wiadomo tryb awaryjny) ale nie zrozumiałem czy wogóle ci nie gada(żadnej reakcji)wtedy może walnięty komp czy kręci ale nie chce zapalić to wtedy raczej zapłon może czujnik hala
tylko jak sie odepnie czujnik na wale to nie palił bo iskry nie ma
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:24 ]
a co steróje wtryskami kiedy komp wie na który cylinder wtrysnąc paliwo przeciez sa tam 4 wtryskiwacze z kąd on wie jak ma dawac paliwo gdy ja odpinałem halla to palił
a teoretycznie on za to powinien odpowiadać bo to jest niby czujnik wałka razrzadu tylko w golfie montowany on jest na aparacie zapłonowym
[ Dodano: 18 Wrz 2009 20:15 ]
jak pokrece zapłonem to wyskkuje czujnik chala poza wartościami
i czujnik połozenia wału poza wartościami G28
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 261 gości