Tak ... kwestia doboru licznika poczytaj temat tak zgrubsza... bedziesz wiedzial z jakim numerem szukac...bicker83 pisze:Daloby sie zalozyc taki licznik do mojego mk4 jak mam wywietlane spalanie, czas podrozy, temperature i cala reszte w miejscu gdzie jest zegarek?
Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Qbsztyk pisze:Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??
xander_88 pisze:ja mam takie zegary ale nie rozumiem bo przeciez sam wkleiles ich zdjecia
chodzi mi o reszte ikonek ktore nie sa podswietlane czy sa w takich samych miejscach co na zwyklym liczniki z 1/2 fis??
..:: QBA ::..
MK7
^
MK4
MK7
^
MK4
Witam.Czytam cały ten temat i powiem szczerze ,że mam spory mętlik w głowie .Czy z głowy ktoś z was może mi odpowiedzieć czy do mojego golfa TDI 101km z 2002r. licznik km do 260km/h będą pasowały te zegary?:
http://moto.allegro.pl/item735119531_go ... m_pin.html
http://moto.allegro.pl/item735119531_go ... m_pin.html
46 VR
wiezac w opis z allegro tak .. ale najlepiej jak by podal Ci numer seryjny z naklejki na zegarachPatryk89 pisze:Czy z głowy ktoś z was może mi odpowiedzieć czy do mojego golfa TDI 101km z 2002r. licznik km do 260km/h będą pasowały te zegary?:
PS: jesli juz zmieniasz to moze wrto by bylo poszukac SE ???
ex: MK4 245 km/460nm
SE tz. sport edytion są to te zegary ze srebrnymi dodatkami :Patryk89 pisze:Bardzo chetnie,tylko co to jest SC?
ogolnie musisz szukac zegarow z liczbami 920 w srodku numeru seryjnego do siebie
czyli np. takie jak na zdeciu to : 1J5 920 826 C
a to czy wezmiesz srebrne czy zwykle to juz Twoja sprawa ale (tylko moje zdanie) jak juz zmieniac to zmieniac
ex: MK4 245 km/460nm
Witam
Jak widac jestem nowy, moze nie calkiem zielony w temacie.
Posiadam golfika z roku 97-98 dokladna date jaka mi podali w salonie to 29 grudnia 1997 a na ogloszeniu bylo 98 .
Po wyszukaniu tego tematu i analizie kazdego postu doszedlem do wniosku ze szybciej bedzie jak sie poprostu zapytam. Czy taki licznik w pelni dzialajacy moglbym zamontowac u siebie czy moze mam za stary rocznik :/ ??
Autko narazie bez zmian ale wlasnie zamierzam to zmieniac.
Dziekuje Pozdrawiam Łukasz
Jak widac jestem nowy, moze nie calkiem zielony w temacie.
Posiadam golfika z roku 97-98 dokladna date jaka mi podali w salonie to 29 grudnia 1997 a na ogloszeniu bylo 98 .
Po wyszukaniu tego tematu i analizie kazdego postu doszedlem do wniosku ze szybciej bedzie jak sie poprostu zapytam. Czy taki licznik w pelni dzialajacy moglbym zamontowac u siebie czy moze mam za stary rocznik :/ ??
Autko narazie bez zmian ale wlasnie zamierzam to zmieniac.
Dziekuje Pozdrawiam Łukasz
Przeczytałem spory kawałek tego wątku i muszę powiedzieć, że zawiera sporo błędnych informacji
Zegary z benzyny działają w dieslu - przynajmniej jeśli chodzi o zegary z CAN. Wiem doskonale bo w TDI mam zegary od R32 z MFA Obrotomierz pokazuje właściwie - tzn. trzeba tylko pamiętać że 5000 to już dużo
Kolejna sprawa - zegary IMMO3 działają w aucie IMMO2 - immobilizer jest kompatybilny w dół!
Gdyby ktoś miał jakieś pytania, lub potrzebował pomocy, tudzież aktywacji RKM (zasięg) - PM. Przerabiam również zegary w tzw. neumodus - czyli nie będzie wyświetlał VINu/IMMO ze starego auta, odczytuję PINy, kalibruję wskazania liczników...
Zegary z benzyny działają w dieslu - przynajmniej jeśli chodzi o zegary z CAN. Wiem doskonale bo w TDI mam zegary od R32 z MFA Obrotomierz pokazuje właściwie - tzn. trzeba tylko pamiętać że 5000 to już dużo
Kolejna sprawa - zegary IMMO3 działają w aucie IMMO2 - immobilizer jest kompatybilny w dół!
Gdyby ktoś miał jakieś pytania, lub potrzebował pomocy, tudzież aktywacji RKM (zasięg) - PM. Przerabiam również zegary w tzw. neumodus - czyli nie będzie wyświetlał VINu/IMMO ze starego auta, odczytuję PINy, kalibruję wskazania liczników...
czytam i czytam ale dalej nie wiem czy to bedzie taki duzy problem zeby zmienic i jak to zrobic moje zegary z MFA pod obrotomierzem na FIS? I ktory sie nadaje? ten z duzym FISem czy tym mniejszym?
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:00 ]
sprawdze jaki mam nr licznika dzisiaj i napisze moze wtedy dooklaniej mi powiecie
[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:00 ]
sprawdze jaki mam nr licznika dzisiaj i napisze moze wtedy dooklaniej mi powiecie
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Skoro masz MFA to połowa na dzień dobry jest zrobiona.
Demontujesz stare, wstawiasz nowe, jeśli masz PIN do nowego licznika to odpalasz VAG i kodujesz najpierw kluczyki a później adaptujesz zegary pod swoje wyposażenie - Greg napisał jak.
Wszystko.
Jeśli chodzi o przebieg, to nie pamiętam czy potrzeba VAGtacho do jego zmiany czy sie przepisuje, w tym temacie było to opisane. Ale generalnie warto wyciągnąć też PIN ze starego licznika - szybciej się sprzeda.
Demontujesz stare, wstawiasz nowe, jeśli masz PIN do nowego licznika to odpalasz VAG i kodujesz najpierw kluczyki a później adaptujesz zegary pod swoje wyposażenie - Greg napisał jak.
Wszystko.
Jeśli chodzi o przebieg, to nie pamiętam czy potrzeba VAGtacho do jego zmiany czy sie przepisuje, w tym temacie było to opisane. Ale generalnie warto wyciągnąć też PIN ze starego licznika - szybciej się sprzeda.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 18:39 przez owies, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości