Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn wrz 14, 2009 23:21

bicker83 pisze:Daloby sie zalozyc taki licznik do mojego mk4 jak mam wywietlane spalanie, czas podrozy, temperature i cala reszte w miejscu gdzie jest zegarek?
Tak ... kwestia doboru licznika :) poczytaj temat tak zgrubsza... bedziesz wiedzial z jakim numerem szukac...


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Qbsztyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 18, 2008 23:49
Kontakt:

Post autor: Qbsztyk » śr wrz 16, 2009 10:12

Qbsztyk pisze:Mam taka prośbę do posiadaczy liczników z bory w wersji sport 1J5 920 826C 1/2 FIS czy mogliby mi zrobić zdjęcie lub rozpiskę ikonek na tarczach i powyżej FISa??
xander_88 pisze:ja mam takie zegary ale nie rozumiem bo przeciez sam wkleiles ich zdjecia :)

chodzi mi o reszte ikonek ktore nie sa podswietlane :) czy sa w takich samych miejscach co na zwyklym liczniki z 1/2 fis??


..:: QBA ::..
MK7
^
MK4

Patryk89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 11:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Patryk89 » śr wrz 16, 2009 16:05

Witam.Czytam cały ten temat i powiem szczerze ,że mam spory mętlik w głowie :grin: .Czy z głowy ktoś z was może mi odpowiedzieć czy do mojego golfa TDI 101km z 2002r. licznik km do 260km/h będą pasowały te zegary?:

http://moto.allegro.pl/item735119531_go ... m_pin.html


46 VR

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » śr wrz 16, 2009 16:18

Patryk89 pisze:Czy z głowy ktoś z was może mi odpowiedzieć czy do mojego golfa TDI 101km z 2002r. licznik km do 260km/h będą pasowały te zegary?:
wiezac w opis z allegro tak .. ale najlepiej jak by podal Ci numer seryjny z naklejki na zegarach
PS: jesli juz zmieniasz to moze wrto by bylo poszukac SE ???


ex: MK4 245 km/460nm

Patryk89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 11:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Patryk89 » śr wrz 16, 2009 16:24

Bardzo chetnie,tylko co to jest SC? :grin:


46 VR

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » śr wrz 16, 2009 16:42

Patryk89 pisze:Bardzo chetnie,tylko co to jest SC? :grin:
SE tz. sport edytion są to te zegary ze srebrnymi dodatkami :
Obrazek
ogolnie musisz szukac zegarow z liczbami 920 w srodku numeru seryjnego do siebie
czyli np. takie jak na zdeciu to : 1J5 920 826 C
a to czy wezmiesz srebrne czy zwykle to juz Twoja sprawa ale (tylko moje zdanie) jak juz zmieniac to zmieniac :)


ex: MK4 245 km/460nm

Patryk89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 11:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Patryk89 » śr wrz 16, 2009 16:55

Dzięki za pomoc;) zegary SC prezentują się świetnie.Z tego jak śledzę allegro to dość ciężko jest takie dorwać.


46 VR

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » śr wrz 16, 2009 16:59

Patryk89 pisze:zegary SC prezentują się świetnie.
no tez tak mysle :)
Patryk89 pisze:Z tego jak śledzę allegro to dość ciężko jest takie dorwać.
musisz poprostu czesto zagladac.. ja szukalem chyba 3 miesiace :)
Patryk89 pisze:zegary SC
SE - jak : sport edidtion :grin:


ex: MK4 245 km/460nm

stan85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 21:52
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: stan85 » czw wrz 17, 2009 22:07

Witam

Jak widac jestem nowy, moze nie calkiem zielony w temacie.
Posiadam golfika z roku 97-98 dokladna date jaka mi podali w salonie to 29 grudnia 1997 :grrr: a na ogloszeniu bylo 98 :grrr: .
Po wyszukaniu tego tematu i analizie kazdego postu doszedlem do wniosku ze szybciej bedzie jak sie poprostu zapytam. Czy taki licznik w pelni dzialajacy moglbym zamontowac u siebie czy moze mam za stary rocznik :/ ??

Autko narazie bez zmian ale wlasnie zamierzam to zmieniac.

Dziekuje Pozdrawiam Łukasz



greg

Post autor: greg » czw wrz 17, 2009 22:12

stan85, a jaki masz silnik



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt wrz 18, 2009 14:11

Przeczytałem spory kawałek tego wątku i muszę powiedzieć, że zawiera sporo błędnych informacji :(

Zegary z benzyny działają w dieslu - przynajmniej jeśli chodzi o zegary z CAN. Wiem doskonale bo w TDI mam zegary od R32 z MFA :D Obrotomierz pokazuje właściwie - tzn. trzeba tylko pamiętać że 5000 to już dużo :satan:

Kolejna sprawa - zegary IMMO3 działają w aucie IMMO2 - immobilizer jest kompatybilny w dół!

Gdyby ktoś miał jakieś pytania, lub potrzebował pomocy, tudzież aktywacji RKM (zasięg) - PM. Przerabiam również zegary w tzw. neumodus - czyli nie będzie wyświetlał VINu/IMMO ze starego auta, odczytuję PINy, kalibruję wskazania liczników...



stan85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 21:52
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: stan85 » pt wrz 18, 2009 17:56

Wielkie dzieki greg za blyskawiczna odpowiedz!!
Silniek mam 1,4 benzynke, a pisze to poniewaz mam prosbe jak by sie ktos natknal przypadkiem na licznik z 1/2 lub calym fis oczywiscie bez CAN prosze o kontakt :grin:

Pozdro



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw wrz 24, 2009 16:55

czytam i czytam ale dalej nie wiem czy to bedzie taki duzy problem zeby zmienic i jak to zrobic moje zegary z MFA pod obrotomierzem na FIS? I ktory sie nadaje? ten z duzym FISem czy tym mniejszym?

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:00 ]
sprawdze jaki mam nr licznika dzisiaj i napisze moze wtedy dooklaniej mi powiecie :D


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » czw wrz 24, 2009 18:38

Skoro masz MFA to połowa na dzień dobry jest zrobiona.
Demontujesz stare, wstawiasz nowe, jeśli masz PIN do nowego licznika to odpalasz VAG i kodujesz najpierw kluczyki a później adaptujesz zegary pod swoje wyposażenie - Greg napisał jak.
Wszystko.
Jeśli chodzi o przebieg, to nie pamiętam czy potrzeba VAGtacho do jego zmiany czy sie przepisuje, w tym temacie było to opisane. Ale generalnie warto wyciągnąć też PIN ze starego licznika - szybciej się sprzeda.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 18:39 przez owies, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości