CZY ZWIĘKSZANIE MOCY SILNIKA SZKODZI, JAK TO ROBIĆ BEZPIECZ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

brodaWRC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:15
Lokalizacja: Zakopane

CZY ZWIĘKSZANIE MOCY SILNIKA SZKODZI, JAK TO ROBIĆ BEZPIECZ?

Post autor: brodaWRC » śr lut 08, 2006 21:35

MAM PYTANIE jakie są Wasze opinie co do zwiększania mocy, jak to robicie żeby było biezpiecznie ale efektywnie?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr lut 08, 2006 21:42

no to wszystko zalezy ile czasu i pieniedzy chcesz na to przeznaczyc. Ja osobiscie postawilbym na zwiekszenie sprawnosci mechanicznej. A w ktore elementy silnika masz zamiar ingerowac i jak duza ma to byc ingerencja? :pub: Pozdro



brodaWRC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:15
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: brodaWRC » śr lut 08, 2006 21:48

powiedzmy że mój budźet zamyka sie do 4 tyś. Zastanawiam sie w co najlepiej zainwestować żeby osiągnąc niezły efekt a przy tym nie stracić za bardzo na użyteczności pojazdu na codzień. Mam kilka pomysłów jak to zrobić ale chce poznać Wasze opinie co i jak robiliście żeby Wasi ulubieńcy sie jeszcze lepiej sprawowali :) .



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr lut 08, 2006 22:12

Jesli tak to powinienes poprawic kazda czesc ktora z fabryki wyszla nie taka jaka powinna byla wyjsc gdybykoszt jej wykonania sie nie liczyl. Wiec: sportowa wkladka filtra powietrza, wypolerowane na lustro wszystkie kanaly w glowicy a takze komory spalana i denka tlokow, Na nowo dotarte zawory, Mozesz sie pokusic o niewielkie splanowanie glowicy i zalozenie sporyowych walkow. Sportowy uklad wydechowy tez moze wniesc swoje pare koni. Wazne jest aby kontrolowac te modyfikacje na hamowni zeby zobaczyc czy daly porzadany efekt. Duzo daje takze wywazenie dynamiczne kompletnego ukladu korbowo-tlokowego ale uprzednio doradzalbym takze wypolerowanie korbowodow i welu korbowego w celu usuniecia niedoskonalosci odlewniczych. Splanowanie kola zamachowego da efekt w postaci przyrostu dynamiki. Potrzeba na to czasu i pieniedzy ale jak sie kocha swoje auto to te rzeczy nie graja roli. Pozdro Jesli bedziesz potrzebowal jakis dokladniejszych informacji to napisz. Apropos bezpieczenstwa: opisane przerobki odpowiednio dokladnie wykonane nie powinny przyniesc szkody silnikowi pod warunkiem ze nie bedziesz go zarzynal. :okej:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 08, 2006 22:12

Za 4 tysiące Godula zrobi ci przeróbkę GT głowicy i doważy układ korbowo tłokowy. Efekt powinien wynieść 20KM i 30 niutonków.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości