słabe chamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

słabe chamulce

Post autor: ajurczuk » ndz wrz 06, 2009 19:25

witam mam problem z hamulcami a mianowicie sa strasznie słabe musze depnac prawie do podłogi zeby zwolnic tarcze sa ok klocki tez wymieniłem płyn hamulcowy szczeki z tyłu ale to nic nie pomogło serwo raczej ok jak odpale na wcisnietym hamulcu to pedał schodzi do podłogi ale martwi mnie to ze na odpalonym silniku wcisne na maxa hamulec pedał powoli schodzi do podłgi co to moze byc mam jeszcze golfa IV i tam jak dotkne hamulco to odrazu czuc ze zwalnia chciałbym zeby tak było w trujeczce co mam zrobic


powered by xes...

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 06, 2009 19:30

Miałem tak.
Wymiana pompy hamulcowej pomogła.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz wrz 06, 2009 21:51

ajurczuk pisze:mam jeszcze golfa IV i tam jak dotkne hamulco to odrazu czuc ze zwalnia chciałbym zeby tak było w trujeczce co mam zrobic
Takie rzeczy to tylko w Erze.
Sprawdź jeszcze korektor przy tylnej belce, może puszcza. Nie było powietrza z tylnych odpowietrzników?Sprawa druga: czy klocki i szczęki się już dotarły? I czy tarcze i bębny były równe jak wkładałeś nowe okładziny? Sprawa trzecia: czy samoregulatory w tylnych hamulcach chodza?



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt wrz 15, 2009 18:12

dzis rozebrałem tylne bembny i wymieniłem cilinderki szczeki wygladaja oki bebny sa równe ale samoregulatory były opuszczone na maksa w dół (o czym to swiadczy ? )troche je rozruszałem i złozyłem do kupy odpowietrzyłem cały układ ale dalej tył nie chamuje a nawet teraz nie mam recznego :( pomozcie

[ Dodano: 15 Wrz 2009 18:13 ]
dodam jeszcze ze jak jade jak kilka razy szybko nacisne płytko chamulec to pedał twardnieje ale wtedy strasznie słabo hamuje


powered by xes...

herflik-00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 13, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: herflik-00 » wt wrz 15, 2009 18:26

Witam

Już Ci ktoś napisał wcześniej ... WYMIEŃ POMPĘ.

herflik-00



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt wrz 15, 2009 19:43

pompa jest ok


powered by xes...

Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » wt wrz 15, 2009 19:51

Nie porównuj fabrycznych hamulców w III-ce z mk IV :bajer: ( przesiadając się zawsze bendziesz miał wrażenie że niema hamulców :grrr: ) a jak chcesz sie pobawić to : pompa + serwo i trzeba by było podebrać jakiś ABS . Z Golfa IV lub Bora może być Oktawia wszystko 98 - 2000 r. z nowszych nie podejdzie i zależy jak masz :green_fuck: na kulkę czy widełki bo może być tak że serwo trzeba będzie przerabiać ( z 2 poskładać jedno ) ale da sie to ogarnąć



Awatar użytkownika
gaworr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 13, 2009 22:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: gaworr » wt wrz 15, 2009 20:55

A prowadnice docisków sprawdzałeś ?? Miałem podobną sytuacje: żeby troche mocniej zahamować to musiałem mocno wcisnąć pedał a raz jak palant mi wyskoczył to musiałem się dosłownie zaprzeć o fotel i dopiero koła stanęły. Przypadek nr 2: jak nacisnąłem kilka razy podczas jazdy to przestał mi wogóle hamować (pedał twardy, samochód ucieka na lewo i prawo i prawie wcale nie hamuje a po przejechaniu 1 km felgi nie mogłem dotknąć) Gumka osłaniająca prowadnice docisku była walnięta a prowadnica zaczynała juz korodować. Docisk (i klocki oczywiście) nowe tarcze przetoczyłem i zdziwiłem się jak mk3 moze hamować :D

p.s nazwa tematu 'słabe chamulce' troche w oczy kłuje " :bajer: :D


[size=200]VOLKSWAGEN[/size][size=159]- samochód dla ludu...[/size]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw wrz 17, 2009 10:09

ajurczuk, Złożyłeś tył, ale samoregulatory (kliny) ci zostały w górnym położeniu stąd brak ręcznego i hamulec na 2 razy. Napisz mi jeszcze, jakiej firmy klocki kupiłeś i ile jest przejechane po ich założeniu. Czy klocki po obu stronach tarcz jednakowo sie starły?



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » czw wrz 17, 2009 17:34

no raczej dlatego nie ma recznego ale jak zdjełem bebny to samoregulatory były maksymalnie opuszczone czy to swiadczy o zuzyciu bebnyw i szczek


powered by xes...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości