bicie tylnich hamulcow w mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

bicie tylnich hamulcow w mk2

Post autor: majekMK2 » ndz wrz 13, 2009 02:21

Witam mam oto taki problem wczoraj zamontowałem do konca zaciski i jarzmy wszystko co jest potrzebne zeby załorzyc tarcze do tyłu w mk2 miałem wczesniej bebny i po załorzeniu wszystkiego oprocz łozyska uzywane ale nic sie nie działo i jak teraz wpadam w dziure to mam bardzo głosny stuk i jak poruszam kolem do siebie to czuc jak ma luzy stuki i mam tutaj do was pytanie czym to jest spowodowane ja daje dwie opcje łozyska albo piasta wyrobione??prosze o pomoc czy ktos wie bo boje sie z tym jezdzic


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » ndz wrz 13, 2009 02:26

hmmm a belka nie ma luzów


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz wrz 13, 2009 02:41

Wałek pisze:hmmm a belka nie ma luzów
a jak to sprawdzic czy na tulejach tak??
jak co to belka została ta sama tylko podzespoły wymieniłem


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » ndz wrz 13, 2009 10:31

ja stawiam na łożyska zdejmij tarcze i sprawdź czy dobrze założyłeś łożyska ja tak miałem na lewym kole i się okazało że to mniejsze łożysko źle włożył mi braciak bo ja robiłem jedną stronę a on drugą :grin:


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz wrz 13, 2009 15:08

gibon.vw pisze:ja stawiam na łożyska zdejmij tarcze i sprawdź czy dobrze założyłeś łożyska ja tak miałem na lewym kole i się okazało że to mniejsze łożysko źle włożył mi braciak bo ja robiłem jedną stronę a on drugą :grin:
aha musze sprawdzic ale teraz tak sprawdziłem jak stoi auto na kołach to jak poruszam kolami to stuki najwieksze sa na gorze opony i na zaciskach wtedy małe zauwarzyłem ze były odkrecone sruby oc mocowania zaciskow wiec dokreciłem ale stuki jak były tak sa :crazy:
a łozysko sobie tak sprawdziłem ze uszajac kolami dotknałem srube od łozyska i piaste i nic stukow brak tam jest wszystko sie dzieje jak kola sa na ziemi jak w powietrzu to nic
Prosze o pomoc


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
crash50
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 18:00
Lokalizacja: Zator
Kontakt:

Post autor: crash50 » ndz wrz 13, 2009 15:37

Dobrze masz dokrecony czopy do tylnej belki? Jak tak, to luz napewno jest na łożyskach i sa teraz dwie opcje, albo masz za słabo skręcone łożysko, albo masz wyrobiony czop, miałem tak kiedyś w trójce. Dokręcanie łożysk metodą książkowa uwazam za głupie. Najlepiej sciagnij sobie nagładke i zabezpieczenie ze śruby i dokręcaj, na podniesionym oczywiscie samochodzie i z założonym kołęm dotąd, aż luz nie bedzie wyczuwalny, to beda minimalne dociągniecia. Aha i wczesniej dokręć śrube mocno, popuść i dopiero dokręcaj tak, zeby było jak najsłabiej dokręcone bez luzu:)



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz wrz 13, 2009 17:24

tak czopy sa dobrze dokrecone wszystko jest ok sruby wszystkie dobrze skrecone jak mam podniesione kola do gory kurcze wlasnie tych luzow nie czuc wogole :crazy:
skreciłem dobrze lozyska dosc mocno i tak sie zastanawiam czy te łozyska moga bic??tylko tych lozysk nie wymieniłem na nowe i tych pierscieni albo jak sie to nazywa jak wbija sie do bebna albo tarczy tam gdzie spoczywa łozysko bo to wyciagłem tez z bebna starego a tarcze mam nowe wiec moze dlatego wlasnie maja bicie bo sie ulorzyły pod bebna starego a tutaj mam nowe tarcze??


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz wrz 13, 2009 18:00

nowe łożyska sobie spraw :)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz wrz 13, 2009 20:52

Jednak spróbój dociągnąć to łożysko -ono po troche jeżdzenia się u kłada i trza potem dociągnąć.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz wrz 13, 2009 21:35

RasPL pisze:nowe łożyska sobie spraw :)
wielblad2 pisze:Jednak spróbój dociągnąć to łożysko -ono po troche jeżdzenia się u kłada i trza potem dociągnąć.
ok dobra pierwsze dociagne a jak nie pomorze to bede musiał wymienic tylko dalej mnie zastanawia czemu jakby to było łożysko stuka powinien być hałas zawsze tak było ale nie stuk?? :crazy:
a i dziś po 100km nalatania zauważyłem ze stuki sa tez przy delikatnym hamowaniu praktycznie jak nogę delikatnie polorze albo jak mocno nacisnę to ten sam stuk taki głuchy


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » ndz wrz 13, 2009 21:47

Sprawdz czy klocki nie mają luzu w zacisku.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pn wrz 14, 2009 13:01

Sprawdz czy klocki nie mają luzu w zacisku.
no musze to sprawdzic bo dzis zauwarzyłem ze jak jade i nacisne na hamulec to jest stuk jak naciskam na reczny to nonstop jest stuk wiec teraz stawiam na jarzmo nie dokrecone albo zaciski albo klocki + do tego łozysko??


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » pn wrz 14, 2009 15:25

ja nadal stawiam na łożysko bo to wszystko tłumaczy, jest stare wyrobione, ma małe luzy na podniesionym nie wyczujesz, ale jak idzie w duł masa robi swoje dociska do czopa i tłucze a przy hamowaniu jeszcze bardzie bo bije tarcza, taka jest moja diagnoza :grin:


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » pn wrz 14, 2009 17:57

majekMK2 pisze:stawiam na jarzmo nie dokrecone
ja tez


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 375 gości