588-zapłonnik poduszki powietrznej od strony kierowcy N-95 zbyt duża oporność.
Wymieniłem taśmę (zwijacz) na nowy identyczny, przy montażu ustawiony w pozycji środkowej, błąd się wykasował i wszystko było ok przez 2 dni. Kontrolka znów świeci z tego samego powodu. Wygląda na to, że problem nie leżał po stronie taśmy.
Kolejną rzeczą, którą chcę sprawdzić jest wiązka łączące taśmę z poduszką (foto poniżej).

Sprawdziłem omomierzem przewody i oporność cewki we wtyczce przyłączeniowej do poduszki - wygląda, że jest OK, ale nie mam pewności czy jest tak cały czas i nie mam pewności czy sama poduszka jest OK, bo błąd wskazuje na zapłonnik poduszki, który jest chyba w jej wnętrzu.
Dlatego też chcę odłączyć poduszkę i tymczasowo, dla testu wstawić opornik, aby się upewnić w czym tkwi problem.
W związku z powyższym mam dwa pytanka:
1. Jaki opornik powinienem zastosować w celu zasymulowania poduszki?
2. Czy ten opornik trzeba wpiąć w miejsce oznaczone na czerwono na powyższym zdjęciu czy gdzieś indziej?