Zmiana pompy - jaka podejdzie??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DOHC VR6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw lut 03, 2005 12:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zmiana pompy - jaka podejdzie??

Post autor: DOHC VR6 » czw wrz 10, 2009 21:10

Witam. Mój znajomek zmienił w swoim mk2 (PR 90KM) silnik na KR i hamulce 256mm. Została mu pompa z serwem z RP-ka i autko słabo hamuje. Czy podejdzie np. pompa z serwem od PF-a 107KM, czy musi koniecznie być coś mocniejszego?? Za odpowiedzi z góry dzękuje.


Był mk2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164777

Awatar użytkownika
Tomasz Mk 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 15:19
Lokalizacja: Łódź

SERWO

Post autor: Tomasz Mk 1 » sob wrz 12, 2009 01:04

Witaj
KR to poważny silnik(139 km)wierć dajcie sobie spokój z tym Serwo od PF – 107 km i wrzucicie duże Serwo od KR lub jak podejdzie to od jakiegoś TDi
Pompy chyba tez maja inne tłoki co do tego nie jestem pewien obecnie na 100%


TomKarlo Mk1

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob wrz 12, 2009 08:13

tak samo jak w PF i KR wystepowały dwa rodzaje pomp ham. o srednicy 20,64 oraz 22,2mm
i wydaje mi sie ze serwo moze byc inne ze wzgledu na wielkośc pompy jak powyzej. Generlanie te dwa rodzaje powinny byc takie same montowane w KR i PF :bigok:



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » sob wrz 12, 2009 18:11

panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1,4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje ! :chytry:

[ Dodano: 12 Wrz 2009 18:11 ]
panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1/4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje ! :chytry:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości