Maglownica ze wspomaganiem na maglownicę bez wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Maglownica ze wspomaganiem na maglownicę bez wspomagania

Post autor: Engelbert » pt wrz 11, 2009 20:01

Witam,
Mam kapiącą maglownicę. Wiem, że można kupić regenerowaną albo zregenerować swoją. Zastanawiam się jednak, czy fizycznie jest możliwe wyeliminowanie maglownicy z wspomaganiem na taką bez wspomagania.
Długo jeździłem Passatem B3 bez wspomagania, więc i z Golfem bez wspomagania sobie poradzę.
Próbował już ktoś takiej przekładki? Golfy bez wspomagania były, przekładnię używaną można kupić, pytanie czy taka przekładka to po prostu plug&play czy jeszcze coś?
Na pewno kwestia wyeliminowania pompy wspomagania, czy coś jeszcze?

Póki co to temat do rozważań ;)
Z góry dzięki za odpowiedzi.


VW

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt wrz 11, 2009 20:06

mysle ze na samej maglownicy jest tylko roznica,tylko osobiscie nigdy bym niezrezygnowal mając wspomaganie z niego.



Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » pt wrz 11, 2009 20:16

Ten aspekt (czyli komfortu czy też ew. sprzedaży samochodu bez wspomagania) chciałbym tu pominąć. Chodzi mi po prostu o aspekt techniczny, czy to w ogóle wykonalne i jak wyeliminować pompę wspomagania.


VW

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt wrz 11, 2009 20:21

napewno trzeba zastosowac inny pasek klinowy rezygnujac z pompy.trzeba by podpatrzec czy w golfie bez wspomagania czy reszta jest taka sama.wkoncu byly bez wspomy i musi dac rade
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 20:23 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 11, 2009 21:21

drążki kierownicze są inne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » pt wrz 11, 2009 21:50

Paweł Marek pisze:drążki kierownicze są inne
Dzięki za odpowiedź.
A zakładając, że same drążki oczywiście też bym wymienił/kupił przekładnię od razu z drążkami? Ciekawi mnie, czy samo mocowanie przekładni jest takie same i czy łączenie z kolumną kierowniczą jest takie same.
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 21:51 przez Engelbert, łącznie zmieniany 2 razy.


VW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 11, 2009 21:56

Ktoś może jeszcze się wypowie ja nie siedzę za bardzo w temacie, ale chyba inne jest połączenie z kolumną kierowniczą i coś chyba trzeba też zmienić, po co to chcesz robić, chodzi ci pewnie o kasę ale nie psuj auta, golf jest ciężki pogorszysz sobie znacznie komfort jazdy. Przy obecnej podaży części używanych napewno znajdziesz coś dobrego

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 9:57 pm ]
http://allegro.pl/search.php?string=mag ... onal_rec=0 popatrz tylko, bez sensu zubożyć auto


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » pt wrz 11, 2009 22:09

Oczywiście, że chodzi o pieniądze. Co do komfortu - z Paskiem B3 2.0 kombi sobie radziłem, który jest jednak cięższy to i z Golfem sobie poradzę :)
Przy obecnej podaży części używanych napewno znajdziesz coś dobrego
No i tu może pojawić się problem, nikt mi nie da gwarancji na używaną (nieregenerowaną) przekładnię, a regenerowana ze wspomaganiem to koszt ok. 500zł najmniej.
Używana przekładnia bez wspomagania (w której mamy raczej małą szansę na uwalenie hydrauliki ;) ) to kosz od 50 do 100zł.


VW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 11, 2009 22:12

Engelbert pisze:nikt mi nie da gwarancji na używaną
nie masz racji, z reguły każdy sprzedawca da ci gwarancję rozruchową, jeśli zmienisz sam to tracisz tylko czas. A przekładnia to nie jest jakaś szczególnie awaryjna część i nie musisz zakładać że akurat trafisz felerną.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt wrz 11, 2009 22:19

w moim regionie 100zl urzywka z gwarancja rozruchowa.

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 22:19 ]
cena przekladni ze wspomaganiem



Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » pt wrz 11, 2009 22:24

No to przyjdzie się porozglądać ;) Może ogłosić na forum ;)
W każdym razie póki co dzięki, tak jak pisałem na początku - to było tylko zagadnienie do rozważań :)


VW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości