Dzięki, poczytałem i już wszystko wiem.
Tylko pytanie jak długo można jeździć bez nałożenia tej politury, żeby później po jej nałożeniu było OK?
Po odebraniu od lakiernika nie mogę poznać auta, wali w zawieszeniu niesamowicie, tłumik przy odpalaniu stuka i i zaczęły się falowania obrotów przy zimnym silnku Jestem na maksa wku... bo dopieszczam samochód w każdym calu a ktoś odpier....la fuszerkę i doprowadza jeszcze do takiego stanu auto... oczywiście nie jestem w stanie mu tego udowodnić ale jestem pewien na bank, że coś z nim kombinował!!!!
Problem po spolerowaniu lakieru
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To jest REWELACYJNA pasta !
http://www.allegro.pl/item726870254_pas ... aniej.html
Ojciec jest lakiernikiem i tylko tego używają
http://www.allegro.pl/item726870254_pas ... aniej.html
Ojciec jest lakiernikiem i tylko tego używają
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
MaxsteRR, G3 to jest mocno ścierna pasta do polerowania zmatowiałego lakieru,a kolega ma już auto wypolerowane,jedynie chce usunąć smugi po polerce,a do tego używa się politury ,a nie G3.
Poza tym G3 już nigdy nie użyję,bo jak się nią zachlapie gumę i plastiki,to później zębami trzeba drzeć
[ Dodano: 09 Wrz 2009 23:09 ]
Poza tym G3 już nigdy nie użyję,bo jak się nią zachlapie gumę i plastiki,to później zębami trzeba drzeć
[ Dodano: 09 Wrz 2009 23:09 ]
Niech spróbuje produktów z firmy 3MMaxsteRR pisze:Ojciec jest lakiernikiem i tylko tego używają
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości