jest silnik 1.8 oznaczenie 1p i 1.8 oznaczenie pf
fazy rozrzadu 1.8 - 1p
- otwarcie zaworu dolotowego przed GMP 3 stopnie po - reszta cyferek jest taka sama jak w pf
fazy rozrzadu 1.8- pf
-otwarcie zaworu dolotowego przed GMP 3 stopnie - reszta cyferek jest taka sama jak 1p
moje pytanie dotyczy jak jest zrealizowana roznica 3 stopnie po [czy chodzi o walek rozrzadu czy niemiaszki zrobili to w inny sposob]
fazy rozrzadu czyli przerobka 1.8[1p] 98hp na 1.8 pf 107 hp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
fazy rozrzadu czyli przerobka 1.8[1p] 98hp na 1.8 pf 107 hp
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 23:20 przez gateway1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 18:45
- Lokalizacja: BAU
- Kontakt:
no dobra przerabiam silnik 1.8 [1p] na pf czyli z98 na 107 koni przelozylem walek ,wtryski ,regulator cisnienia listwe i sterownik czyli elementy dzieki kturym powinien isc jak burza ale jest cos nie tak mianowicie rozpedza sie do 140 km i bestia przy pszyspieszaniu brzeczy
zakladam sterownik od 1p rozpedza sie do 160 -170 km bez brzeczenia
moze ktos wie o co tutaj chodzi moze czegos nie przelozylem od pf ,a moze wina zaplonu
zakladam sterownik od 1p rozpedza sie do 160 -170 km bez brzeczenia
moze ktos wie o co tutaj chodzi moze czegos nie przelozylem od pf ,a moze wina zaplonu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 269 gości