Przewody gaznik pierburg 2e mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Babojagolak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 15, 2009 13:09
Lokalizacja: Wieczfnia Koscielna

Przewody gaznik pierburg 2e mk2

Post autor: Babojagolak » śr wrz 09, 2009 12:05

Witam czy moglby mi ktos wyjasnic co to sa za przewody zaznaczone na zdjeciach i za co odpowiadaja ???????????







Obrazek

[ Dodano: 09 Wrz 2009 12:06 ]
http://zapodaj.net/6033dc2d1f1e.jpg.html



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr wrz 09, 2009 13:47

Ten po lewej to jest od sterowania klapką przełączającą ciepłe/zimne powietrze. Z podstawy gaźnika wychodzi wężyk z podciśnieniem, podłączony jest on do termostatu w obudowie filtra powietrza - termostat ten na podstawie temperatury wewnątrz filtra przestawia klapkę w rurze dolotowej filtra powietrza, tak, aby powietrze było zaciągane z zewnątrz (zimne) lub znad kolektora wydechowego (ciepłe). Wężyk na fotce to ten który łączy termostat z tą klapką.

Wężyk po prawej stronie - jest to wężyk od regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Kiedy silnik jest bardziej obciążony zapłon musi być trochę przestawiony - np. podczas przyspieszania. Jednocześnie wzrasta wtedy podciśnienie w kolektorze dolotowym. Wykorzystano ten fakt właśnie do przestawiania zapłonu. Rurka ta łączy aparat zapłonowy z kolektorem dolotowym.
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 13:48 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 202 gości