![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mam problem z silnikiem 1.4AKV, problem polega na tym ze ubywa i przybywa mi płynu chłodniczego, węzę są trosze twardsze,ale śmiało można ścisnąć samochód po 2min ma 90st, rano po odpaleniu i mocniejszym prze gazowaniu autko puści na moment czarnego dyma, śmierdzi benzyna, na końcówce wydechu czarny nalot,w czasie jazdy nie kopci, w zbiorniczku wyrównawczym brak bąbelek z powietrzem,płyn nie jest tłusty, pod korkiem nie ma masła ani żadnych substancji, olej myślę ok, dodam ze autko bardzo mało jeździ dziennie może 1km i to nie zawsze, myślę ze za mało km przejechane żeby się coś wykreowało
Przez weekend wezmę autko w trasę i trochę nim przejadę
Pytanie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-czy to może być początek uszczelki pod głowica(małe przebieg dzienny-objawy nie za klarowne)
-jaki koszt sprawdzenia czy w płynie są spaliny
- jest jeszcze jaki sposób sprawdzenia owej podejrzanej uszczelki
- możne to coś innego, mały przebieg...
Proszę o rady pozdrawiam
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)